3. leht 6-st

Re: Uaz 5.7

Postitatud: N Veebr 26, 2015 7:20 pm
Postitas karburaator
Turvapuur tuleb kindlasti, kuid iga asi omal ajal. Vedrustuse geomeetria tüüp ei muuda vedrustust vedelaks, seda teeb amortide ja vedrude valik.

Re: Uaz 5.7

Postitatud: N Veebr 26, 2015 9:59 pm
Postitas Praks1
Lihtne näide vedrustuse tüübi ja jäikuse vahel. Võta erinevat tüüpi pillidel amordid koos vedrudega ära ja proovi flexi test teha, siis saad ise kah aru milline vahe sealt tuleb.
Ei tea ühtegi kiiret ja täpset pilli millel oleks 4 link. Küll aga kasutatakse seda triali pillidel, et saavutada jõhker flex kerge vaevaga.
Oleme erinevaid lahendusi ise proovinud ja persega tunnetanud :D

Re: Uaz 5.7

Postitatud: N Veebr 26, 2015 10:26 pm
Postitas erik
Praks, ei ole te ühtegi toimivat 4linki ehitanud, muidu olete päris tublid poisid :-)

Re: Uaz 5.7

Postitatud: N Veebr 26, 2015 10:29 pm
Postitas Movistar
erik kirjutas:Praks, ei ole te ühtegi toimivat 4linki ehitanud, muidu olete päris tublid poisid :-)
Ei tule meelde,et oleks ka mõne mittetoimiva ehitanud :D

Re: Uaz 5.7

Postitatud: N Veebr 26, 2015 10:35 pm
Postitas Praks1
3 link on tehtud ja see ei erine väga oma jäikuse poolest 4 lingiga, arvestades et kasutusel Unibolid.
Flexi lähevad mõlemad ilma mingit jõudu rakendamata.

Re: Uaz 5.7

Postitatud: N Veebr 26, 2015 10:57 pm
Postitas erik
See asi on keerulisem, kui mingi hulk vardaid. Loomulikult on laagritel vardaid ilma jõudu kasutamata võimalik liigutada, see aga ei mängi "vedelas" teemas pilli. See on ju putka oma kaalujaotusega, mis seal sildade otsas kõigub ja selle poolega peab tegelema, sh varrastele õigete asukohtade leidmine.

Re: Uaz 5.7

Postitatud: N Veebr 26, 2015 11:00 pm
Postitas Praks1
Eks krossil näeme, kui Sisekurvis täiega mööda sõidame :D

Re: Uaz 5.7

Postitatud: R Veebr 27, 2015 12:14 am
Postitas karburaator
MetsaVikat kirjutas:Lisa pilte ka ikka.
Midagi väga erilist ei teinud kuid esisilla ülemiste varraste raamipoolsed kinnitused said valmis.
Pilt
Pilt

Re: Uaz 5.7

Postitatud: R Veebr 27, 2015 12:43 am
Postitas karburaator
Selle auto vedrustuse geomeetria disainimise juures kasutasin programmi Susprog3D. Püüdsin sealt saadud kordinaadid võimalikult täpselt raamile kanda. Endalgi on suur huvi näha, kuidas selline vedrustuse geomeetria tööle hakkab. Arvuti ekraanil on asi päris hea.
Pilt

Re: Uaz 5.7

Postitatud: K Mär 04, 2015 5:58 pm
Postitas karburaator
Väike samm inimkonnale suur samm minule :D Sillakinnitused valmis. Samal ajal on tegemises ka volvo vahekasti ja chevy käigukasti vaheline muhv.
Pilt
Pilt
Ülejäänud pildid on delfi galeriis.

Re: Uaz 5.7

Postitatud: K Mär 04, 2015 8:51 pm
Postitas MetsaVikat
Iseenesest tundub viisakas, aga kas alumisel pildil "tagumine" kinnitus, kas sealt juurest on raam risti läbi keevitatud?

Muidu edu, ja ootan järgmisi edusamme.


Terv. Villu

Re: Uaz 5.7

Postitatud: K Mär 04, 2015 8:58 pm
Postitas karburaator
MetsaVikat kirjutas:Iseenesest tundub viisakas, aga kas alumisel pildil "tagumine" kinnitus, kas sealt juurest on raam risti läbi keevitatud?

Muidu edu, ja ootan järgmisi edusamme.


Terv. Villu
Pean tunnistama, et jah sealt on raam risti läbi keevitatud. Alguses ei mõelnud väga teostusele vaid pigem vedrustuse geomeetriale endale.

Re: Uaz 5.7

Postitatud: K Mär 04, 2015 9:01 pm
Postitas MetsaVikat
Eks meie sugustel algajatel ikka juhtub. Kuhu umbes mootor jms. asi tulema/mahtuma hakkab?

Re: Uaz 5.7

Postitatud: K Mär 04, 2015 9:05 pm
Postitas karburaator
MetsaVikat kirjutas:Eks meie sugustel algajatel ikka juhtub. Kuhu umbes mootor jms. asi tulema/mahtuma hakkab?
Loodame, et pooleks ei lähe. Pildil on näha mootor koos käigukastiga, sinna otsa tuleb Volvo Laplanderi vahekast. Nüüd on vaja ühendada kuidagi 4l60e extension housing ja Volvo käigukasti küljes olnud alumiiniumplaat, või siis teha üleni uus vahetükk selle käigukasti pikenduse asemele.
Mootori asukohta on kõige paremini näha siit :
Pilt
Pilt

Re: Uaz 5.7

Postitatud: K Mär 04, 2015 9:39 pm
Postitas Praks1
Mul peaks kuskil olema vaheplaat Volvo ja Aw4 kastile, Vb kannatab sellest aretada.