Volvo C202 VHT
Moderaator: Moderators
- Taavi_C303
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
- Asukoht: Kuressaare
Volvo C202 VHT
Tervist
Loodan, et keegi naerma ei hakka, et sellise auto siia üles panen. Kriitika, sooitused jms on kõik teretulnud, et antud liikurit paremaks muuta.
Soetatud sai ta aastal 2001. Enne seda oli kasutusel eesti energias ja veel enne seda rootsi elektrivõrkudes. Kuskil 90ndatel toodi see otse laevaga gotlandilt roomassaarde. Kui mina auto oma valdusesse sain, oli seal probleeme rohkem kui küll. Suurem osa on neist tänaseks remonditud. Kere sai väikse hoolduse ja mõned lisavidinad. Eks need eestis oldud aastad ole teda käepäraste vahenditega tuunitud, seega leiutamist on küll. Kuni eelmise aastani oli tegelikult auto arvelt maas. Siis sai mõeldud, et liiguks uuesti ka teedel ja nüüdseks on paberimajandus korras. tehasest on tal peal bensiiniga eelsoojendi (eemaldatud, kuna peale ahju enda ei ole ühtegi juppi) ja mehaaniline vints. Hiljuti sai ka taha vints lisatud (T-Max EW11000). Vahepeal lagunes ära ka esisild, kuid selle sai nüüd lõpuks ehk korda.
Mida järgmiseks teha sooviks, oleks see, et paigaldaks roolivõimendi ja uued vedrud. Äkki kellelgi on häid ideid, mis võiks siia sobida. Roolivõimendi kohta arvas üks inimene, et ehk sobib vw LT oma, mis käib samuti läbi raami. Eks hakkan uurima selle kohta. Vedrude kohta aga ei oska midagi arvata. Kas keegi teeb neid mõõtude järgi või peab hakkama leiutama teiste autode omasid alla?
Paar pilti on kah olemas.
Loodan, et keegi naerma ei hakka, et sellise auto siia üles panen. Kriitika, sooitused jms on kõik teretulnud, et antud liikurit paremaks muuta.
Soetatud sai ta aastal 2001. Enne seda oli kasutusel eesti energias ja veel enne seda rootsi elektrivõrkudes. Kuskil 90ndatel toodi see otse laevaga gotlandilt roomassaarde. Kui mina auto oma valdusesse sain, oli seal probleeme rohkem kui küll. Suurem osa on neist tänaseks remonditud. Kere sai väikse hoolduse ja mõned lisavidinad. Eks need eestis oldud aastad ole teda käepäraste vahenditega tuunitud, seega leiutamist on küll. Kuni eelmise aastani oli tegelikult auto arvelt maas. Siis sai mõeldud, et liiguks uuesti ka teedel ja nüüdseks on paberimajandus korras. tehasest on tal peal bensiiniga eelsoojendi (eemaldatud, kuna peale ahju enda ei ole ühtegi juppi) ja mehaaniline vints. Hiljuti sai ka taha vints lisatud (T-Max EW11000). Vahepeal lagunes ära ka esisild, kuid selle sai nüüd lõpuks ehk korda.
Mida järgmiseks teha sooviks, oleks see, et paigaldaks roolivõimendi ja uued vedrud. Äkki kellelgi on häid ideid, mis võiks siia sobida. Roolivõimendi kohta arvas üks inimene, et ehk sobib vw LT oma, mis käib samuti läbi raami. Eks hakkan uurima selle kohta. Vedrude kohta aga ei oska midagi arvata. Kas keegi teeb neid mõõtude järgi või peab hakkama leiutama teiste autode omasid alla?
Paar pilti on kah olemas.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Väga lõbus "tibu". Roolivõimuga karbi paigaldamisel pead sa muid asju ka vaatama, näit. käpa asend ja pöörlemissuund, sisendvõlli asukoht jne jne. Eks see selline romulas tuustimise teema on. Aga kindlasti annab mingi maasturi või pakiauto omast ehitada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vedrude osas soovitan pöörduda sellisesse ettevõttesse, nagu Lehtvedru OÜ. Asub see Tartus (Riia 24b 51010 Tartu), tel 742 0432, GSM 501 6154, GSM 507 3968.
Nendelt saad vajalikes mõõtudes uued lehed tellida. Ideaalne oleks, kui viid/saadad vana vedru neile kohale. Siis teevad mõne päevaga uued ja tood/saadavad tagasi.
Hinnad on/olid minu arvates mõistlikud. Tunduvalt odavamad, kui samaväärne originaalosa (mida Volvole ilmselt ei saa ka?), ja nõks kallimad, kui kasutatud osad (mida ilmselt jälle ei saa kuskilt?).
Nendelt saad vajalikes mõõtudes uued lehed tellida. Ideaalne oleks, kui viid/saadad vana vedru neile kohale. Siis teevad mõne päevaga uued ja tood/saadavad tagasi.
Hinnad on/olid minu arvates mõistlikud. Tunduvalt odavamad, kui samaväärne originaalosa (mida Volvole ilmselt ei saa ka?), ja nõks kallimad, kui kasutatud osad (mida ilmselt jälle ei saa kuskilt?).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Taavi_C303
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
- Asukoht: Kuressaare
Tänud informatsiooni eest. Täna sai ta korra tööle aetud. -15C ja no ei taha teine kohe üldse tööle minna. Lubab ja lubab aga ei midagi. Lõpuks kooles hoopis aku ära. Siis sai tõsine villand . Väike sõit ja optima red top aku peale. Nii kui sai starterit antud, auto käis . Minule oli see kerge müstika. Nüüd peab esisilla ära vahetama ja saaks sõitma. Teen lähipäevil uusi pilte ka, kuna need on tegelikult juba üle aasta vanad.
Selles teemas pisut ot. aga kas keegi on nende "OÜ Lehtvedru" toodetega ka võistelnud? Et millal läbi vajuvad? Kas kvaliteet on võrreldav kaubandusvõrgu omadega?tarmo kirjutas:Vedrude osas soovitan pöörduda sellisesse ettevõttesse, nagu Lehtvedru OÜ. Asub see Tartus (Riia 24b 51010 Tartu), tel 742 0432, GSM 501 6154, GSM 507 3968.
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Meie oleme (Suzukiga). Ja selle ca 2-3 aastaga ei märganud mingit läbivajumise märki.FB kirjutas:Selles teemas pisut ot. aga kas keegi on nende "OÜ Lehtvedru" toodetega ka võistelnud? Et millal läbi vajuvad? Kas kvaliteet on võrreldav kaubandusvõrgu omadega?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Meie sukil ees selle firma toodang ,3 võistlust + muud väljasõidud -siiani kõik ok.tarmo kirjutas:Meie oleme (Suzukiga). Ja selle ca 2-3 aastaga ei märganud mingit läbivajumise märki.FB kirjutas:Selles teemas pisut ot. aga kas keegi on nende "OÜ Lehtvedru" toodetega ka võistelnud? Et millal läbi vajuvad? Kas kvaliteet on võrreldav kaubandusvõrgu omadega?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Ei tea, kuidas nende uued vedrud toimivad, aga vanade taastamisega ei tasu küll seal vaeva näha. Mul läks üks pealeht, mis tehti uus ja trimmiti mõlemaid esimesi pakke. Stange kerkis küll paar cm, aga nädalaga oli jälle tagasi vajunud. Katki pole veel läinud. Aasta siis oli 2003, ehk on nüüd parem.FB kirjutas:
Selles teemas pisut ot. aga kas keegi on nende "OÜ Lehtvedru" toodetega ka võistelnud? Et millal läbi vajuvad? Kas kvaliteet on võrreldav kaubandusvõrgu omadega?
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lasin enda masinal ka lehti koolutada.algul kerkis ca 50 mm,kui 2 korda metsas käia ja olid seal kus ennegi.Tundus raha maha viskamisena rohkem.al kirjutas:Ei tea, kuidas nende uued vedrud toimivad, aga vanade taastamisega ei tasu küll seal vaeva näha. Mul läks üks pealeht, mis tehti uus ja trimmiti mõlemaid esimesi pakke. Stange kerkis küll paar cm, aga nädalaga oli jälle tagasi vajunud. Katki pole veel läinud. Aasta siis oli 2003, ehk on nüüd parem.FB kirjutas:
Selles teemas pisut ot. aga kas keegi on nende "OÜ Lehtvedru" toodetega ka võistelnud? Et millal läbi vajuvad? Kas kvaliteet on võrreldav kaubandusvõrgu omadega?
- Taavi_C303
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
- Asukoht: Kuressaare
Tasakesi saab esisilla kallal nokitud. Uue sillatala difri kaas sai ära värvitud igavusest . Siis sai võetud üks rumm lahti auto all ja voilaa. Rumm määrde sarnast ollust ja vett täis. Laagrid roostes ja esirataste loks ala 1cm. Hetkel mõtlen ja arvutan. Laagritele pakkumisi on aga hinnad üsna krõbedad. Eks ootan veel ja võtan kõige madalama pakkumise ära. Elektrisüsteemis ujub ka mingi suur kala ringi, kes on vaja veel kinni püüda. Kui fotoka akud tagasi saan, teen pilte ka juurde.
- Taavi_C303
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
- Asukoht: Kuressaare
Esimesed pildid. Klõpsin tasapisi juurde. "Üllatusi" aina tuleb. Esimesed käändtelje??? laagrid on otsas. Või vähemalt üks. Pole teisi veel puhastanud. Igatahes üks lagunes peale pesu algosadeks. Rattalaagrid on nendega võrreldes ikka väga heas korras. Mõned pildid tegin kah. Seal on ta juba kokku tagasi pandud http://20vturbo.planet.ee/v_sild/ . Eks peab minema poodi juppe tellima Hea leiuna tulid garaazist välja korralikud esivedrud. Vähemalt silma järgi pole neil viga midagi .
vahetasin just ise C303 sillal neid laagreid ja ostsin omale uued sellisest kohast nagu http://www.laager.ee/ sain sealt Tallinna parima pakkumise.
Kui vaja siis anna tead ja kúsin sulle hea hinna.
Kui vaja siis anna tead ja kúsin sulle hea hinna.
- Taavi_C303
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
- Asukoht: Kuressaare
Auto seisab juba üsna kaua. Vist üle aasta. Igatahes on nüüd mikidemaalt teel käändtelje laagrid ja simmerid. Eestist ma ei hakanud peale esimeste emotsioonide enam asju otsimagi. Kui siin oli ühe käändtelje laagri hind 780EEK, siis mikidemaalt sai 4 laagrid ja 2 simmerit 1.1k eek eest.... Pealekauba ei suutnud siin keegi leida SKF 21101 simmereid. Kui pakid eestis on, siis klõpsin paar pilti kah asjadest. Hetkel veel usas sugulase käes, kes lähiajal siia liigub.
Kokkuvõtteks üks on kindel. 4x4 pisik pole kuhugi kadunud ja küll auto taas sõitma ka saab.
Kokkuvõtteks üks on kindel. 4x4 pisik pole kuhugi kadunud ja küll auto taas sõitma ka saab.