7. leht 12-st
Re: UAZ-469
Postitatud: L Aug 30, 2014 9:19 pm
Postitas uputaja
Soovitan Walker Dynomax pütte. Tühikäigul ja ühtlase pöördega rahulik, tallates lõriseb isaselt.
Re: UAZ-469
Postitatud: P Aug 31, 2014 3:32 pm
Postitas marios
Vb 4 liitrine pöördes olles teeb jah hullu häält aga endal samukal pütte vahel ei ole ja ei ole häälekas.
Re: UAZ-469
Postitatud: P Aug 31, 2014 7:35 pm
Postitas Karuonu
Selles videos on tegemist ainult 2,5 liitrse mootoriga aga rohkem kui 10 km sõita oli väga ebameeldiv
https://www.youtube.com/watch?v=sNZ4vb69vvA
Re: UAZ-469
Postitatud: P Aug 31, 2014 7:47 pm
Postitas MetsaVikat
Kas seal otsetoru lõpuni? Või ots kuskil keskel? Enne kui lexuse ära lõhkusin, võtsin pütid kõik alt ära nii, et ots jäi kuskile keskele, väljast oli mõnus aga sõites hakkas pea suht kähku valutama... Aga eks midagi peab ikka vahele susama, arvan, et proovin uputaja soovitatud pütti, kui leian kellegi kes neid müüb.
Terv. Villu
Re: UAZ-469
Postitatud: P Aug 31, 2014 8:26 pm
Postitas Lomp
Ja kui Toru taevapoole paned siis elu ka tunduvalt vaiksem,möla kostab nt kusgil katuse all väga hästi välja(järgi proovitud
)
Re: UAZ-469
Postitatud: P Aug 31, 2014 9:34 pm
Postitas uputaja
Kui väga vaja siis võin sulle sellise sebida, viimati maksis äkki miski 40eur?
Re: UAZ-469
Postitatud: K Sept 10, 2014 9:59 pm
Postitas MetsaVikat
Tere!
Selline küsimus, et mis võiks olla rooli "keeramise jõud", st. mis jõudu peaks arendama silinder keeramisel, et asjad terveks jääks, aga samas näiteks rõõpast välja keeraks vajadusel?
Terv. Villu
Re: UAZ-469
Postitatud: P Okt 05, 2014 9:42 pm
Postitas MetsaVikat
Vaikselt ikka nokitsen siin omaette.
Tõstsin kere peale.
Nagu arvata oli, jääb ilgelt kõrge, aga mis teha. Selle raamiga pole seda võimalik madalamaks saada ka, asjade suhtes võiks isegi raam kõrgemal olla. Kui kunagi teine raam peaks tulema, siis üritan kindlasti madalamaks saada seda asja.
Velgede saaga ka jätkub, ei jäta jonni, kuigi jah, lõpp kokkuvõttes oleks tulnud paar korda kindlasti odavam osta õiged veljed, seda enam, et need said ilged pommid.
Haapsalu metall tegi mulle sellised asjad, väga hea hinnaga. Sõbralikud olid ka. Soovitan neid.
Üks velg tehtud:
Lõpuks käivad liivapritsist läbi ja siis värv peale.
Terv. Villu
Re: UAZ-469
Postitatud: P Veebr 01, 2015 6:15 pm
Postitas MetsaVikat
Vahepeal sai niisama istutud (isu kadus ära). Juppide ja tööriistade ostmisega tegelenud jne.
Aga vahepeal panin käigukangi paika koos hoovastiku jms.
Käsipiduri ehitamine.
Komplekt valmis:
Kasutasin calibra tagumist ketast, volvo tagumist supordit, ristiks länkari topeltrist ja peasilindriks mingi japsi siduri peasilinder.
Minu variant käigukastist vahekasti üleminek. Arvan, et sai täitsa hea ja rohkem ruumi sellisel kujul väga säästa ei saa.
Mingi aeg saabuvad mingid amordid, siis proovin need sinna alla saada jne. Ise loodan järgmiseks lumeks liikuma saada, aga eks näis mis saab.
Sillad tahaks lõpetamist, aga sinna vaja teha ketaspidurid ja lukkude lülitamised. Korraks tahtsin rehvirõhu süsteemi ka teha, aga hetkel vist loobun sellest, ei jätku teadmisi.
Terv. Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Postitatud: T Mär 03, 2015 9:59 pm
Postitas karburaator
Kuidas asi edeneb ?
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Postitatud: K Mär 04, 2015 8:59 pm
Postitas MetsaVikat
Väga vaikselt, vahepeal mõtlesin pidurid välja ja veel mõne asja. Üldiselt ootan amorte koos suure "moti" laadungiga, ehk siis kui amordid saabuvad, läheb loodetavasti ehitamiseks.
Jamasin vahepeal unimogi hubi poldiga, 3tk oli enne mind lahti saadud ja 1 oli kinni. Netist lugedes kasutavad tüübid 10 tonnist õlitungi, et kätte saada hub ise.
Ma sain siiskit haamri ja isetehtud rakisega hakkama, kasutasin tõmmitsaks polti.
Pilt ise tehtud võtmest, et hubi polt ise lahti saada üldse.
Ja käes.
Ehk siis suht mõtetu mula vahepeal.
Terv. Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Postitatud: T Apr 28, 2015 10:05 pm
Postitas MetsaVikat
Sai alustatud pidurite nuputamist. Üks ketas valmis.
Piduriketaste toorikud, lasti välja cnc pingis, paksus 25mm.
Toorik ise kaalub päris palju, need kes päris autosi teevad, nende jaoks ilmselt ulme kaalu nr.
Asi treipinkis, kuna diameetrilt oli asi suurem kui pink suudaks pealt treida, tegin omale väikse abinõu. Tundub, et toimis.
Puurimine on ikka väga rets ja aeganõudev töö, aga kaalu suhtes tasub ära.
Valmis ketas, nr näitab 10.2kg.
Ketta ja hubi liitmiseks tegin väikse istu ja pärast keevitan kokku need oma vahel, kui asi kindel ja paigas. Pidurisadulaks hetkel volvo 850 esimene, see võibolla vahetub mingi aeg mingi väiksema vastu, sest ruumiga velje sees on ikka väga kitsas.
Velje sees paistavad asjad nii välja.
1 ketas valmis, läks mul selleks kerge päev, teised lähevad ehk kiiremini, kui midagi nahka ei keera. Mingid vidinad ka saabuvad varsti, siis läheb asi huvitavamaks kah. Aga jah, jätkuvalt pean tunnistama, et mu enda kootud veljed on ikka paras ikaldus, aga ma loll ei viska neid minema ka, las siis olla nii hetkel. Üldiselt kraabin kahe käega juppe kokku ja varsti läheb ehk tõsisemaks ehitamiseks.
Rohkem pilte leiab ka siit.
https://www.facebook.com/VilluT/media_s ... 249&type=3
Lugupidamisega Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Postitatud: K Apr 29, 2015 8:49 pm
Postitas MetsaVikat
Täna sain kätte roolimise vidinad. Suured tänud kasutaja erik-ule.
Terv. Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Postitatud: P Mai 10, 2015 5:42 pm
Postitas MetsaVikat
Sai tehtud pidurisadula kinnitus. Natuke lõikamist, veidi keevitamist ja selline saigi.
Materjaliks kasutasin 8mm plaati, valisin sellise, kuna liigutas sadula kinnituse õigesse kohta.
Sadul pärit Volvo 850-lt.
Terv. Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Postitatud: P Mai 10, 2015 6:22 pm
Postitas tarmo
Miks sa neid kettaid ise teed? Mingi sobiva mõõduga valmis kettad oleks kindlasti leidnud ju, mida vajadusel kas või ümber teha.