Kas sa pidasid selle DAF-i ülemise varda all silmas seda kolmnurkset õõtsa mis seal tagasilla peal käib ja sisaldab uniballi.Ma kuskil töökoja territooriumil nägin seda õõtsa vedelemas kui aega saan siis võin seda lähemalt uurida ja mõõta.sambla-aadu kirjutas:Blackouti TR3-l oli kasutusel DAF veoki tagavedrustuse ülemise varda uniballid,mis andsid piisavalt käiku sillale,samas need vigurid olid kinnised, st uniball oli väliskeskkonnast eraldatud. Müüdi neid Tähe tn ja Sepa tn ristis veoki lammutuses. Võib-olla oli see info abiks sulle.
UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Moderaator: Moderators
Re: UAZ-469
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Kui sa viitsid, oleks tore. Muidugi, neid on kahte vaja siiskit, aga ikkagi.
Lugupidamisega Villu
Lugupidamisega Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Kriitikat kindlasti tuleb, aga eks see panebki järele mõtlema. Eks igasugused ideed teretulnud.
Vahepeal on tegelikult vähe juhtunud, pole asja juurde jõudnud nii ühe kui teise põhjusega.
Vedrustuse "jama"
Vedrude valikus on muidugi kahtlus, aga algus seegi. Vähemalt mina suhtun niimoodi sellesse.
Korra mõtlesin, et teen mazi rooliotste peale, aga sellest mõttest ma siiskit loobusin.
Ja otsustasin "unibali" kasuks
Arvan, et sai asi okei.
Sai ise puksid tehtud silla ühendamiseks raamiga. Materjaliks polüuretaan, alguses mõtlesin osta land roveri omad, aga nende hinnad olid minu jaoks palju. Sai üks latt ostetud ja treial tegi mulle sellised asjad.
Sees kolvisõrm, mingi vene masina oma, ei meenu hetkel mille omad.
Tegemised
Hetke seis on siis selline:
Kevadel sai ka selline asi koju lohistatud.
Mootor ka olemas.
Selline seis siis hetkel. Ei hakka seletama, miks aeglaselt asjad lähevad, eks enamus teavad ise juba, miks ehitus venida võib. Aga huvi on alles, pooleli ei kavatse jätta.
Kommentaarid oodatud.
Lugupidamisega Villu
Vahepeal on tegelikult vähe juhtunud, pole asja juurde jõudnud nii ühe kui teise põhjusega.
Vedrustuse "jama"
Vedrude valikus on muidugi kahtlus, aga algus seegi. Vähemalt mina suhtun niimoodi sellesse.
Korra mõtlesin, et teen mazi rooliotste peale, aga sellest mõttest ma siiskit loobusin.
Ja otsustasin "unibali" kasuks
Arvan, et sai asi okei.
Sai ise puksid tehtud silla ühendamiseks raamiga. Materjaliks polüuretaan, alguses mõtlesin osta land roveri omad, aga nende hinnad olid minu jaoks palju. Sai üks latt ostetud ja treial tegi mulle sellised asjad.
Sees kolvisõrm, mingi vene masina oma, ei meenu hetkel mille omad.
Tegemised
Hetke seis on siis selline:
Kevadel sai ka selline asi koju lohistatud.
Mootor ka olemas.
Selline seis siis hetkel. Ei hakka seletama, miks aeglaselt asjad lähevad, eks enamus teavad ise juba, miks ehitus venida võib. Aga huvi on alles, pooleli ei kavatse jätta.
Kommentaarid oodatud.
Lugupidamisega Villu
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: UAZ-469
kas see lexuse motor on sul 4,6 või 4,8l?
sattusin mingi aeg kuhugi väljamaa footumi ja seal pisteti minumeelest
lexuse 4.8l v8 tagaveolise autom. kasti otsa land cruiseri vahekast.
aga millise LC oma seda ma ei tea
sattusin mingi aeg kuhugi väljamaa footumi ja seal pisteti minumeelest
lexuse 4.8l v8 tagaveolise autom. kasti otsa land cruiseri vahekast.
aga millise LC oma seda ma ei tea
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Mul see 4.0l (1uzfe) Mis pärineb 1990 ls400 pealt. Alumiinium plokiga ja kaaluks väidetakse talle sinna 180kg kanti (ilma agregaatideta).
2uzfe on 4.7 ja kasutati tõesti "länkarite" peal. Sellel malm plokk.
Terv.
2uzfe on 4.7 ja kasutati tõesti "länkarite" peal. Sellel malm plokk.
Terv.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Mootori võtsin maha.
Ja tegin käigukasti ja vahekasti ühendus flantsi.
Juhtmestikuga loodan hakkama saada, ei tundu väga keeruline olevat. Nüüd peab hakkama kuidagi seda mootorit raami vahele ajama.
Terv. Villu
Ja tegin käigukasti ja vahekasti ühendus flantsi.
Juhtmestikuga loodan hakkama saada, ei tundu väga keeruline olevat. Nüüd peab hakkama kuidagi seda mootorit raami vahele ajama.
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Olen vahepeal nokitsenud natuke. Mootori ja vahekast on nüüd peal. Täna oli mootori esimene käivitus, hetk oli meeli ülendav...
Juhtmestiku mõll
Jäi üle.
Käigukasti padi.
Vahekasti üks kinnitustest.
Mootori kinnitus.
Natuke ikka jäi ruumi, aga võib juhtuda, et mootori karter tuleb siiski ümber teha.
Ei oskagi midagi arvata. Tõsta oleks veel saanud, aga ei julgenud, kuna enamus kohad punktitud veel, igaksjuhuks.
Kuna õlifilter enam ei mahutnud sinna kus ta originaalis oli, siis sai tehtud selline asi. Seda enam, et kavatsesin õli nagunii jahutama hakata. Tuleb eraldi radikas, vb. lülitan selle soojusvaheti ka sisse, ma ei tea veel. See muidu lihtsalt kasutatud aluseks, et saaks teha.
Väike video ka.
https://www.youtube.com/watch?v=38_lnoEfrXM
Eks vaikselt teen edasi. Kui kellegil mingeid mõtteid, jagage lahkelt.
Lugupidamisega Villu
Juhtmestiku mõll
Jäi üle.
Käigukasti padi.
Vahekasti üks kinnitustest.
Mootori kinnitus.
Natuke ikka jäi ruumi, aga võib juhtuda, et mootori karter tuleb siiski ümber teha.
Ei oskagi midagi arvata. Tõsta oleks veel saanud, aga ei julgenud, kuna enamus kohad punktitud veel, igaksjuhuks.
Kuna õlifilter enam ei mahutnud sinna kus ta originaalis oli, siis sai tehtud selline asi. Seda enam, et kavatsesin õli nagunii jahutama hakata. Tuleb eraldi radikas, vb. lülitan selle soojusvaheti ka sisse, ma ei tea veel. See muidu lihtsalt kasutatud aluseks, et saaks teha.
Väike video ka.
https://www.youtube.com/watch?v=38_lnoEfrXM
Eks vaikselt teen edasi. Kui kellegil mingeid mõtteid, jagage lahkelt.
Lugupidamisega Villu
Re: UAZ-469
Eitegelt vingelt läheb see V8 pöördesse
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Natuke mässatud aparaadiga jälle. Said asjad kinni keevitatud, lõpuks arvasin, et nii võiks jääda. Mootori sain ka nüüd õigesti tööle.
Tuksub teine suht maheda häälega.
https://www.youtube.com/watch?v=odywVkT ... e=youtu.be
Käigukast tundus, et töötab ka nii nagu peaks. Sellest saab muidugi siis aru, kui sõita saab ja koormust saab anda.
Terv. Villu
Tuksub teine suht maheda häälega.
https://www.youtube.com/watch?v=odywVkT ... e=youtu.be
Käigukast tundus, et töötab ka nii nagu peaks. Sellest saab muidugi siis aru, kui sõita saab ja koormust saab anda.
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Vaikselt ikka tehtud seda.
Tagumise kardaani sain alla, arvan, et nurgad ei tundugi väga hullud. Mootori panin natuke taha poole viltu, st. käigukasti otsa lasin alla poole, sellega paranes tagumise kardaani nurk märgatavalt, kuid esimest kardaani enam ühe ristiga ei ehita, arvan, et sinna ka vaja topeltrist panna, ei hakka katsetama, kas tavaline peab vastu või mitte.
Tänud kasutaja Movistar-ile risti eest.
Mõni pilt ka.
Hakkasin ka uut väljalaset tegema.
55mm toru on kuni Y-ni, sealt edasi 60mm toru. Praeguseks see mootori küljes ja hääl on täitsa mõnus.
Ma ei tea, kas keegi loeb ka seda teemat üldse, aga küsiks teadjamate käest, et kui ainult toru jätta väljalaskesse, kas siis jääb liiga valjuks? Mõtlen just võistluste suhtes, et korraks on see lõrin vägev küll, aga mitu tundi seda müra kuulata, kujutan ette, et viskab kopa ette lõpuks... Loeks meeleldi arvamusi.
Nüüd plaanis teha ka esimene kardaan ära ja siis proovida "kuuti" peale istudada, ei kujutagi ette kui raske, kerge see olema saab. Elekter on ka praegu selline sasipundar, plaanis ühendused korralikult tinutada ja termorüütada, ning pistikud kõik dielektrilise määrde sisse ja mingid aerosool silikoni kah otsa. Juhtmed mõtlesin riideteibiga kõik kimpu tõmmata.
Sellega tekkis järgmine küsimus, mis ajuga teha? Kuhu toppida? Kas meisterdada mingi kast? Ideed teretulnud.
Sain ka dosaatori omale, hüdrorooli tarbeks. Nüüd vaja veel otsida kuskilt kahe otsaga(täpset nimetust ei teagi sellel) silinder ja siis alustaks selle meisterdamist ka. Tänud kasutaja Antu-le
Selleks korraks kõik!
Terv. Villu
Tagumise kardaani sain alla, arvan, et nurgad ei tundugi väga hullud. Mootori panin natuke taha poole viltu, st. käigukasti otsa lasin alla poole, sellega paranes tagumise kardaani nurk märgatavalt, kuid esimest kardaani enam ühe ristiga ei ehita, arvan, et sinna ka vaja topeltrist panna, ei hakka katsetama, kas tavaline peab vastu või mitte.
Tänud kasutaja Movistar-ile risti eest.
Mõni pilt ka.
Hakkasin ka uut väljalaset tegema.
55mm toru on kuni Y-ni, sealt edasi 60mm toru. Praeguseks see mootori küljes ja hääl on täitsa mõnus.
Ma ei tea, kas keegi loeb ka seda teemat üldse, aga küsiks teadjamate käest, et kui ainult toru jätta väljalaskesse, kas siis jääb liiga valjuks? Mõtlen just võistluste suhtes, et korraks on see lõrin vägev küll, aga mitu tundi seda müra kuulata, kujutan ette, et viskab kopa ette lõpuks... Loeks meeleldi arvamusi.
Nüüd plaanis teha ka esimene kardaan ära ja siis proovida "kuuti" peale istudada, ei kujutagi ette kui raske, kerge see olema saab. Elekter on ka praegu selline sasipundar, plaanis ühendused korralikult tinutada ja termorüütada, ning pistikud kõik dielektrilise määrde sisse ja mingid aerosool silikoni kah otsa. Juhtmed mõtlesin riideteibiga kõik kimpu tõmmata.
Sellega tekkis järgmine küsimus, mis ajuga teha? Kuhu toppida? Kas meisterdada mingi kast? Ideed teretulnud.
Sain ka dosaatori omale, hüdrorooli tarbeks. Nüüd vaja veel otsida kuskilt kahe otsaga(täpset nimetust ei teagi sellel) silinder ja siis alustaks selle meisterdamist ka. Tänud kasutaja Antu-le
Selleks korraks kõik!
Terv. Villu
Re: UAZ-469
Ilma turbota mootoril peab kindlasti mingi püti vahele panema.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Re: UAZ-469
Miks?
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Muidu hakkavad kõrvad s....vett jooksma. Bensukal oli vist mingi vastusurve teema ka aga mina ei oska seda kommenteerida. Mul turboga mootor ilma ühegi pütita ja seegi on nii piiripeal et mõtlen juba reso vahele panna.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Selge. Selles see küsimuse point oligi tegelikult, et kas läheb välja kannatamatuks või mitte. Otsin mingi otsepüti vahele kuskilt vms. Ei tahaks sellest mõnusast mõirgest täitsa lahti ka saada.
Tänud!
Terv. Villu
Tänud!
Terv. Villu