A kudas siis?MahviaDeTyrk kirjutas:Einoh - sellest ma saan loomulikult aru - aga miks just see lahendus ? - suht palju liikuvaid osi siiskit
Kullamäe TR3
Moderaator: Moderators
Re: Kullamäe TR3
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kullamäe TR3
Leidsin mingi moodsa liikuva pildi , illustreerimaks Madise lahendust :
HM Racing Team
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Kullamäe TR3
Madis kirjutas:A kudas siis?MahviaDeTyrk kirjutas:Einoh - sellest ma saan loomulikult aru - aga miks just see lahendus ? - suht palju liikuvaid osi siiskit
Veel variante, mis peaks tegema sama asja, kui Watts: 4link, fishbone arm e. ülakolmnurgaga, kõikkidel omad hädad, eriti kui teemaks suur sillakäik. Mis sa esisillaga teed, watts vist ei mahu ära?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Kullamäe TR3
Nujah, sedand küll et 4 link ja fishbone kuid antud isendi puhul lääbadega mõeldavaim.erik kirjutas:Veel variante, mis peaks tegema sama asja, kui Watts: 4link, fishbone arm e. ülakolmnurgaga, kõikkidel omad hädad, eriti kui teemaks suur sillakäik. Mis sa esisillaga teed, watts vist ei mahu ära?
Esisillale isegi mahuks ära, aga ette ei taha seda pendlivärki. Ja ees on juba paigas tavaline panhard.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kullamäe TR3
Oma silmaga üle vaadatud ja Madisel asi edeneb päris jõudsalt.
Väga huvitav ja lahe on tulemas kabiin, jääge ootele
Suvesõiduks siis rajal
Väga huvitav ja lahe on tulemas kabiin, jääge ootele
Suvesõiduks siis rajal
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Kullamäe TR3
Loodan ka et Madis sellega lõpuks Suvesõiduks rajale jõuab,
muidu lõppevad Kullamäe tehnitska ja suure fänni kannatused!
muidu lõppevad Kullamäe tehnitska ja suure fänni kannatused!
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
Re: Kullamäe TR3
Madis, tundub, et facebooki info jookseb kiiremini peale.
Piltidelt tundus, et oled mootori jahutusradika ühendanud samade transiitvoolikutega, ei tea kas on hea mõte. Need on kangemad kui radika korpus aga kaks kõva kivi head tööd ei tee, radikas kipub lagunema. Või tundus minule midagi valesti.
Piltidelt tundus, et oled mootori jahutusradika ühendanud samade transiitvoolikutega, ei tea kas on hea mõte. Need on kangemad kui radika korpus aga kaks kõva kivi head tööd ei tee, radikas kipub lagunema. Või tundus minule midagi valesti.
Re: Kullamäe TR3
Vahele on pandud enne radikat jupp "pehmot" osa.eero I kirjutas:Madis, tundub, et facebooki info jookseb kiiremini peale.
Piltidelt tundus, et oled mootori jahutusradika ühendanud samade transiitvoolikutega, ei tea kas on hea mõte. Need on kangemad kui radika korpus aga kaks kõva kivi head tööd ei tee, radikas kipub lagunema. Või tundus minule midagi valesti.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Kullamäe TR3
Üldist infot peale 1 sõitu -
oluliselt on vaja seadistada vedrustust, vints võiks olla teovõimeline, nipetnäpet lülitite paigutuses, lääba puksimajandus korrastada ja enne sõitu minekut võiks näpuga keeratud mutrid võtmega üle käia ning mis omab splindi võimalust, siis pole mõistlik seda ignoreerida. Aga üldiselt oma tehtuga rahul. Ise pisut roostes, aga klaperiks saab ka sellest jagu.
Seega olen endale tõestanud, et ka üksinda on võimalik suhteliselt! lühikese ajaga masin kokku ehitada, nii hea või halb kui see ka välja kukkus ja seda olematu eelarvega.
Igaljuhul seltsimehed, tegudele.
oluliselt on vaja seadistada vedrustust, vints võiks olla teovõimeline, nipetnäpet lülitite paigutuses, lääba puksimajandus korrastada ja enne sõitu minekut võiks näpuga keeratud mutrid võtmega üle käia ning mis omab splindi võimalust, siis pole mõistlik seda ignoreerida. Aga üldiselt oma tehtuga rahul. Ise pisut roostes, aga klaperiks saab ka sellest jagu.
Seega olen endale tõestanud, et ka üksinda on võimalik suhteliselt! lühikese ajaga masin kokku ehitada, nii hea või halb kui see ka välja kukkus ja seda olematu eelarvega.
Igaljuhul seltsimehed, tegudele.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Kullamäe TR3
Teeks paar pilti nende jaoks ka, kes suvekal ei käinud
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Re: Kullamäe TR3
Laiskus laiskus... Rubriik Võistlused märksõnaks.Arxs kirjutas:Teeks paar pilti nende jaoks ka, kes suvekal ei käinud
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Kullamäe TR3
Need ammu vaadatud, vaataks ikka puhast autot iga nurga alt.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Re: Kullamäe TR3
Oli see auto kaks päeva enne 2007 a Klaperjahti ( siis kui ma selle auto treila pealt kätte sain) selline
ja nüüd on selline (vabandan pildi autorite ees, et need netist pätsasin)
ja nüüd on selline (vabandan pildi autorite ees, et need netist pätsasin)
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Kullamäe TR3
Et kes veispuuki ei oma või ei jopanud minu posti seal lugema, siis auto kaaluks sain eilse kaalumise tulemina 2100kg. Nats palju... aga harjume ära.
Auto kaalutud täies võistluskaalus, so. täis paagiga, vints ja tross peal jne.
Kui see kedagi peaks huvitama
Auto kaalutud täies võistluskaalus, so. täis paagiga, vints ja tross peal jne.
Kui see kedagi peaks huvitama
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033