Roomik
Moderaator: Moderators
Alguses sai ka mõeldud auto tagavararataste peale, aga nendega jääb vedrustuskäik lühikeseks.
Meil kannab ka linti ülevalt poolt, selleks eraldi rattad.
Kabiiniks on plaanitud sõiduauto salong, kuna sellega pääseme suuremast salongi ehitusest. Mass on veel välja arvutamata, kuna raami materjali arvutus pole veel päris lõpusirgel. Aga tühimass peaks sinna 2000 kg kanti jääma.
Meil kannab ka linti ülevalt poolt, selleks eraldi rattad.
Kabiiniks on plaanitud sõiduauto salong, kuna sellega pääseme suuremast salongi ehitusest. Mass on veel välja arvutamata, kuna raami materjali arvutus pole veel päris lõpusirgel. Aga tühimass peaks sinna 2000 kg kanti jääma.
Keeramisel on kasutatud jah avatud difrit. Eespool kirjutasin ka, et valisime sellise variandi, kuna see kõige odavam. Oleks rohkem raha, siis poleks ju mingi probleem kõik hüdro peale ehitada.
Niipalju kui ma olen youtube'is neid videoid vaadanud erinevatest roomikutest, siis avatud difriga masinad sõidavad küll. Meil pole siin nii suuri künkaid, kust on vaja pidevalt üles ja alla sõita. Mõni suurem magistraal on ja see ka kõik. Enamvähem tasasel maal saab selline lahendus piisavalt hästi hakkama. Lisana tuleks kasuks see, kui sillas oleks nt mehaanilise lülitusega difrilukk, mida siis vajadusel saaks kiiresti sisse ja välja lülitada.
Ja kui lint hakkabki ühel pool ringi käima, siis pidurdad selle hoo kinni ning suunad jõu teisele lindile. Alguses natuke harjutamist ja pärast peaks üpris libedalt kulgema.
2 käimakasti sai valitud jah sellepärast, et kiirust maha saada. Selliseid reduktoreid, mis sinna sobiksid, liigub vähe ja väga suurt kaaluvahet manuaalkastiga ei tule ka. Manuaalkasti kasutamisel on ainult see probleem, et tagasild tuleb pea peale keerata, et vedu õigetpidi jääks. Lisaks annavad manuaalkasti käigud ka võimaluse masina jõudu ja kiirust paremini reguleerida.
Niipalju kui ma olen youtube'is neid videoid vaadanud erinevatest roomikutest, siis avatud difriga masinad sõidavad küll. Meil pole siin nii suuri künkaid, kust on vaja pidevalt üles ja alla sõita. Mõni suurem magistraal on ja see ka kõik. Enamvähem tasasel maal saab selline lahendus piisavalt hästi hakkama. Lisana tuleks kasuks see, kui sillas oleks nt mehaanilise lülitusega difrilukk, mida siis vajadusel saaks kiiresti sisse ja välja lülitada.
Ja kui lint hakkabki ühel pool ringi käima, siis pidurdad selle hoo kinni ning suunad jõu teisele lindile. Alguses natuke harjutamist ja pärast peaks üpris libedalt kulgema.
2 käimakasti sai valitud jah sellepärast, et kiirust maha saada. Selliseid reduktoreid, mis sinna sobiksid, liigub vähe ja väga suurt kaaluvahet manuaalkastiga ei tule ka. Manuaalkasti kasutamisel on ainult see probleem, et tagasild tuleb pea peale keerata, et vedu õigetpidi jääks. Lisaks annavad manuaalkasti käigud ka võimaluse masina jõudu ja kiirust paremini reguleerida.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Loll küsimus, kuid miks vahekasti asemel aeglustiga vahekasti ei plaaninud panna?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tavaliselt need kaks käigukasti järjest kombod ei kesta. Tagumine saab otsa kuna pole arvestatud sellise väände jaoks mis esimest aeglasemate käikude korral tuleb. Pea peale pööratud difri puhul jälgi, et käbi laagrid ilma õlitusetta ei jääks. Osadel difritel on õlikanal all ja kui see ringi keerata jäävad käbi laagrid kuivale.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Vahekasti peale ei mõelnud seepärast, et käigukast oli juba olemas. Ja kui see peakski otsad andma, siis tuleb sinna tugevam kast lihtsalt panna.
Silla õlitusele sai samuti mõeldud. Lisaks on samasugust silda ka teiste meeste poolt tagurpidi kasutatud ja paistab, et siiamaani töötavad need. Arvatavasti tuleb ka õli kogust pisut suurendada.
Silla õlitusele sai samuti mõeldud. Lisaks on samasugust silda ka teiste meeste poolt tagurpidi kasutatud ja paistab, et siiamaani töötavad need. Arvatavasti tuleb ka õli kogust pisut suurendada.