Roomik

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
siig
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Mär 09, 2010 12:03 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas siig »

Alguses sai ka mõeldud auto tagavararataste peale, aga nendega jääb vedrustuskäik lühikeseks.
Meil kannab ka linti ülevalt poolt, selleks eraldi rattad.

Kabiiniks on plaanitud sõiduauto salong, kuna sellega pääseme suuremast salongi ehitusest. Mass on veel välja arvutamata, kuna raami materjali arvutus pole veel päris lõpusirgel. Aga tühimass peaks sinna 2000 kg kanti jääma.
Kasutaja avatar
Taunus2d
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 148
Liitunud: P Mai 16, 2010 2:20 pm

Postitus Postitas Taunus2d »

räägi lähemalt veoskeemist, mis moodi toimuma hakkab?
sellesmõttes, et nii palju kui olen uurinud, ei ole korralikku juhitavust diffri lahendusel, ikkagi avatud diffr ju.
Miks 2 käimakasti?
Uaz 3303 diisel
Lc Hj60 4.0TD
LC Hj61 4.0D
Kasutaja avatar
empudogy
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: E Okt 11, 2010 11:42 am
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas empudogy »

Mulle tundub, et 2 käigukasti sellepärast, et saada liikumis kiirust paremini reguleerida ja võita jõus.
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Kasutaja avatar
siig
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Mär 09, 2010 12:03 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas siig »

Keeramisel on kasutatud jah avatud difrit. Eespool kirjutasin ka, et valisime sellise variandi, kuna see kõige odavam. Oleks rohkem raha, siis poleks ju mingi probleem kõik hüdro peale ehitada.

Niipalju kui ma olen youtube'is neid videoid vaadanud erinevatest roomikutest, siis avatud difriga masinad sõidavad küll. Meil pole siin nii suuri künkaid, kust on vaja pidevalt üles ja alla sõita. Mõni suurem magistraal on ja see ka kõik. Enamvähem tasasel maal saab selline lahendus piisavalt hästi hakkama. Lisana tuleks kasuks see, kui sillas oleks nt mehaanilise lülitusega difrilukk, mida siis vajadusel saaks kiiresti sisse ja välja lülitada.

Ja kui lint hakkabki ühel pool ringi käima, siis pidurdad selle hoo kinni ning suunad jõu teisele lindile. Alguses natuke harjutamist ja pärast peaks üpris libedalt kulgema.

2 käimakasti sai valitud jah sellepärast, et kiirust maha saada. Selliseid reduktoreid, mis sinna sobiksid, liigub vähe ja väga suurt kaaluvahet manuaalkastiga ei tule ka. Manuaalkasti kasutamisel on ainult see probleem, et tagasild tuleb pea peale keerata, et vedu õigetpidi jääks. Lisaks annavad manuaalkasti käigud ka võimaluse masina jõudu ja kiirust paremini reguleerida.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17299
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Loll küsimus, kuid miks vahekasti asemel aeglustiga vahekasti ei plaaninud panna?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4640
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Rohkem on parem :wink:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Tavaliselt need kaks käigukasti järjest kombod ei kesta. Tagumine saab otsa kuna pole arvestatud sellise väände jaoks mis esimest aeglasemate käikude korral tuleb. Pea peale pööratud difri puhul jälgi, et käbi laagrid ilma õlitusetta ei jääks. Osadel difritel on õlikanal all ja kui see ringi keerata jäävad käbi laagrid kuivale.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
siig
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Mär 09, 2010 12:03 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas siig »

Vahekasti peale ei mõelnud seepärast, et käigukast oli juba olemas. Ja kui see peakski otsad andma, siis tuleb sinna tugevam kast lihtsalt panna.

Silla õlitusele sai samuti mõeldud. Lisaks on samasugust silda ka teiste meeste poolt tagurpidi kasutatud ja paistab, et siiamaani töötavad need. Arvatavasti tuleb ka õli kogust pisut suurendada.
Kasutaja avatar
empudogy
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: E Okt 11, 2010 11:42 am
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas empudogy »

Pilt

Mis on selle materjali mõõdud? laius kõrgus paksus. :oops:

Martin :D
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Kasutaja avatar
siig
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Mär 09, 2010 12:03 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas siig »

50x50x4 toru sai keskelt pooleks lõigatud. Seega 25x50x4
Kasutaja avatar
empudogy
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: E Okt 11, 2010 11:42 am
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas empudogy »

On vahepeal midagi edasi ka liikunud?
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Kasutaja avatar
siig
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Mär 09, 2010 12:03 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas siig »

Vahepeal võttis kool oma osa, aga tähikud oleme jõudnud valmis teha. Pildimaterjal hetkel veel fotokas. Ja nüüd saab kohe lintide tegemise kallale minna st, et vajalik materjal on kõik olemas.
999
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 134
Liitunud: K Sept 19, 2007 6:06 pm
Asukoht: valgejõe

Postitus Postitas 999 »

balansiirid vedrudel on väga hea plaan ,kõval pinnasel ei tule roomiku ribide lööke keresse ,muidugi juhul kui rattavõllide ja roomiku lülide vahe on sama siis on efekt 0.
lahtine tiffer külgpiduritega toimetab hästi ,ainult pehmel pinnasel kiirema käiguga tõmbab mootoril hinge kinni
edu jõudu
Kasutaja avatar
siig
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Mär 09, 2010 12:03 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas siig »

Rattavõllide ja lülide vahe tuleb kindlasti erinev. Lisaks on meil kasutada 17 mm paks transportöörlint terastrossidega, mis ei lase rattal niivõrd palju läbi vajuda kahe lüli vahel, et tekiks lintmasinale iseloomulik vibra.
999
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 134
Liitunud: K Sept 19, 2007 6:06 pm
Asukoht: valgejõe

Postitus Postitas 999 »

kõige parem vedrutuse variant on RIPSAW nimelisel masinan
googeldades tuleb päris häid pilte selle kohta
mul omal üks roomik tehtud ainus puudus sellel ongi vilets vedrutus
seega vahet pole kas gaas,õli või lihtsalt keerdvedru asi peab toimima
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”