UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Moderaator: Moderators
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Otsisin, ei leidnud just selliseid nagu vaja, pluss odavam oli mul endal teha, kui töö aega ei arvesta. Alguses mõtlesin ka, vaatasin veoka omasi ja suuremaid sõiduka omasi, ei leidnud midagi asjalikku. Ning neid hea lihtne hubiga siduda.
Terv. Villu
Terv. Villu
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Kui keegi vaid teaks mille kettad mogi sillaotsa sobivad, ei teeks neid keegi vist ise.tarmo kirjutas:Miks sa neid kettaid ise teed? Mingi sobiva mõõduga valmis kettad oleks kindlasti leidnud ju, mida vajadusel kas või ümber teha.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Ketaste puurimine sellise pilli puhul on küll naljakalt mõttetu tegevus.
Vedrustus, miks Ori?
Tavalised coilid saad odavamalt ja peavalu vähem.
Kui ikka õhku tahad, siis Joel müüb lihtsama ehitusega amorte, kui Ori.
Ega see Ori pole nii lihtne, et tuleb karbis ja piirdub vaid paigaldusega.
Meie kasutame neid puhtalt kaalu võidu pärast. Hetkel on nad laual laiali, et tööle saada.
Vedrustus, miks Ori?
Tavalised coilid saad odavamalt ja peavalu vähem.
Kui ikka õhku tahad, siis Joel müüb lihtsama ehitusega amorte, kui Ori.
Ega see Ori pole nii lihtne, et tuleb karbis ja piirdub vaid paigaldusega.
Meie kasutame neid puhtalt kaalu võidu pärast. Hetkel on nad laual laiali, et tööle saada.
Proto
53951597
53951597
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Ja kui juba Ori-d tulevad, siis milleks neid keerdvedrusi auto alla tarvis on? Või need lendavad minema, kui Orid kohal?
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Ühte pidi jh mõtetu, teistpidi, soovin ka veidi kaalu jälgida. Teie kui proffide ehitusega võistelda ei suuda aga puurisin välja pea 40kg, see ka kaalu võit ju. Ei pretendeeri kaalujälgijate tabelisse.
Plaani muudatustega lendavad need keerdvedrud minema jah.
Olen algaja ja teen asju nii kuidas oskan ja infot kätte käib. Masin saab julmalt kõrge ja tänapäeva omadega väga raske. Minu eesmärk jõuda kuskile võistlustele ja nimi kirja saada, konkurentsi pakkuda nagunii ei suuda.
Need tegelikult kohal ja ootavad paigaldamist.
Terv. Villu
Plaani muudatustega lendavad need keerdvedrud minema jah.
Olen algaja ja teen asju nii kuidas oskan ja infot kätte käib. Masin saab julmalt kõrge ja tänapäeva omadega väga raske. Minu eesmärk jõuda kuskile võistlustele ja nimi kirja saada, konkurentsi pakkuda nagunii ei suuda.
Need tegelikult kohal ja ootavad paigaldamist.
Terv. Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Sellise pilli puhul pole see kaal nii tähtis, selle 40 kg saab kergema vaevaga kätte mujalt .
Jutu mõte selles, et selliseid lolle töid tehes kulub räige aeg ja saabub kiiremini see osa kus kopp ees kõigest .
Jutu mõte selles, et selliseid lolle töid tehes kulub räige aeg ja saabub kiiremini see osa kus kopp ees kõigest .
Proto
53951597
53951597
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Viimase lausega nõustun täielikult sinuga Praks. Aga ehk veab välja ikka ja saan valmis.
Aga oride suhtes äkki võib teie poole pöörduda kui hätta jään?
Lugupidamisega Villu
Aga oride suhtes äkki võib teie poole pöörduda kui hätta jään?
Lugupidamisega Villu
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Ah, põhiline on ehitamist mõnuga võtta ja mitte teha ebarealistlikke plaane.
Mis veel põhilisem, käituge mu sõnade, mitte mu tegude järgi.
Mis veel põhilisem, käituge mu sõnade, mitte mu tegude järgi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Mingi areng toiminud vahepeal.
Amordid jõudsid juunis.
Alumine kinnitus:
Tagumised paigas, pidi raami lõikuma, muidu ei tahtnud ära mahtuda.
Esimese silla katsetus:
Sai ise diagonaalvarda ots tehtud:
Varras ise, esimene:
Tagumine varras:
Natuke sikutamist ülespoole:
Rooliotsa kinnitus, välimine käändmiku külge:
Hetke seis:
Palju teha veel, tegelikult alles suured "jupid" kokku saadud. Olin liiga positiivne kui lootsin selle aasta sees mingi ringi teha. Ilmselt eijõua.
Terv. Villu
Amordid jõudsid juunis.
Alumine kinnitus:
Tagumised paigas, pidi raami lõikuma, muidu ei tahtnud ära mahtuda.
Esimese silla katsetus:
Sai ise diagonaalvarda ots tehtud:
Varras ise, esimene:
Tagumine varras:
Natuke sikutamist ülespoole:
Rooliotsa kinnitus, välimine käändmiku külge:
Hetke seis:
Palju teha veel, tegelikult alles suured "jupid" kokku saadud. Olin liiga positiivne kui lootsin selle aasta sees mingi ringi teha. Ilmselt eijõua.
Terv. Villu
Viimati muutis MetsaVikat, P Veebr 05, 2017 6:08 pm, muudetud 3 korda kokku.
- mihkel1671
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 162
- Liitunud: K Jaan 30, 2013 6:16 pm
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Paistab, et sama mure mis mulgi. Ei mahu garagesse enam ära.
Stay out of the road, if you want to grow old.
Tel Nr 553445(KAKS)
Tel Nr 553445(KAKS)
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Minu kuri silm hindab,et kui juba niipalju kalleid juppe külge pannakse siis võiks selle uazi kere põõsasse (vanarauda)visata ja teha torust ise kere ja jumala eest mitte nii kõrgele.
Niimoodi tundub see kolmele meetrile lähenevat.
Kui aus olla siis ma ei mäleta,et oleks seda teemat kordagi lugenud.Ju pealkirja pärast ei ole viitsinud avadagi
Aga muidu päris huvitav,ehkki paistab väga raske olevat.
Niimoodi tundub see kolmele meetrile lähenevat.
Kui aus olla siis ma ei mäleta,et oleks seda teemat kordagi lugenud.Ju pealkirja pärast ei ole viitsinud avadagi
Aga muidu päris huvitav,ehkki paistab väga raske olevat.
HM Racing Team
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Sinu kuri silm ei peta sind!
Asi on pool kogemata kasvanud niimoodi, oleks ma teadnud, et asjadega(juppidega) nii kaugele jõuan, oleks teinud asjad torust, madalama, kergema jne. Ning raskuse poole pealt ka sul õigus, võrreldes mis tänapäeval tehakse, on see lausa ulme pomm. Kuid soov on teha teine veel kunagi, mis tuleb toru raami jms asjadega. Ehk siis see on näpu harjutus ja õppimise projekt, et üldse aru saada mismoodi asjad käivad. Sp ka komponendid valitud sellised, mis sobiks järgmisele masinale.
Ühe sõnaga soov käsi valgeks saada ja võimalikult palju õppida.
Terv. Villu
Asi on pool kogemata kasvanud niimoodi, oleks ma teadnud, et asjadega(juppidega) nii kaugele jõuan, oleks teinud asjad torust, madalama, kergema jne. Ning raskuse poole pealt ka sul õigus, võrreldes mis tänapäeval tehakse, on see lausa ulme pomm. Kuid soov on teha teine veel kunagi, mis tuleb toru raami jms asjadega. Ehk siis see on näpu harjutus ja õppimise projekt, et üldse aru saada mismoodi asjad käivad. Sp ka komponendid valitud sellised, mis sobiks järgmisele masinale.
Ühe sõnaga soov käsi valgeks saada ja võimalikult palju õppida.
Terv. Villu
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Las see raam jääb nii nagu on aga putka tee torust.
Õpid palju rohkem ja saad nii teha nagu vaja mitte nii nagu uazi kere võimaldab. Lisaks tuleb ka kergem kuna puuri pole eraldi enam vaja.
Õpid palju rohkem ja saad nii teha nagu vaja mitte nii nagu uazi kere võimaldab. Lisaks tuleb ka kergem kuna puuri pole eraldi enam vaja.
HM Racing Team
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Pole ammu kirjutanud siia, enamus ehitus teema mul kajastatud lõustaraamatus, aga mõtlesin, et võiks siia ka siis uuenduse kirjutada. Mina olen küll seda väga pikalt ehitanud, aga vaikselt areneb, loobunud pole.
Sai ka üks progetav aju ligi võetud harjutamiseks. Aju ise veekindlas "kestas". Kaasas oli base juhtmestik, aga pistikud jms. tuli kõik ise külge panna. Aju ise tegelikult on super odav pm. Omadustelt jääb veidi all MS3 jmt. Aga arvan, et mulle hetkel sobib. Paar omadust võiks sellel ajul veel olla, kuna nende aju koguaeg arenduses, siis ehk on lootust kunagi saada neid omadusi.
Nii, et see asendus
Sellega
Algselt oli mootor jagajatega, aju võimaldas kasutada COP-e(coil on plug). Sellega sain lahti jagajatest.
Mootori sain selle ajuga tööle, vajab veel häälestamist. Vilin väntvõlli juures ei tule mootorist endast vaid mul oli sinna tehtud simmeri pesa ja see käis vastu trigger wheeli.
https://www.youtube.com/watch?v=6bs8RgisFGg
Mootorile sai pandud õli radikas: Algselt oli mootori ploki küljes jalg mille külge kinnitus õlifilter, kuna jalg nagunii ei mahtunud, siis mõtlesin, et panen radika ka vahele juba. Adapter ploki külge sai ise tehtud alumiiniumist(ver 2). Ülejäänud mant kuskilt nissan gtr-i küljest, õliradikas saabi küljest.
Õlivõtturi modifikatsioon:
Ja moditud õlivann:
Väntvõlli rihmaratta tihend. Kahekordne simmer, määritav. Simmerid nii pandud, et üleliigne määre läheks välja, mitte sisse.
Kuna hüdrovints sai muretsetud ja ei tahtnud asja ringi ajada rihmaga ega ka ketiga ning oli soov, et kui vaja pole, et ringi ei käiks. Sai meisterdatud selline asi. Kas töötab ka, see selgub siis kui proovida saab.
Freesisin hambad:
Üks pool on siis see, mis kinnitub rihmaratta külge, teine on nuudi peal liigutatav osa, millega siis ühendatakse pump väntvõlliga.
Nuut mille peal liigub lülitatav osa ning samal ajal lähevad sinna peale laagrid, millega loodakse hüdropumbale laagripukk.
Kompott koos enamvähem:
Vända otsas:
Raami poolne kinnitus. Piltide peal on võlli ots rihmaratta sees, aga selle ma lõikasin sealt ära, et niimoodi need koos ei ole.
Mootori radikas, käigukasti radikas ja veepump.
Eputamise pilt. Lämmastiku rõhkudega lihtsalt viltu aetud.
Tihendi meisterdamine:
Käsipiduri ehitus, tegin vana ümber. Ketas ise tehtud, sadul tsikli esimene.
Random pildid:
Hetke seis selline, et jalgpidur valmis, rooli voolikud jms paigas ja valmis. Sildasi enam väga näppima ei pea. Aga vaja teha veel palju, kuid on tõsiselt plaani võetud jõuda ridalasse. Kui mingeid vingerpusse ei juhtu, siis plaan seal platsis olla ja ka proovida sõita. Eks siis näha.
Mul ka lõustaraamatus mingi "kodukas". Seal veidi rohkem pilte. https://www.facebook.com/1uazfe/
Sai ka üks progetav aju ligi võetud harjutamiseks. Aju ise veekindlas "kestas". Kaasas oli base juhtmestik, aga pistikud jms. tuli kõik ise külge panna. Aju ise tegelikult on super odav pm. Omadustelt jääb veidi all MS3 jmt. Aga arvan, et mulle hetkel sobib. Paar omadust võiks sellel ajul veel olla, kuna nende aju koguaeg arenduses, siis ehk on lootust kunagi saada neid omadusi.
Nii, et see asendus
Sellega
Algselt oli mootor jagajatega, aju võimaldas kasutada COP-e(coil on plug). Sellega sain lahti jagajatest.
Mootori sain selle ajuga tööle, vajab veel häälestamist. Vilin väntvõlli juures ei tule mootorist endast vaid mul oli sinna tehtud simmeri pesa ja see käis vastu trigger wheeli.
https://www.youtube.com/watch?v=6bs8RgisFGg
Mootorile sai pandud õli radikas: Algselt oli mootori ploki küljes jalg mille külge kinnitus õlifilter, kuna jalg nagunii ei mahtunud, siis mõtlesin, et panen radika ka vahele juba. Adapter ploki külge sai ise tehtud alumiiniumist(ver 2). Ülejäänud mant kuskilt nissan gtr-i küljest, õliradikas saabi küljest.
Õlivõtturi modifikatsioon:
Ja moditud õlivann:
Väntvõlli rihmaratta tihend. Kahekordne simmer, määritav. Simmerid nii pandud, et üleliigne määre läheks välja, mitte sisse.
Kuna hüdrovints sai muretsetud ja ei tahtnud asja ringi ajada rihmaga ega ka ketiga ning oli soov, et kui vaja pole, et ringi ei käiks. Sai meisterdatud selline asi. Kas töötab ka, see selgub siis kui proovida saab.
Freesisin hambad:
Üks pool on siis see, mis kinnitub rihmaratta külge, teine on nuudi peal liigutatav osa, millega siis ühendatakse pump väntvõlliga.
Nuut mille peal liigub lülitatav osa ning samal ajal lähevad sinna peale laagrid, millega loodakse hüdropumbale laagripukk.
Kompott koos enamvähem:
Vända otsas:
Raami poolne kinnitus. Piltide peal on võlli ots rihmaratta sees, aga selle ma lõikasin sealt ära, et niimoodi need koos ei ole.
Mootori radikas, käigukasti radikas ja veepump.
Eputamise pilt. Lämmastiku rõhkudega lihtsalt viltu aetud.
Tihendi meisterdamine:
Käsipiduri ehitus, tegin vana ümber. Ketas ise tehtud, sadul tsikli esimene.
Random pildid:
Hetke seis selline, et jalgpidur valmis, rooli voolikud jms paigas ja valmis. Sildasi enam väga näppima ei pea. Aga vaja teha veel palju, kuid on tõsiselt plaani võetud jõuda ridalasse. Kui mingeid vingerpusse ei juhtu, siis plaan seal platsis olla ja ka proovida sõita. Eks siis näha.
Mul ka lõustaraamatus mingi "kodukas". Seal veidi rohkem pilte. https://www.facebook.com/1uazfe/