Kullamäe TR3
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Kullamäe TR3
Sellisel lääbal on vaja need kaks silla kinnituse puksi omavahel korralikult siduda ja kindlasti pikenda see perfotud plekk sinna pukside silmadeni. Meite projektil täheldasin ma pärast mõningast kasutamist läbipaindumist ja tegin sinna täiendavad tugevdused.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Kullamäe TR3
Tänx Erik! Hea, kasulik ja õige märkus! Ka ise jäin kahtlema oma tegevuse õigsuses! Saab tehtud!
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Kullamäe TR3
Nii - vajan kiiremas korras lääbadele pukse. Pukse mis ka reaalselt kestavad. Vajalik kogus kui paigalduskohad üle lugeda, siis 12 tk. Ükskõik, kas kahest poolest koostatav või pressitav. Ideid palun seltsimehed!
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Kullamäe TR3
Tõenäoliselt ei kesta seal suurt miskit kuigi kaua. Miskeid punaseid polykaid Muuvistar promos, mis tal patroli lääba sees olid.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Kullamäe TR3
huvitav, kas need TR3s ka kestaks? Iseenesest on ju hea lahendus:Madis kirjutas:Nii - vajan kiiremas korras lääbadele pukse. Pukse mis ka reaalselt kestavad. Vajalik kogus kui paigalduskohad üle lugeda, siis 12 tk. Ükskõik, kas kahest poolest koostatav või pressitav. Ideid palun seltsimehed!
http://www.roughcountry.com/xflex-contr ... ld-kit.php
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Kullamäe TR3
Analoog http://www.currieenterprises.com/cestor ... oints.aspxrommi kirjutas:huvitav, kas need TR3s ka kestaks? Iseenesest on ju hea lahendus:Madis kirjutas:Nii - vajan kiiremas korras lääbadele pukse. Pukse mis ka reaalselt kestavad. Vajalik kogus kui paigalduskohad üle lugeda, siis 12 tk. Ükskõik, kas kahest poolest koostatav või pressitav. Ideid palun seltsimehed!
http://www.roughcountry.com/xflex-contr ... ld-kit.php
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kullamäe TR3
Isiklikult olen siiamaani jäänud LR punaste Polybushide peale. Võimalik,et ei ole paremat saanud ja seega ei oska ka tahta.
Raamipoolsed kestavad minu sõidustiili juures ca 2 a vabalt. Esisilla omad on pidanud vasta terve hooaeg.Tagasillas vahetanud hooaja jooksul 2 korda.St,et 3 jooks on sees. Esi-ja tagasillas on ühesugused.Miks tagumised ruttu surevad ,pole siiani täpselt selge.Mugav on see,et käivad 2 poolest kokku ja kasvõi ajutiselt paigaldada ja eemaldada on lihtne ja kiire.
Kuna lääbade asetusest ja ehitusest sõltub palju (k.a.pukside eluiga),siis mina paigaldasin nad nii,et auto kurvis ja külgkalletel minimaalselt küljele kalduks .See käib aga flexi ja pukside eluea arvelt.Tuleb enamvähem selgeks teha millist tulemust vaja. Kas suurt flexi ,millega on mugavam ja parem raiesmikel orienteeruda või täpsemat juhitavust ja stabiilsust just kiire sõidu jaoks .
Kindlasti on ka kuldne kesktee olemas aga vähemalt endal ei ole niipalju kooliharidust omandatud,et oskaks sildade geomeetria õigesti paika projekteerida.Siiamaani on käinud läbi katse-eksitus meetodi .
EDIT: Tyrk ja Rommi pakuvad täiesti valesid asju sinna.Need ei tööta seal.
Raamipoolsed kestavad minu sõidustiili juures ca 2 a vabalt. Esisilla omad on pidanud vasta terve hooaeg.Tagasillas vahetanud hooaja jooksul 2 korda.St,et 3 jooks on sees. Esi-ja tagasillas on ühesugused.Miks tagumised ruttu surevad ,pole siiani täpselt selge.Mugav on see,et käivad 2 poolest kokku ja kasvõi ajutiselt paigaldada ja eemaldada on lihtne ja kiire.
Kuna lääbade asetusest ja ehitusest sõltub palju (k.a.pukside eluiga),siis mina paigaldasin nad nii,et auto kurvis ja külgkalletel minimaalselt küljele kalduks .See käib aga flexi ja pukside eluea arvelt.Tuleb enamvähem selgeks teha millist tulemust vaja. Kas suurt flexi ,millega on mugavam ja parem raiesmikel orienteeruda või täpsemat juhitavust ja stabiilsust just kiire sõidu jaoks .
Kindlasti on ka kuldne kesktee olemas aga vähemalt endal ei ole niipalju kooliharidust omandatud,et oskaks sildade geomeetria õigesti paika projekteerida.Siiamaani on käinud läbi katse-eksitus meetodi .
EDIT: Tyrk ja Rommi pakuvad täiesti valesid asju sinna.Need ei tööta seal.
HM Racing Team
Re: Kullamäe TR3
Nagu näha siis sillad all. Mis puksid lõpuks läksid.
Re: Kullamäe TR3
Ja nagu näha siis VIST ei tule läti rõve.
Igaljuhul, rutem rutem, tahaks sulle saarekollile kaarti lugema tulla
Kaspar
Igaljuhul, rutem rutem, tahaks sulle saarekollile kaarti lugema tulla
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Kullamäe TR3
Rahva tungival soovil mõni udune pildike.
Asi hakkab natukene autot meenutama.
Selline vidinas sai toodetud
Vastan enne küsimusi -
kas töötab? - ei tea, aga võiks ehk peaks
Kui pikk? - avatud asendis silmast silma 1035mm ehk julm mõõk
Käik? - 300mm
Vedru -4x MB-S
Toru seest 45mm
Varras Cr 20
Silmad 16mm
Loomkatse tulemusena selgitasin välja, et 250kg raskuse rakendamisel (panin kaalu vahele ja tõmbasin tõstukiga) kahanes uue vedru pikkus ainult 50mm, mis teeb mind pisut murelikuks. Kuid kogemus S-i vedruga on näidanud, et üks Klapper kahandas auto kõrgust lisaks veel 3-4 cm. Aga millestki ju peab alustama ehk ma tahan auto erikuradiruttu vedrustatud ratastele saada.
Asi hakkab natukene autot meenutama.
Selline vidinas sai toodetud
Vastan enne küsimusi -
kas töötab? - ei tea, aga võiks ehk peaks
Kui pikk? - avatud asendis silmast silma 1035mm ehk julm mõõk
Käik? - 300mm
Vedru -4x MB-S
Toru seest 45mm
Varras Cr 20
Silmad 16mm
Loomkatse tulemusena selgitasin välja, et 250kg raskuse rakendamisel (panin kaalu vahele ja tõmbasin tõstukiga) kahanes uue vedru pikkus ainult 50mm, mis teeb mind pisut murelikuks. Kuid kogemus S-i vedruga on näidanud, et üks Klapper kahandas auto kõrgust lisaks veel 3-4 cm. Aga millestki ju peab alustama ehk ma tahan auto erikuradiruttu vedrustatud ratastele saada.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Kullamäe TR3
Sa said edukalt hakkama-jälle ma ei saa öösel magada
Anna teada kui pill kikkis, siis tuleks küll külla kui lubatakse
Anna teada kui pill kikkis, siis tuleks küll külla kui lubatakse
Viimati muutis JaanusLI, E Jaan 07, 2013 12:21 am, muudetud 1 kord kokku.
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
TR-3 valmimas.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Kullamäe TR3
Ma saan aru, et sa tegid ise amordi? Kas gaasi saab sisse lasta? Palju seal õli mahtu on? Kas on reguleeritavate klappidega?
Aga miks sa jamad selliste vedrutega?
Aga miks sa jamad selliste vedrutega?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.