offroad auto ehitamine

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

Rääkisin isale oma projektist ja talle täitsa meeldis (tavaliselt vingub iga asa kallal), pakkus lahkelt oma varakamrist asju mulle (ülla ülla). Tagasilla kinnitus siis vast selline akkab olema.
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/66168323
Teen turvapuure võistlus autodele!
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mille vardad need on? Kui jämedad keermed? Ei lugenud kuskilt välja, mis on planeeritava rehvi suurus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Janek
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: N Jaan 10, 2008 10:41 pm

Postitus Postitas Janek »

Vaatan pilte ja olen kadedusest roheline. Projekt projektiks, aga see kuidas ikka mõni inimene keevitada oskab - respect!
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4421
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Janek kirjutas:Vaatan pilte ja olen kadedusest roheline. Projekt projektiks, aga see kuidas ikka mõni inimene keevitada oskab - respect!
Mis sa seal keevituses nii erilist nägid,et kohe erutusid?
Mulle jääb jälle mulje õmblust vaadates,et ei ole keevitatud ühtlaselt ja katkestamata vaid nö.järjest punktides.
Kindlasti oskavad ehitajad ise kommenteerida seda paremini.
Autoehitajatele aga edu tegemisel.
HM Racing Team
Janek
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: N Jaan 10, 2008 10:41 pm

Postitus Postitas Janek »

No näiteks pilt 14. Võimalik et kisun seda kontekstist välja kuna endal hetkel käsil paadile roostevaba kiilukarbi kokkukeevitamine. St minu osa on asi ainult kokku punktida sest enamaks võimeline pole :D Siis ongi et kui näed vähegi kultuursemat keevist siis võtab kohe käima :)
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Movistar kirjutas:
Janek kirjutas:Vaatan pilte ja olen kadedusest roheline. Projekt projektiks, aga see kuidas ikka mõni inimene keevitada oskab - respect!
Mis sa seal keevituses nii erilist nägid,et kohe erutusid?
Mulle jääb jälle mulje õmblust vaadates,et ei ole keevitatud ühtlaselt ja katkestamata vaid nö.järjest punktides.
Kindlasti oskavad ehitajad ise kommenteerida seda paremini.
Autoehitajatele aga edu tegemisel.
Järjest punktimine on väga OK ja aksepteeritud keeruliste konstruktsioonide juures, seda eriti toruraamil, turvapuuril jne. Selline punktimine annab võimlause püstolit korrigeerida paremini, kui pikalt paristades, samuti saab keevitada suurema vooluga. Pikk õmblus on nagu rohkem masstootmise, või sirge õmbluse teema. Vale pole kumbki.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2858
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

erik kirjutas:
Movistar kirjutas:
Janek kirjutas:Vaatan pilte ja olen kadedusest roheline. Projekt projektiks, aga see kuidas ikka mõni inimene keevitada oskab - respect!
Mis sa seal keevituses nii erilist nägid,et kohe erutusid?
Mulle jääb jälle mulje õmblust vaadates,et ei ole keevitatud ühtlaselt ja katkestamata vaid nö.järjest punktides.
Kindlasti oskavad ehitajad ise kommenteerida seda paremini.
Autoehitajatele aga edu tegemisel.
Järjest punktimine on väga OK ja aksepteeritud keeruliste konstruktsioonide juures, seda eriti toruraamil, turvapuuril jne. Selline punktimine annab võimlause püstolit korrigeerida paremini, kui pikalt paristades, samuti saab keevitada suurema vooluga. Pikk õmblus on nagu rohkem masstootmise, või sirge õmbluse teema. Vale pole kumbki.
Lisaks jätab punktidena keevitamine vähem sisepingeid, iga punkt jõuab mingil määral jahtuda ja "veab ennast paika" aga aega läheb rohkem.
Tehtud, mõeldud.
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

Ega ma päris täpselt ei teagi mille vardad need on, arvatavasti mingi saksa toodang ja põllumajanduslik, varda jämmus umbes nagu tolline toru (pole mõõtnud) ja keere vast 25mm, tunduvad suht tugevad asjad olema, määrde niplid ja peale keeramise võimalus.
Ratta suurus? See on lahtine aga pigem max mida need sillad kannatavad. Eks esimesed sõidud nende pisikeste ratastega mis piltidel näha.
Täna sain ka 69 vahekasti kätte ja täitsa uue, see pole veel ringigi käinud :D
Keevituse kohalt, et kuna materjal on õhuke (2,6mm toru sein) on mõistlik selline punkt haaval keevitus, saab lasta korralikud suured punktid ilma ülearuse kuumutamiseta. Liigse kuumutuse korral on võimalus materjali murdumine keevise kõrvalt.
Ja loomulikult Tänud heade sõnade eest :D
Teen turvapuure võistlus autodele!
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4472
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

No krt mitte üks teema, kus keegi miskeid pilte paneb oma tööst ei möödu ilma, et keegi hakkas kommenteerima keevituste kvaliteeti miskis suunas.
Milleks seda vaja - küll aeg näitab kas oli hea ja vajadusel õpetab tegijat.
(ook olen näinud ka igasugu porni ja kohati tundub, et seda tehakse miski perversse naudinguga - ja tõesti aitab vast ainult rahustav süst)

Ma küll ilmtingimatta ei kiida kõiki kasutatud lahendusi tagant aga projekti puhul jääb siiski vähemalt mulle kiiduväärselt silma, et tegija on erinevad lahendused ja sõlmed enda jaoks üle keskmise läbi mõelnud.

Paluks jätkata tööde kajastamist :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

mida aeg edasi ja asju tehtud seda enam ma kahtlen, vahel tundub ikka paras tri...er, saab ikka asja? Mõningad asjad mida olen kasutusele võtnud, ei usalda nende töökindlust. Pole ka piisavat kogemus selles vallas.
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/67527656
Teen turvapuure võistlus autodele!
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

Nii, eelmisest postist möödas terve igavik, pole ka olnud millestki rääkida. Vahepeal siiski midagi on tehtud.
Taga sild nüüd raamiga ühendatud. Üleval kolmnurk hõõts, raami poole lähevad kummi puksid (opel omega taga hõõtsa omad) ja silla pool unipal (sise läbimõõt 30mm).
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/79545181

Rehvid sain 31/10,5 R15 veljed sai laiemaks tehtud, nüüd 8 tolli laiad.
http://fotoalbum.ee/photos/alar83/79545143

Eks teistel piltidel rohkematki näha, adke siis märku mida asjast arvate.
Teen turvapuure võistlus autodele!
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

nüüdseks on leidnud ka mootor endale koha raami vahel. Kas selline jõuülekanne kestab või lammutab käigukasti ja vahekasti võllid, laagrid? http://fotoalbum.ee/photos/alar83/81225929
Kahjuks on aega väga vähe ja projekt areneb väga visalt.
Teen turvapuure võistlus autodele!
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Kardan küll, et lammutab. Jäiga ristiga vahe-ja käigukast koos on paha-paha.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

et tuleks ikka topelt rist teha? 69 originaal tundub jälle väga pikk ja raiskaks ruumi.
Teen turvapuure võistlus autodele!
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

alar83 kirjutas:et tuleks ikka topelt rist teha? 69 originaal tundub jälle väga pikk ja raiskaks ruumi.
Pane kummimuhv vahele, a'la fordi või bmw oma.

Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”