Re: Uaz 5.7
Postitatud: K Mär 04, 2015 9:52 pm
Ma pean enda vaheplaadile kiiruseanduri koha tegema.Praks1 kirjutas:Mul peaks kuskil olema vaheplaat Volvo ja Aw4 kastile, Vb kannatab sellest aretada.
Ma pean enda vaheplaadile kiiruseanduri koha tegema.Praks1 kirjutas:Mul peaks kuskil olema vaheplaat Volvo ja Aw4 kastile, Vb kannatab sellest aretada.
Tabelis, mille üles panin on "flexi" puhul silla liikumine ära näidatud. 25-kraadise kere kaldumise puhul liigub sild ristisuunalt 0,20 kraadi ehk 1,84mm. Kui mõtlesid neid nurkasid, siis lisasin siia pildi.erik kirjutas:Lihtsalt vahemärkus, et sild auto all püsiks (ristisuunal), peaks olema varraste omavaheline nurk 70 - 80 kraadi kokku, mitte ka üle selle. Sul jookseb animatsioonis bump ja drop, aga mitte flex, mis võiks võimaliku probleemi välja näidata. Vaata see koht kindlasti üle, sest pildi pealt paistab su varraste omavaheline nurk olevat 90 ja rohkem kraadi...
Pealt vaates saan näidata, aga kahte silda korraga ei saa. Esisilda ei ole veel mõtet näitama hakata, kuna pole veel otsustanud millist rooli geomeetriat ja süsteemi kasutan (kõik oleneb rahavirnast mida investeerida jõuan). Kogu vedrustuse geomeetria on välja töötatud just nii, et see silla pööramine oleks minimaalne. Tabelis mis varem lisasin, ongi välja toodud see sama silla keeramine raami suhtes (TOE all). Seda on siis 0,20 kraadi ja pärast Susprog3D uuendamist 0,21 kraadi hetkel kui kere on kaldunud 25 kraadi. Seega tahaksin sinu välja pakutud teooriale vastu vaielda. Tagasilla liikumine kere kaldumisel:erik kirjutas:Aga kas sa felxi saad ka pealt vaadata, koos mõlema sillaga e. kas kere kaldumisel ei toimu kogu silla keeramist kere suhtes. Su varraste omavaheline nurk on vist 116 kraadi ja see peaks kindlasti hakkama juba sildasid kere suhtes liigutama...
Veel ei tea, pole raha selle peale mõelda Kuid püüan sõiduki vedrustatud ja vedrustamata massi järgi nende parameetrid välja arvutada.MetsaVikat kirjutas:Mis amordid/vedrud plaanis on?
Terv. Villu
Sul on õigus, et sellise varraste asetusega võib diffri liikumine hakata mulle vastu töötama, kuid selle geomeetria puhul on viidud diffri liikumine vastas suunas minimaalseks. Lisan ka tabeli ja GIF pildi, kus on ära toodud nii arvuliselt kui ka visuaalselt diffri liikumine tagasilla kohta. Esisillas suutsin saavutada olukorra kus diffri liikumine töötab minu heaks.eero I kirjutas:Kuna silla ülemised kinnitusvardad on alumistest märgatavalt lühemad siis hakkab see silla üless-alla liikudes keerama ka diffrit ümber silla telje. Sellest tulenevalt muutub ka kardaaniristi nurk, antud juhul siis sinu jaoks halvemuse poole.
Viitsiksid sa arvuti programmi lisada mõned andmed ja vaadata kas see muutus on pigem teoreetiline või peaks seda arvestama ka praktiliselt. Arvutisse peaksid lisama ilmselt risti asukoha ülemise ja alumise varda kinnituskoha suhtes. Kinnitusvarraste kinnituspunktid on ilmselt juba sisestatud.
Valides ülemise varda pikkuseks 40cm ja alumise omaks 80cm (täpsemalt öeldes kinnitusvarraste kinnituspunktide vahe auto pikiteljel), sain malliga mõõtes 25 sendise silla alla liikumise juures kardaaniristi nurga muutuseks umbes 15 kraadi. Sellele lisandub veel silla alla liikumisest tulenev nurga muutus. Kui kardaaniristi töönurk on 25-40 kraadi, siis polegi kaotus ainult teoreetiline. Joonise ÜRITASIN teha suhtega 1:10. Joonisel pole veel kajastatud risti kaugust silla alumise ja ülemise kinnituspunktivahelisest sirgest, see muudab kardaaniristi nurga veel suuremaks või siis väiksemaks, oleneb kust vaadata, vähemalt teoreetiliselt.
Võistlusauto puhul oleks oluline ka märkida, et antud mõõtude juures ei oleks silda võimalik ka väga palju rohkem allapoole lasta, sest sild jääks ülemiste varraste otsa rippuma.
Parandan ennast, tegemist on siiski joonistusega.
Edu ehitamisel
Eero