Uaz 469
Moderaator: Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 61
- Liitunud: L Aug 08, 2009 5:42 pm
Uaz 469
Sai siis mingi aeg tagasi soetatud endale uaz 469 .Kuid sellega sai sõidetud suht hoolimalt ja peagi andis ta saba.
Masinast jäid järgi ainult sillad mis olid sõjaväe omad...nagu hiljem selgus ...hea et emexisse ei läinud
Aga maastiku sõidu pisik oli ikka sisse jäänud ja sai endale siis teine uaz 469 soetatud,kuid kuna sellel ei olnud peal mootorit
siis sai sellele pandud Ford Transiti 2,4D peale, põhjus siis ainult selles et seisis nurgas niisama.
Plaan oli kohe algul masin teha rohkem maastiku suutlikumaks kui ta originaalis on.
Sellega see suurem ehitus siis algas ..algul tõste ~ 10cm pluss veel raami ja kere vahelised puksid..roolivõim,tugev esiraud,vints,suuremad rehvid.
Vahepeal oli projekt müügis aga kuna ei sobinud endale eraldi müügi variant ja veel mõned mured siis jäi auto ikka endale ja nüüd siis ehitan seda edasi ja loodan siis kuu või pooleteisega valmis saada.
Hetkel kere maas ,pean ümber tegema esimese kardaani ,hetkel nurk liiga suur .
Veel on käsil raami katmine kivikaitsmega.
Ning mõned väiksemad asjad veel pidurid ühendada jne..
ning siis võib kere peale tõsta...
Mõned pildid ka ...
Esimene pilt on on esimesest uazist ,kere poolest tahaks teise ka taolise tehe kui mingi presendiga variandi
ja teised pildid on juba täna tehtud ja eks neid lisandub veel kui midagi toimub.
Masinast jäid järgi ainult sillad mis olid sõjaväe omad...nagu hiljem selgus ...hea et emexisse ei läinud
Aga maastiku sõidu pisik oli ikka sisse jäänud ja sai endale siis teine uaz 469 soetatud,kuid kuna sellel ei olnud peal mootorit
siis sai sellele pandud Ford Transiti 2,4D peale, põhjus siis ainult selles et seisis nurgas niisama.
Plaan oli kohe algul masin teha rohkem maastiku suutlikumaks kui ta originaalis on.
Sellega see suurem ehitus siis algas ..algul tõste ~ 10cm pluss veel raami ja kere vahelised puksid..roolivõim,tugev esiraud,vints,suuremad rehvid.
Vahepeal oli projekt müügis aga kuna ei sobinud endale eraldi müügi variant ja veel mõned mured siis jäi auto ikka endale ja nüüd siis ehitan seda edasi ja loodan siis kuu või pooleteisega valmis saada.
Hetkel kere maas ,pean ümber tegema esimese kardaani ,hetkel nurk liiga suur .
Veel on käsil raami katmine kivikaitsmega.
Ning mõned väiksemad asjad veel pidurid ühendada jne..
ning siis võib kere peale tõsta...
Mõned pildid ka ...
Esimene pilt on on esimesest uazist ,kere poolest tahaks teise ka taolise tehe kui mingi presendiga variandi
ja teised pildid on juba täna tehtud ja eks neid lisandub veel kui midagi toimub.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uaz 469
Aga kui sõjaväe portaalsillad nurgas vedelevad, siis miks neid originaalide asemel alla ei kruvi?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Mudder
- Postitusi: 61
- Liitunud: L Aug 08, 2009 5:42 pm
Re: Uaz 469
Sillad vedelevad nurgas jah kuid on hetkel laiali,kuna vahetan simmekad ja mõned laagrid ära ...enne vaja kokku panna ja siis lähevad alla jah..
- Datsun
- True Off Roader!
- Postitusi: 1072
- Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
- Asukoht: Tartu ja Võõpste
- Kontakt:
Re: Uaz 469
Bogger lõika kindlasti ära ja saad aru, mis on Traktorirehv.
Re: Uaz 469
Boggeri lõikamine villise juures võib olla silla jaoks fataalne (vähemalt põllumajandusliku sillaga). Pooltelgi hakkab minema nagu leiba kahtlustan ma.Datsun kirjutas:Bogger lõika kindlasti ära ja saad aru, mis on Traktorirehv.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Uaz 469
Sõltub ikka rehvi suurusest kah - teemas pole seda nagu mainitud.RaidoKol kirjutas:Boggeri lõikamine villise juures võib olla silla jaoks fataalne (vähemalt põllumajandusliku sillaga). Pooltelgi hakkab minema nagu leiba kahtlustan ma.Datsun kirjutas:Bogger lõika kindlasti ära ja saad aru, mis on Traktorirehv.
33'' puhul ilmselt probleeme pole
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Uaz 469
Vaatan esimesi ruadasid ja tekkis küsimus, et kas esiots oli liiga kege või on tagaosas mõni ruurem raskus mis vatukaalu vajab?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Mudder
- Postitusi: 61
- Liitunud: L Aug 08, 2009 5:42 pm
Re: Uaz 469
Eks need rauad seal on jah vähe liiga räiged aga sellised need said ja ümber ei hakka ka midagi tegema...
Eile sai siis terve raam koos raudadega kaetud kivikaitsmega,täitsa hea jäi välimuse poolest.
Vaja veel esimene kardaan teha ja paak panna siis võiks kere peale hakata mõtlema.
Eile sai siis terve raam koos raudadega kaetud kivikaitsmega,täitsa hea jäi välimuse poolest.
Vaja veel esimene kardaan teha ja paak panna siis võiks kere peale hakata mõtlema.
-
- Mudder
- Postitusi: 61
- Liitunud: L Aug 08, 2009 5:42 pm
Re: Uaz 469
Pole siia ammu midagi lisanud..ja ega pole ka põhjust olnud kooli lõpp ja uus töö on oma aja võtnud . Kuid nüüd on asjad nii kaugel et oleks vaja kere peale panna,aga vahepeal on see saanud kuidagi halvasti kannatada , seega tuli mõte et kui masin nagunii tavaliiklusesse ei lähe siis võiks sinna peale mingi muu kere tõsta.Oleks vaja just mingit kinnist ,et saaks ka talvel mõnusalt sõita..nii et on kellegil mingeid häid mõttetid pakkumini mis sinna raami peale tõsta või äkki kellegil vedeleb mingi kere mis sobiks sinna peale, siis võiks märku anda .Endal on midagi sellist meeles mõlkunud http://www.lada.co.uk/forum/viewtopic.php?t=9864
kuid sõber arvas et niva kere raske saada ? mis teie arvate?
kuid sõber arvas et niva kere raske saada ? mis teie arvate?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juun 08, 2010 11:50 am
- Asukoht: SAAREMAA
- Kontakt:
Re: Uaz 469
ma kardan, et saadaval olevad niva kered on oma elu juba ära elanud kahjuks, kuid mingi vanema nissan pickupi kabiin ja healjuhul ka kast kuskilt sebida, kinnine kabiin ja samas ka kast jne jne
Saaremaalt ja Nivaga
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Uaz 469
Hullu saarlase jutus on iva. Korrlikud Niva kerd kallid ja haruldased ning rpet pole mõtet hankida.
Mõne kastika kabiiniosa ja ise aretatud kast annab lisaks lõbule ka mingil määral praktilise mõõtme selle masinale.
Mõne kastika kabiiniosa ja ise aretatud kast annab lisaks lõbule ka mingil määral praktilise mõõtme selle masinale.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi