offroad auto ehitamine

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

offroad auto ehitamine

Postitus Postitas alar83 »

Alustasin neliveolise masina ehitamist, eeskujuks formula offroad. Raam (kere) ehk saab hea aga kahtlen muude kasutusele võetud asjade headuses.
Kasutan siis asju.
*uaz,i sillad (tavalised nn. põllumajanduslikud) loodan et peavad mingi aja vastu. Samas igasugune info uaz sildade kohta teretulnud.
*niva vahekast (kahtlane asjandus)
*opel,i 2,0L mootor koos käigukastiga, mitte et see mootor nii hea oleks, vaid mul neid mitu tükki vedelemas.

Peamine eesmärk, teha toimiv liikur ja seda võimalikult odavalt, see mul esimene 4x4 liikur, soov kogemusi saada, tulevikus ehk isegi mingi võistlus masin valmistada.

pildid: http://fotoalbum.ee/photos/alar83/sets/937475
Kasutaja avatar
saldion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 148
Liitunud: E Okt 01, 2007 11:03 pm
Asukoht: Harjumaa Kose

Postitus Postitas saldion »

soe sovitus on, et vaheta niva vahekast millegi asisema, nt gaz69 vastu. tegu lihtsalt äärmiselt nõrga agregaadiga.

edu soovides: saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

vahva leiutis! :lol:

Kuis sa plaanid tagada sildade paigalseismise auto all? maastikul on sillad koos varrastega umbs6lmes auto all ju :roll:
51963080
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

niva vakastist ma tõesti vaimustatud pole, lihtsalt see on mul olemas. Loomulikult tahaks 69 vahe kasti, pole veel leidnud. Mõtlesin ka uaz,i vahekastile aga siis tuleks sinna uus sisend võll ja laagri majandus aretada, originaalis käigukastiga koos ja uaz,i kast paras traktorile mitte autole.
Silla kinnitused siis kindlasti neli link. Puksideks, kummipuksid kui jääb pehmeks proovin polüretaani. Neli link on väga popp, igal pool kasutatakse, usun et sillad püsivad küljes (moto ka selline nõrga poolne, et ehk kestab)
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4472
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

alar83 kirjutas: Silla kinnitused siis kindlasti neli link. Puksideks, kummipuksid kui jääb pehmeks proovin polüretaani. Neli link on väga popp, igal pool kasutatakse, usun et sillad püsivad küljes (moto ka selline nõrga poolne, et ehk kestab)
Oot ega sa ju ometi ei mõtle, et see selline esisilla nelja vardaga kinnitus ilma Panhardi vardatta töötaks ?? :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

masin täitsa pooleli, piltidel pole veel kõiki detaile. Esi silla kinnitus tuleb väliselt sama nagu ziguli tagasillal. Taga sild nii nagu enamus baja truck autodel.
Pigem muretsen esi silla seadistust, järel jooks ja muu selline, kas ja kui palju on mõistlik järeljooks, et säiliks hea juhitavus.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Ma tean,et esimene ehitus on raske kuid sõnad ''ehk kestab'' ei sobi kohe ültse.Pigem natuke pea aru targematega ja vaata mis suunas jõud liiguvad .Sinna kuhu vaja lisa tugevdused.Kuna võislusautot sellest ei tule siis pole ju iga gramm oluline.Seega tee parem tugevam muidu pärast kahetsed,et näe sild jäi kraavi.

Edu igaljuhul

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4641
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Ette võib kolmnuga panna, siis ei pea panhardiga möllama. Milline roolimajandus tuleb - hüdrokas või karbiga? Uazi esisilla saad paremaks, kui kasutad nn uue tüübi poolasse, tugevad ja auto hakkab ka boonusena hullu hästi keeram( piirajad lõikasin maha)
Gaziku vahekastiga saan aidata, peaks üsna mitu neid olema.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

esisillale kolmnurka ei taha, juhitavus kaob, kasutan mingi bmw rooli karpi (võimuga). Panhard varras tuleb ja hakkab rooli vardaga üsna paraleelselt asetsema ja liikuma. Sellisel juhul peaks rattad jääma samasse asendisse, olenemata silla liikumisest üles, alla (kere liikumine silla suhtes).
Teen turvapuure võistlus autodele!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17299
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

saldion kirjutas:soe sovitus on, et vaheta niva vahekast millegi asisema, nt gaz69 vastu. tegu lihtsalt äärmiselt nõrga agregaadiga.

edu soovides: saldion
Sama soovitus ka minu poolt, Niva vahekasti asemele vähemalt Gaz69 kast panna. Niva vahekastist sain ma jagu isegi imepisikeste 28" (!!!) rehvidega. Tegu on ühe üsna nõrga ollusega. Parem müü maha ja sa teed mõne Niva omaniku õnnelikuks!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4641
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

alar83 kirjutas:esisillale kolmnurka ei taha, juhitavus kaob, kasutan mingi bmw rooli karpi (võimuga). Panhard varras tuleb ja hakkab rooli vardaga üsna paraleelselt asetsema ja liikuma. Sellisel juhul peaks rattad jääma samasse asendisse, olenemata silla liikumisest üles, alla (kere liikumine silla suhtes).

Juhitavuse jutt on BS: Hüdrorool ja kolmnurk võimaldasid üsna vähese roolimisega 100km/h sõita
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Postitus Postitas alar83 »

Jah niva vahekast ei ole tõesti minus usaldust tekitanud. Nüüd siis 69 vahekasti otsima.
Mida arvata uaz,i sildadest? Kui suuri rattaid need taluvad?
Teen turvapuure võistlus autodele!
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4641
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

35" rehv ei lõhkunud midagi, tagasil oli kinnikeevitet. Arvatavasti kannatab ka 37", kuid siis võiks tdiffri lahti jätta. Hulk müüte on liikvel. Enda kogemusest Lukus tagasillaga tegin afaldil sõõrikuid ja 35" MTR oli all- mootor oli 2,4 td gear n`d transfear box from Toyota.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

uputaja kirjutas:
alar83 kirjutas:esisillale kolmnurka ei taha, juhitavus kaob, kasutan mingi bmw rooli karpi (võimuga). Panhard varras tuleb ja hakkab rooli vardaga üsna paraleelselt asetsema ja liikuma. Sellisel juhul peaks rattad jääma samasse asendisse, olenemata silla liikumisest üles, alla (kere liikumine silla suhtes).

Juhitavuse jutt on BS: Hüdrorool ja kolmnurk võimaldasid üsna vähese roolimisega 100km/h sõita
Ära nüüd ise aja jama. Ülakolmnurk ja hüdro on midagi muud, kui ülakolmnurk ja roolivardaga rool.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Niva vahekast Niva vahekastiks aga miks Sa ehitad Eestisse "Formula Offroadi"?

Seda ei sõideta siin ju?!
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”