Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2694
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas erik » P Jaan 27, 2019 10:55 pm

Ära nüüd salga, mis teras ja kust saab? Ja kui pilte ei pane, on ka usutavus küsitav :).
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » E Jaan 28, 2019 9:22 am

erik kirjutas:Ära nüüd salga, mis teras ja kust saab? Ja kui pilte ei pane, on ka usutavus küsitav :).

https://www.ssab.com/products/brands/do ... t-overview ja kirjutasin ju, et ei saagi :) .
IFS 3.0.jpg
Midagi sellist:
IFS 3.0.jpg (43.02 KiB) Vaadatud 4272 korda
Manused
käpp.jpg
J sellise viguri voolimine, 2mm plekist on võitlus.
käpp.jpg (57.86 KiB) Vaadatud 3898 korda
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » N Veebr 14, 2019 3:05 pm

Vaikselt edeneb. kes tahab järele teha, veel jõuab.
PS: Piltide kvaliteet ei pretendeeri millelegi. Tsiteerides klassikuid, on ikka halb küll.
Manused
ifs.jpg
ifs.jpg (121.36 KiB) Vaadatud 3715 korda
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1269
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas LauriJ » N Veebr 14, 2019 3:35 pm

Kui pika käiguga see amort seal olema hakkab?
TR3 "ZukMy" , Defender 110, W463 OM606, X5 40d, LC150
Estonian Offroad Team
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » N Veebr 14, 2019 4:05 pm

LauriJ kirjutas:Kui pika käiguga see amort seal olema hakkab?

Täna hakkame sellega mängima, 7" kanti. Ratta käik võiks 12+" jääda.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » E Apr 08, 2019 10:28 am

IMG_20190406_200127.jpg
IMG_20190406_200127.jpg (576.18 KiB) Vaadatud 3054 korda

Seis tänaseks selline, vedrustuse- ja rooli geomeetria paigas, pidurid küljes ja heal juhul ei pea asja enam lahti võtma. Suur tegemine on veel amortide/ vedrude ülemistele otstele õiged kinnituskohad leida. "Rauast rauda" rattakäik sai veidi alla 400mm, ratta välisserva järgi aga mingid lõpupadjad pärsivad seda oluliselt, kui 300 (12") puhast jääb, peaks veel täitsa OK olema. Alla 6 nädala jäänud. No ja mootori juhtmestik hakkab ka looma.
PS: on ikka s...a kvaliteediga pilt küll.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » N Apr 25, 2019 8:28 pm

Seisab.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » P Mai 05, 2019 10:50 pm

...ja ikka seisab, täna sai disainitud kolmeastmeline sportväljalase- primaar-ja sekundaartorud said inglise inseneride aretused (sekundaarid on millegipärast ainult pooltel silindritel aga ju nii on hea), kolmanda astme, e. marginaaltorud disainisime kohalikult turult muretsetud, väheroostetavast, õõnsast ümarmaterjalist. Kurat, head näevad välja. Ja võrreldes, täppismatemaatilise, meiereiga õnnestus 8kg (umbes 16 õlut) kaalu võita. Kui nüüd mootorile veidi väge alles jääb, läks päev asja ette. Vähem kui 2 nädalat läti treeninglaagrini, kiireks kisub.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » R Mai 10, 2019 10:19 am

Käib.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » P Mai 12, 2019 11:20 pm

Sõidab.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » E Mai 13, 2019 10:10 am

Parema puudumisel tegime asfaldikatse. Päris "hullu panna" ei julgenud- osad põhjakaitsed veel puuduvad ja asfalt on päris paras lõhkuja. Mingid poilaua rebendid õnnestus saada. Aga vedrustus tundub täitsa enam-vähem, mingeid läbilööke ja ebameeldivusi ei märganud aga see ei olnud ka eriline väljakutse, vedrustusele.
PS: rihma kisa oli enda näpukas, sai vale naela otsast rihm võetud.
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... ZlWGxqWEd3
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » K Aug 14, 2019 4:29 pm

zNPcmGfw.jpeg.jpg
zNPcmGfw.jpeg.jpg (605.94 KiB) Vaadatud 739 korda
Mõned sõidud sõidetud, võidetud ei ühtki. Kuigi, teatud potensiaal siiski on. Enne Klapperit sai kõhualust veidi libestatud, raske raua lisamisega aga tulemust vaadates tubdub, et paha see küll ei teinud. Täpselt stardis andis otsad kompressor, st. tuli võistelda lahtiste diffritega ja ilma vinsi vabajooksuta. Lisaks puikles motor koostööst kõrvale ja jättis pahatihti üsna suure osa võimust välja jagamata. Mingi kahtlus lasub bensiinipumba potensiaali langusel, ilmselt mingi ealine iseärasus. Siinjuures vabandused Susliku härrade ees, ehitustehnilise protsessi (pritskrohvimine) eest, helgematel hetkedel lasi see mootor ratta üsna pöördesse. No ja karmavõlg tahtis tasumist- rehvirõhud jäid kontrollimata ja esirehv eemaldus veljest, koos puuduva suruõhuga maksis see jama poolteist ringi (meie õnneks kaotasid Seletskised samapalju nööri purunemisega). Lisaks sai viimase ringi, viimases augus mingi kivi otsa paugutatud ja amodi kinnituspolt osutus targemaks. Esimeste amortide kinnitused on üldse kahtlased, raam ei taha seal hästi vastu pidada, seal on tootearendus veidi puudulikuks jäänud aga tegeleme sellega. Sõit- sõidult saab järjest vähem tagasi hoida (see aastatepikkune võllide purustamine, peaaegu iga gaasivajutusega, on kujundanud tõsise kompleksi, mis on visa kaduma).
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » L Sept 07, 2019 11:15 pm

Täna sai 40" rattaga testitud, kurat, hea oli. Isegi mootor jõuab seda rulli ringi vedada. Ühe shvari põhjal ei julge panuseid teha aga võllid kohe pooleks ei läinud, vastupidiselt oodatule. Vedrustuse "drop" jookseb otse rauda ja see on ikka väga häiriv, teemaga peab vist tegelema.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2694
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas erik » P Sept 08, 2019 7:33 am

Safril jäigi küsimata, miks sul allakäik nii ära piiratud on? Kas sisemine püsikas rohkem ei kannata? Muidu ma kordan oma välja öeldut, et täitsa Tr3 mis Tr3. Liigub kenasti, lisama peaks veel metsavarustust, peamiselt puude ka okste kaitseid. Eriti peaks läbi mõtlema, selle osa, kui sa peaksid raiesmikul ja võsas tagurdama, just see mootori rihmamajandus...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2417
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » P Sept 08, 2019 10:12 am

See TR-3 jutt on, igatahes, kompliment, tänud. Püsikaid ei tahtnud päris piiri peale lasta ja kurvis on hea, kui sisemine ratas liiga sügavale ei vaju, enne ümberminekut peab vedrustamata massi ka maast lahti rebima. Käiku on issenesest ca. 30cm. aga sõiduasendis on umbes 5 alla ja 25 üles, kiireks sõiduks peaks ilmselt auto veidi alla laskma, õli juurde panema ja amordid jäigemaks pakkima aga siis väheneb kliirens ja rinka kändudel, väikese rattaga, peksab neerud lahti. Kui suure rattaga sõita, peaks selle ära tegema. Rihmade pärast liiga ei põe, nendega üsna harva probleeme ja paigaldus kiire/lihtne. Kunagi oli jama, kui kraavist välja vintsides, viskas vintsi rihma maha ja mootor oli vee all. Mälu järgi, õlgadeni vees (mudas) rihma paigaldamine oli paras jama.
Tehtud, mõeldud.

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline