Volvo C202 VHT

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

kämmal
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: N Veebr 18, 2010 2:27 pm
Asukoht: Jõgevamaa

Postitus Postitas kämmal »

Et mis OÜ Lehtvedrusse puutub, siis seal on kyll üks eri taun tööl. Alati rämmab, närvitseb ja ei lase sul rääkida mida sa tegelikult tahad. Olen seal paar korda käinud ja enam never ei lähe sinna.
Olen rääkinud rahulikult, aga ei.... ikka PIU PAU!!!
Värdias rsk.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Nagu kord ja kohus, tuleb iga kord auto juures käies leida midagi uut, mis on katki. Algas siis seekordne auto külastamine sellega, et saaks siduri lahti. Ajasime auto pakkudele (kõik 4, sest nelik ei tule välja :lol: ) ja piduri-gaasi koostööga sai siduri ka taas tööle. Selle käigus aga avastasime, et tagumine kardaanirist lendab kohe kohe juppideks. Seejärel sai kiire trip maakohta tehtud, kust leidsime korras ristidega kardaani. Saab vana ära remontida ja oma aega ootama jätta. Piduritega selgus, et üks tagumine trummel on arvatavasti kulunud. Õnneks sai see ka leitud ja pühapäeval on plaan minna külge keerata. Vahepeal on vägisi tunne, et see auto laguneb seistes ikka eriti korralikult.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Aeg muudkui lendab ja arengut nagu väga pole. Viimaks sai auto koju toodud, et ehk on rohkem aega teha. Igatahes küljes on uus kardaanirist ning käsipiduri klotsid said uued katted vahepeal. Nüüd töötab see ideaalselt. Edasi aga tuleb leida üles põhjus, miks võtab tavapidur alles teise korraga põhjast. Arvatavasti kuskilt klotsid eemal. Seejärel võiks minna üle paari aasta taas metsa autot uputama.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Pidurid olemas :D Probleem polnudki niivõrk kulunud klotsides kui selles, et ühel pidurisilindril ei ole kõige kõrgem koht nipli juures. Peale sealt õhu välja ajamist tekkisid ka pidurid. Nüüd tuleb terve auto kriitilise pilguga üle vaadata ning siis võiks minna metsa proovima. Järgmine samm on uuesti paigaldada pidurivõimendi, kuna vanad lekkisid kõik, mis kodust leidsin. Ehk keegi oskab soovitada mõnd nö remote servot. Kas nt gaz66 oma oleks ok? Ainult suurus on tal vist vähe kehva.

24.06.10
Kinni said keeratud viimased kardaanipoldid ning rattalaagrid ära stoperdatud. Laagritel on sees lõtk ning rohkem neid peale ka ei saa keerata (siis peaks kahe laagri vahelist distantspuksi treima). Otsas on need paraku nagunii ja eks tuleb hakata mõtlema mm mõõdus laagrite peale.
viilma
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: T Apr 03, 2012 8:56 am

Re: Volvo C202 VHT

Postitus Postitas viilma »

Tere Taavi.
Mul on samasugune Volvo. Otsin sellele vintsi sisse-välja lülimise ajamit, mis kinnitub vahekasti külge (vaakumiga liigutamine)Mul on olemas samasugune ajam, aga militaarmudeli autolt (mehhaaniline lülitamine hoovaga). Loodan suunavat infot.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo C202 VHT

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Seoses sellega, et vana karbuss on igatpidi kulunud, tuli leida mingi lahendus. Kuna B20 iseenesest on üsna populaarne mootor ka järelturu mõttes, siis sai ebayst leitud weberi karbuss koos uue sisselaske kollektori ja õhufiltriga. Hetkel istub see aga tollis kinni. Loodetavasti lähiajal jõuab ikka postkontorisse :D Ette sai võetud ka esiratta laagrite hankimise protsess. Praeguse seisuga on kodus lauapeal tervelt üks uus laager ning 2 tk on tulemas. Need kaks on küll ilma välimise saaleta, kuid ehk saab need ka eraldi. Siis jääb veel üks ainuke kuskilt leida. Kusjuures see üks laager, mis käes juba on, tuli juhtumisi Bombardier DHC8 oma :o Tegu on siis selle lennuki esiratta laagriga. Kuna aga ise elan pealinnas ning auto on saaremaal, siis kõiksugu protsessid on aeglased. Ehk järgmine suvi saan ka puhkust ning pikemalt veidi elementaarse hooldusega tegeleda.
8.10.12
Karpa on käes koos kollega. Pakk oli muidugi nagu sõda näinud ja transpordiga oli enamus pakkematerjali kaduma läinud :lol: Õnneks midagi hullemat, kui veidi mõlkis õhufilter, ei juhtunud. Nüüd tuleb originaal kolle pooleks lõigata (sisse ja väljalase on seal koos). Uut komplekti sai ilma väljalasketa peale proovitud ja mahub ära ideaalselt. Ainuke nö mitte bolt-on asi tundub olevad gaasihoovastik, mis töötab täpselt tagurpidi. Eks lähiajal proovin hinge sisse ajada ja vaadata, kas see karpa üldse toimetab või tuleb rem komplekt osta.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo C202 VHT

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Eile sai siis sisselaske kolle väljalaske omast eraldatud. Täna sai uus auto uuesti kokku pandud ja täitsa toimib. 2 nädala pärast, kui taas auto juurde saan, proovin gaasihoovastiku ka ära ühendada. Kuna karpal oli küljes mingi väga väga õli ja tolmune õhufilter, sai seda proovi pärast pestud. Peale kolmandat leotamist sai täitsa normaalse asja sealt. Tegu siis pestava K&N filtriga. Nüüd tuleks veel ära õlitada ning peale keerata. Täna ei jõudnud ka elektrilise tooreklapi toidet ära vedada. Vähemalt klapi sees oli vedru terve ning takistus ka nii nagu peab. Loodan, et töötab ka. Rattalaagrite projektist on nüüdseks olemas 4 laagrit ning 1 saale. Eks kevadeks leiab need 3 saalet ka lisaks. Võimalik, et igaks juhuks võtan ka uued rummu tihendid.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo C202 VHT

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Täna sai doonor raami küljest ära võetud nii pendelhoob, selle puksid kui ka varras, mis roolikarbi käpa ja pendelhoova vahel käib. Samuti roolikarp, mis läheb loodetavasti vähe uuendatud kujul autole külge. Karbi ja rooli vahele peaks tulema võimendusega sammas. Eks näis, kas ja kuidas see end õigustab ja üldse ära mahub. Kui see projekt peaks valmis saama, siis edasi tahaks vähemalt ette leiutada ka ketaspidurid, kuid sellest juba hiljem. Siiamaani pole ka gaasipedaali ja karpa vahel veel ühendust, kuid asi seisab keevituse taga. Hetkel siis vaid gaasidreduktori taga tegelikult :D Muidu käib nagu vana mees ja üks käsi karpa peal sai ka mõned meetrid liigutud.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo C202 VHT

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Täna ühendasin siis ära gaasihoovastiku. Kevadel plaanin aga uuesti ringi teha, sest kogu see hoovastik on pikk ning koosneb ń+1 liigendist. 30a on oma töö teinud ning igasugu lõtkusid on palju. Plaan on ringi ehitada trossi peale. Saab ehk sujuvama ning töökindlama asja. Testisõit sai muidu tehtud ning liigub küll. Ainult roolimine on jube. Kuna rattalaagrid annavad omajagu lõtku, pendelhoob koos mõne rooliotsaga loksub ning rooliamort on puudu. See kõik kokku annab üllatavalt "meeldiva" koosluse. Kätte sain ka roolivõimendi, kuid selle paigaldus jääb kevadet ootama, kuna puudub soe garaaz sellise natuke pikema leiutamise jaoks.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo C202 VHT

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Lõpuks sai leitud üks varu mootor. Tegu siis nö vanema B20-ga, millel kõige nähtavamaks väliseks tunnuseks on hooratta kinnituspoltide arv. Originaalis (vist 74 ja üles mootoritel) on see 8 poldiga, vanematel 6 poldiga. Seetõttu on ka teised kepsud ja vist ka kolvid. Igatahes läheb lahkamisele ja saab nö sanitaarremondi. Mõõdan kõik üle ja siis otsustab, mida vahetab ja mida mitte. Edasi prooviks kunagi leida E või F ehk siis sisseprite plokikaane. Sellele võiks juba veidi suuremaid modifikatsioone teha :)
24.12.12

Auto sai kätte oma väikse jõulukingi, ehk 4 uut esirattalaagrit. Ca 4 kuud jebimist ja üle maailma kokku ajamist. Nüüd peab kevadet ootama, sest kahjuks puudub soe garaaz, kus neid vahetada. Igaks juhuks sai ka uued simmerid rummudele tellitud.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”