Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas tt75 » K Juun 29, 2016 10:07 pm

Mille reduktorid olid kasutuses ja kas lukuga?kui lukuga,siis kas lülitatavad?
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2282
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » N Juun 30, 2016 9:28 am

tt75 kirjutas:Mille reduktorid olid kasutuses ja kas lukuga?kui lukuga,siis kas lülitatavad?

Tagumine Sprinterilt, kohandatud Toyota Lokka diffriga, esimene Hiace, tigudiffriga. Lülitamisi ei ole ja ei tunne ka väga puudust. Viimase versiooni 4roolimine tundub üsna hea, kompenseerib meeldivalt tagumist Lokka hammasdiffrit. Kuna esisild veidi kergem, teeb ees tigudiffer ka täiesti piisavat tööd.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1082
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas Ax » N Juun 30, 2016 8:14 pm

Mes asi see Lokka differ on?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
eerik2
Fitting 38"
Postitusi: 342
Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
Asukoht: Allpool Emajõge
Kontakt:

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas eerik2 » N Juun 30, 2016 8:44 pm

F-250XLT 7,3D
B3 1,6TD
VFR750F
T-28XTZ
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1173
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas LauriJ » N Juun 30, 2016 10:48 pm

Meiekandis rohkem tuntud kui Lock-Right siis.
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, CanAm Outlander 1000 XT-P
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2282
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » R Juul 01, 2016 9:25 pm

Eks tootja vahe on, poegi ei ole kummalegi saanud.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2282
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » P Nov 19, 2017 2:47 pm

totu kirjutas:Eks tootja vahe on, poegi ei ole kummalegi saanud.

Veidi aega jälle läinud ja uut ei midagi, ühe lokka saime siiski poegima aga see oli tagajärg. Põhjuseks osutus difri tapi suitsiid.
Ja mootor sai uuem pandud (vana oli sisselaske kopsiku poldid lahti raputanud ja ahmis mõnuga tolmu) ja veidi tuunitud ka.
No ja vahepeal tegi üks hea kolleeg juutuubi sellise https://www.youtube.com/watch?v=ng9wRgtQAtY asja. Räige reklaamina pakun, et ta on sarnaseid asju valmis veel treima, kui teda motiveerida.
Veel autost rääkides, otsime jatkuvalt head porilaudade lahendust, vintsile sai lõpuks õige hüdromootor hangitud, rehvid sai protikate vastu vahetatud, õõtsapuksid said määrdeniplid (Klapperil üks härra väitis, et on ikka trampvanker küll ja seda ei taha ometi keegi kuulda, kusjuures määritavate puksidega on ikka trampvanker aga peale kurvi ei jää auto enam kreeni ja vedrustus ei kääksu enam).
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2282
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Sookonn, vol. 2 ja vol. 3

PostitusPostitas totu » L Sept 15, 2018 9:56 pm

Aeg liigub omasoodu ja meie veedame oma vabasid õhtupoolikuid "konnaurus", Raskest rauast ilusate asjade voolimine on kindlast tore aga "inimene õpib kogu elu...." on sulatõsi, eriti see viimane osa, mida kirjas ei ole. Kardaanirist tundus kõva asjana (ongi) aga kõik selle ümber kipub poegima (pikem teooria aga kolmandik pöördemomendist läheb "otse rauda"). Kui tõlkida lühend CVJ eesti keelde ja võtta selle vastand, saamegi klassikalise kardaaniristi (vabandan keelekasutuse pärast, sai just "kutsikapõlve" meenutatud ja endale üks "kruvikeeraja" fabritseeritud, tegelikult on see üheselt seotud Sookonna teemaga, nimelt on selleks aastaks lätlaste CanamTrophy sari lõpuni sõidetud, Seletskiste fenomeen jäi küll lahendamata aga las see olla, sõidavad viisakalt ja targalt, lugupidamine ja etappide tulemuste tagajärjel on erinevaid vahuveine rohkem koju veetud kui aastavahetusel jõuab lahti paugutada ja mingi pisiteene eest toodi ka Vana Tallinn). Aga auto suhtelise vastupidavuse eest võib tänusõnad AS EV juhatusele edastada. Nimelt kehtestati nn. teekasutustasu, mis ajas ikka fekaali eriti keema ja sai kiiruga kuuetonnine (konnaveoauto) veokas maha müüdud ja Leedust poolakate autoveohaagis soetatud. Loomkatsete tulemusel selgus aga, et 300Tdi (olemasolev DI) ei ole liiga vihane treileriveo mootor (isegi käruga võiks ju auto kiirendada) ja see tingis veduki vahetuse. Lähtudes jänkide vanasõna "parim forsseering on kuuptoll" ja majandusliku mõtlemise (suhtelise vaesuse) sümbioosist sai treileriveduk vahetatud Pajero III vastu. Mitte just liiga heaperemehelikult peetud aga selle eest üsna roostevaene. Uut mänguasja altpoolt vaadates pälvis teatud tähelepanu tagasilla ajam. Lisaks veel asjaolu, et see liikur veab tagarattad, üsna pingevabalt, ka kuival asfaldil ringi (libisemisse). Nagu allkirjast näha, jäi mõtlemine vahele (täpsemalt, sai ise suvereisile sõidetud ja Marek kasutas juhust ja saagis vana ajami seibideks, heas usus, et pajero tagasilla tükid kannatavad ka "hullu panna") ja sillad said "uued" poolteljed, rattalaagrid ja rummud. Peale seda on õnnestunud sõidud lõpetada nelikveolise autoga. Uus kogemus, igatahes. Kuna doonorina on tegemist "linnamaasturi tüüpi autoga", leiab selle tagasillast pneumolukuga, 9,5" reduktori ja CVJdega "poolassid", mille max. nurk avaldab isegi muljet. Ärge seda kodus järele tehke (vastasel korral hakkavad romulad neid juppe väärtustama ja me ei jõua neid enam osta). Kogu seda möla illustreeriva materjali leiab netiavarustest, sõidame kodus ja Lätis numbri 456 all.
No ja perspektiividest rääkides, alumised õõtsad ei kõlba enam kassi saba alla ka ja sellega kaasneb oht kogu praegusele vedrustuse geomeetriale aga see arendamine jääb aega, mil lumi maas, Antsumäel prooviks veel vanade õõtsadega sõita, vaatamata nende rõvedale "maatakistusele".
PS: kellele jäi jutt segaseks, võtke peale.
Tehtud, mõeldud.

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: KesKyll ja 2 külalist