7. leht 10-st

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: T Okt 29, 2013 9:29 am
Postitas totu
Landy kirjutas:Pritsi uudihimulikele pilte ka sellest imekonnast!
Ega ei teinud pilte, Andsumäel kaameraid ikka paistis, ehk keegi riputab midagi netti.

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: R Juun 06, 2014 2:27 pm
Postitas totu
Jälle järvetäis vett merre voolanud ja teatud arengud on toimunud. Asendusauto liigub varsti sihtotstarbeliseks kasutamiseks Läänemaale ja selle konnaetapi võib sooritatuks lugeda.
tegelikult võiks ja peaks tegema teema "Sookonn, vol.3" aga...... ei viitsi. Paljude erinevate asjaolude kokkulangemisel ja ennekõike siirast laiskusest on projekt venima jäänud aga tänaseks auto liigub jälle. Automaatkasti ja selle komponentide vahetamine on kenasti kätte harjutatud, ehk kulub ka selline oskus kunagi ära. Nagu eelpool mainisin, räägime asjast täpsemalt, peale esimest ruudulippu. Täna plaanis korra "metsas" käia, veidi häälestamas ja proovimas, teatud paranemist dünaamikas võib eeldada ja tagumised püsikad sai ka ristliigendite vastu vahetatud.
Kui katsetamistega tagasilööke ei tule, tahaks Ridals joonel olla.
PS: Hääl on autol, uue väljalaskega, kaunis, eriti hoonete (mitte elumajade)vahel kiirendades. Nagu klassikaline muusika- pisar tuleb silma.

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: P Juun 08, 2014 3:36 pm
Postitas totu
Gaasitrassil käidud, süda läks pahaks.

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: P Juun 08, 2014 5:09 pm
Postitas rivo
Liikuvat pilti äkki?

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: P Juun 08, 2014 6:25 pm
Postitas totu
rivo kirjutas:Liikuvat pilti äkki?
Sellega on nii, et hoiaks veel pinget üleval. Asi on veelgi omanäolisemaks (tegelikult "-sabalisemaks") saanud.
PS:Minu personaalküsimus laheneb mõneks ajaks sellega, et lennuk viib mind ära ja tagasi olen 19. juunil, ehk.

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: T Mai 19, 2015 7:30 am
Postitas uhti
Hääled ja kiirendus Orol olid küll päris muljet avaldavad.Mis mootorit kasutad?

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: T Mai 19, 2015 8:55 am
Postitas Lomp
Imedepóld kunagi lekitas infot, et roveri v8+atm kkast.
Aga vóin ka eksida.. :D

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: T Mai 19, 2015 1:14 pm
Postitas totu
Lomp kirjutas:Imedepóld kunagi lekitas infot, et roveri v8+atm kkast.
Aga vóin ka eksida.. :D
Ei eksi.

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: E Mai 16, 2016 11:53 am
Postitas totu
Peale mullust Antsumäed viskas porikogumine veidi üle ja kerkis plaan paar muudatust teha. Vastavalt allkirjale, tehtud- mõeldud (tean küll, et grammatiliselt on õige "mõteldud") sai tiba vedrustust kohendatud, loobutud ribilisest põhjast ja veel paarist ebavajalikust asjast. Auto sai veidi kergem ja võibolla ka kiirem. Paak kolis taha ja vints ette. Esmamulje avaldab isegi muljet aga eks pikemad katsetused annavad parema pildi, kas täissõltumatu vedrustusega saab maastikul sõita. Tänud Janile, kes tegi meie äparduste raja oma diplomitööks ja jagas vedrustuse kõrgemat pilotaazi, -tugevusarvutusi jne. Eks me oma tiim on ka tubli olnud ja meie naised veel tublimad (neile ei ole see isegi huvitav, erinevalt meist). Tahtsime Orol rajal olla aga, klassikaliselt, jäi paar päeva puudu. Tegelikult läks hästi, ummistunud bensiini- ja õhufilter oleksid tuju ära rikkunud, nende vahetamiseks kindlasti aega ei oleks jätkunud :oops: Kui keegi viitsib eilsest katsetusest pilte jagada siis siin on hea koht küll.

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: E Mai 16, 2016 5:11 pm
Postitas Movistar
totu kirjutas: Kui keegi viitsib eilsest katsetusest pilte jagada siis siin on hea koht küll.
Terve feispuuk on otsast-otsani pilte täis.
Ainult ole mees ja vaata :D

Re: Sookonn, vol.2

Postitatud: E Mai 16, 2016 10:22 pm
Postitas Jolinar
Movistar kirjutas:Terve feispuuk on otsast-otsani pilte täis.
Ainult ole mees ja vaata :D
Ära nüüd pidurda, teised tahaks ka näha. Läbi telefonitoru kuulsin täna juba põnevaid jutte..

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

Postitatud: E Mai 16, 2016 11:22 pm
Postitas karburaator
Rahuldan siis natuke rahva uudishimu:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Loomulikult suur tänu meeskonnale Sookonn kes oli nõus paberi rauda valama. Veel pilte: http://pilt.delfi.ee/album/304087/?page=1

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

Postitatud: K Juun 08, 2016 1:17 pm
Postitas Isuzu86
Väga äge asi. Nagu näha saab ka ilma talasillata hakkama. Vedrustusmugavus on vist "kergelt" parem, kui talasillaga ja kaaluvahest ma parem ei räägikski.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

Postitatud: K Juun 08, 2016 3:11 pm
Postitas totu
Isuzu86 kirjutas:Väga äge asi. Nagu näha saab ka ilma talasillata hakkama. Vedrustusmugavus on vist "kergelt" parem, kui talasillaga ja kaaluvahest ma parem ei räägikski.
Kusjuures kaaluvahet ei tulegi. Lihtsalt vedrustatud- ja vedrustamata massi suhe on parem ja vedrustusele on võimalik palju teaduslikumalt läheneda. Ühtlasi on ka palju rohkem asju võimalik valesti teha. Esialgu üritame poolikud asjad lõpuni teha ja heal juhul saab Ridalasse lapsi hirmutama tulla :D

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

Postitatud: E Juun 20, 2016 7:44 pm
Postitas totu
totu kirjutas: Esialgu üritame poolikud asjad lõpuni teha ja heal juhul saab Ridalasse lapsi hirmutama tulla :D
Mõned poolikud asjad jäid ikkagi poolikuks ja mõned muutusid poolikuks, eriti poolikuks muutus esimene kardaan ja seda juba esimesel proloogiringil. Nutune. Siinjuures tänaks ja soovitaks pärnakaid, eriti "kardaanid.ee". Mängleva kergusega valmis, vanade jäänuste ja vasktraadist väänatud täppismõõduetaloni järgi uus varuosa ja õhtuks oli auto uuesti 4x4. Heade inimeste käest sai laenatud ka 2 uut küünalt ja kõik kovid nägid jälle, kuhu liikuda (seda viimast rõõmu kauaks ei jätkunud, küünlapiibud hakkasid vees ja maltsas, mida seal jätkus, valgustavat kõrgepinget otse plokokaantesse suunama). Põhistardis sai siis minutikene , teistest kauem, pargitud aga selle-eest oli hea rahulik kulgeda. Isegi nii hea, et terve sõidu saigi kulgetud, arutades, mitu silindrit parasjagu töötab. V8 kõlas nagu muruniitja :oops: Aga selles mõttes plaanipärane, et kavas oligi veidi sõitma õppida ja autot võimalikult kaua koos hoida. Kokkuvõtteks saab asjaga rahule jääda, auto sai kindlasti parem kui eelmine, kestis lõpuni (kui mitte arvestada bensiini lõppemist, veerand tundi enne põhiaja lõppu ja jällegi täname häid inimesi) ja rada tundus ideaalne, st. oli võimalik läbida vintsita aga sõiduvead karistati kohe ära (siinkohal täname kõiki, kes Ridala sõidu võimalikuks tegid). Väike klipp teise tunni algusest: https://www.youtube.com/watch?v=pY8a_2T3yRg
Aga keegi ei kartnud.