VW Passat 4x4 : Uhti
Moderaator: Moderators
VW Passat 4x4 : Uhti
Kuna jäin töötuks ja autode ehitamine on suht veres siis mõtlesin enda vaba aega sisustada uue preparaadi ehitamisega.Tegu on Väikse säästuprojektiga,kus kasutan suht kättesaadavaid ja olemasolevaid materjaale
Nimelt eelmine talv polnud õieti jäärada millegagi teha.Äial on igasuguseid traktoreid küll aga nod risud ei taha külmaga hästi käima minna.Siis tekkisgi plaan teha mingi 4x4 masin millega saaks jäärada teha.Alusvankriks ostsin UAZ 469 raami koos sildadega.Kereks tahtsin küll saada mingit väikest diiselmootoriga autot aga kuna sain väga ässa pakkumise ühe vana 93a passati peale siis võtsin tolle.Mootoriks on tal 55kw 1,9l turbodiisel.
Mootor tuleb keskele kõhu alla.
Ratta valikut pole veel teinud aga tahaks ikka midagi suuremat.Olemas on korralikud GAZ 52 omad aga nood tiba kitsad.Veel on olemas T-150 rattad aga nood jälle liiga suured
Osa mu eelmisi autosid mida olen teinud-näppinud leiab siit
http://www.carrating.org/usercars.php?4553
Kunagi pea 10 a tagasi oli mul mingi 469 põllupeal rallimiseks.Kuna originaal jäi väikseks tehin talle 12 cm kere tõstet raamilt,3 cm vedrude ja sildade vahele ja Gaz 53 rattad.
See oli ka väikseks inspiratsiooniks.
Passat on hetkel selline
Uus raam peale koju vedamist
Siis mõtlesin,et tõstan ilma uusi pikkihoobasid tegematta aga kukkus välja täielik porr
Enne
Pärast
Mootor tuleb vahele u nii.
Hetkel raam selline.
Nimelt eelmine talv polnud õieti jäärada millegagi teha.Äial on igasuguseid traktoreid küll aga nod risud ei taha külmaga hästi käima minna.Siis tekkisgi plaan teha mingi 4x4 masin millega saaks jäärada teha.Alusvankriks ostsin UAZ 469 raami koos sildadega.Kereks tahtsin küll saada mingit väikest diiselmootoriga autot aga kuna sain väga ässa pakkumise ühe vana 93a passati peale siis võtsin tolle.Mootoriks on tal 55kw 1,9l turbodiisel.
Mootor tuleb keskele kõhu alla.
Ratta valikut pole veel teinud aga tahaks ikka midagi suuremat.Olemas on korralikud GAZ 52 omad aga nood tiba kitsad.Veel on olemas T-150 rattad aga nood jälle liiga suured
Osa mu eelmisi autosid mida olen teinud-näppinud leiab siit
http://www.carrating.org/usercars.php?4553
Kunagi pea 10 a tagasi oli mul mingi 469 põllupeal rallimiseks.Kuna originaal jäi väikseks tehin talle 12 cm kere tõstet raamilt,3 cm vedrude ja sildade vahele ja Gaz 53 rattad.
See oli ka väikseks inspiratsiooniks.
Passat on hetkel selline
Uus raam peale koju vedamist
Siis mõtlesin,et tõstan ilma uusi pikkihoobasid tegematta aga kukkus välja täielik porr
Enne
Pärast
Mootor tuleb vahele u nii.
Hetkel raam selline.
Viimati muutis uhti, P Dets 06, 2009 10:19 pm, muudetud 1 kord kokku.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kaalujaotuse mõttes väga huvitav idee, aga äkki seletad lähemalt, kuidas oled mõelnud ülekanded mootorist/kastidest sildadesse, kui mootor keskel on?
Teine asi - kuidas panid paika, et vedrud just sellisel kõrgusel raami peavad hoidma?
Teine asi - kuidas panid paika, et vedrud just sellisel kõrgusel raami peavad hoidma?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Käigukasti ja sillad ühendan ikka kardaaniga.Käigukasti poole jättan originaal passati poolteljeotsa ja silla poolt uaziku kardaan.Plaan siis ühendada omavahel passati pooltelg ja uaziku kardaan.Kuna pikkihoovad algavad samast kohast kust käigukasti väljavõtted siis ehk pole kardaanile nuute vajagi kuna sisemine poolteljeots annab peaaegu 30mm pikkisuunas liikuda.Aga seda vaja veel mõõta ja proovida.tarmo kirjutas:Kaalujaotuse mõttes väga huvitav idee, aga äkki seletad lähemalt, kuidas oled mõelnud ülekanded mootorist/kastidest sildadesse, kui mootor keskel on?
Teine asi - kuidas panid paika, et vedrud just sellisel kõrgusel raami peavad hoidma?
Vedrud on paikka pandud suht silma järgi.Kasutan VAZi tagumisi vedrusid ja kuna mul üks vedeleb õue peal ka siis umbes mõõtsin palju ta kokku võib vajuda kui mootor ja kere peal.Tagumised vedrukandurid on suht lihtsalt hetkel raami külge punktitud ja nondele on siis võimalik vahele midagi keevitada ja nii kõrgemaks tõsta.Kui eest vaja tõsta siis teen sinna mingid vahetükid.
Nüüd ongi tekkind küsimus,et ka võtta kohe käigukast lahti ja see nn keskdiffer kinni panna või proovida algul vaba diffriga.Sest kui ma panen ühed KRAZ-i rattad siis võib äkki need sillad või midagi muud hea haakumise ja järsu pööramise korral äralõhkuda.
Mootori võtsin ka seibideks ja teen talle kerge värskenduse rõngaste,tihendite ja kaaneremondi näol.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Selliselt jääb su auto max kiiruseks u 40 km/h olen sarnase asja teinudKäigukasti ja sillad ühendan ikka kardaaniga.Käigukasti poole jättan originaal passati poolteljeotsa ja silla poolt uaziku kardaan.Plaan siis ühendada omavahel passati pooltelg ja uaziku kardaan.Kuna pikkihoovad algavad samast kohast kust käigukasti väljavõtted siis ehk pole kardaanile nuute vajagi kuna sisemine poolteljeots annab peaaegu 30mm pikkisuunas liikuda.Aga seda vaja veel mõõta ja proovida.
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Ega väga kiiremini sõita vaja pole tõesti kui 40 km/h aga ise arvan-loodan,et ta liigub ikka tiba kiiremini.
Passat sõidab vastu tuult mingi 140 km/h.
Uaziku sillad on vist 3, millegagi ülekannetega ja kuna rattad tulevad pea kaks korda suuremad kui passatil siis võiks kiirus isegi mingi 60-70 km/h tulla aga see pole selle masina puhul tegelt üldse oluline.
Mis uazi sildade kõige nõrgem koht on?
Vanal uazil lasin tagumise diffri laiali kui tahtsin teda savise põllupeale ainult tagaveoga kinni ajada aga enne kinni jäämist käis pauk ära.Siis olid tal ka juba need gaz 53 rattad koos kettidega all.
Kui panen näiteks need suured KRAZ-i rattad alla,kas siis võib sild ise ka pooleks kuskilt minna? Või on need sildade otsad suht kõvad?
Passat sõidab vastu tuult mingi 140 km/h.
Uaziku sillad on vist 3, millegagi ülekannetega ja kuna rattad tulevad pea kaks korda suuremad kui passatil siis võiks kiirus isegi mingi 60-70 km/h tulla aga see pole selle masina puhul tegelt üldse oluline.
Mis uazi sildade kõige nõrgem koht on?
Vanal uazil lasin tagumise diffri laiali kui tahtsin teda savise põllupeale ainult tagaveoga kinni ajada aga enne kinni jäämist käis pauk ära.Siis olid tal ka juba need gaz 53 rattad koos kettidega all.
Kui panen näiteks need suured KRAZ-i rattad alla,kas siis võib sild ise ka pooleks kuskilt minna? Või on need sildade otsad suht kõvad?
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Tore, tore, eks ootab kuidas võistlusrajal käitub.
Üldiselt on see rohkem läti komme, et sõiduauto kere maasturi raamile tõsta.
Püüa siis hoiduda tüüpiliseks tee-err-kolme-meheks langemisest, kes iga paari kuu tagant uuest paikakeeratud mutrist pildi internetti üles riputab aga võistlustele ei jõua ega jõua...
Üldiselt on see rohkem läti komme, et sõiduauto kere maasturi raamile tõsta.
Püüa siis hoiduda tüüpiliseks tee-err-kolme-meheks langemisest, kes iga paari kuu tagant uuest paikakeeratud mutrist pildi internetti üles riputab aga võistlustele ei jõua ega jõua...
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Algne idee, ehk jääraja masina ehitamine, läks esimesel lugemisel minu jaoks kaotsi
Pereautost TR3 kolli ehitamise idee tundus sedavõrd erutav.
Sa seda ei karda, et see jurakas läbi jää vajub?
Lihtsam ja odavam ning kindlasti tõhusam Subaru Justyt soetada ei ole (seda 0.6 liitrise mootoriga või suur ta nüüd oligi)?
Pereautost TR3 kolli ehitamise idee tundus sedavõrd erutav.
Sa seda ei karda, et see jurakas läbi jää vajub?
Lihtsam ja odavam ning kindlasti tõhusam Subaru Justyt soetada ei ole (seda 0.6 liitrise mootoriga või suur ta nüüd oligi)?
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Nagu mina esimesest postitusest välja loen siis ehitab ta vist masinat millega jäärada teha mitte sõita.Loodan, et sain mõttest õigesti aru.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
See Auto ei jõua kindlasti ühelegi võistlusele kuna pole selle suunitlusega ehitatud.Hakkan teda tõesti kasutama jääraja tegemiseks,mis tuleb põllule.Lisaks veel ehk niisama ka natuke ronimas käia enda metsade ja põldude vahel.
Lihtsam oleks mul olnud osta mingi vana maasturiront diisel mootoriga aga lõppkokkuvõttes läheks too kallimaks ja ei oleks mingit ehitus-ja aretamisrõõmu.
Jäärajal sõitmiseks on mul need:
Audi 80 Quattro
Opel omega A
Lihtsam oleks mul olnud osta mingi vana maasturiront diisel mootoriga aga lõppkokkuvõttes läheks too kallimaks ja ei oleks mingit ehitus-ja aretamisrõõmu.
Jäärajal sõitmiseks on mul need:
Audi 80 Quattro
Opel omega A
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm