Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5130
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » N Juul 29, 2010 12:32 am

Hetkel seis selline:

Pilt
Pilt

Näis mis tulemuse kaante survestamine annab. Juhul, kui avaldus selle mootori väidetav tüüpviga (originaalis vigased kaanetihendid), siis jätkame sama mootoriga.
Juhul, kui kaas või ka mõlemad on kõverad/katki, peab pikemalt järele mõtlema. Üks võimalik lahendus on mõttena laagerdumas.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 787
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

PostitusPostitas Jünger » N Juul 29, 2010 2:59 pm

Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!
Viljandis on üks härra, kes meelitab sellest mootorist turbo ja pumba peale keeramisega kena jõu välja.


Kaspar
Mudane aastast 2005.
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 390
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

PostitusPostitas RaidoKol » N Juul 29, 2010 3:32 pm

Jünger kirjutas:Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!
Viljandis on üks härra, kes meelitab sellest mootorist turbo ja pumba peale keeramisega kena jõu välja.


Kaspar


Keda sa silmas pead?
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2726
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » N Juul 29, 2010 3:35 pm

V8 vist sinna kapote alla ei mahu. Toyotal on ka vist mõni selline....
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1114
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas Madis » N Juul 29, 2010 3:51 pm

RaidoKol kirjutas:Keda sa silmas pead?

Kärmas
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5130
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » N Juul 29, 2010 5:12 pm

Jünger kirjutas:Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!

Sellele ma vihjasin jah, kui ütlesin, et üks mõte on peas laagerdumas.

erik kirjutas:V8 vist sinna kapote alla ei mahu. Toyotal on ka vist mõni selline....


Selline kindlasti ei mahu, rida-6 ei mahuks ka. V6 ja R4 olekski ainukesed variandid. Seetõttu ka 3.0TD-le sai otsa vaadatud ja tõenäoliselt ta sinna sisse ka mahuks (täpsemalt veel mõõtnud ei ole).

Aga esialgu siiski prooviks olemasolevaga jätkata. Kui tõesti olid tihendid vanad ja ka kehvad (sellele mootorile olevat tehtud kaanetihendite tõttu tehase callback), siis võib veel asja saada. Näis mis tulemuse survestamine annab.

Iseenesest nõrk see praegune mootor küll ei ole selle auto jaoks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 390
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

PostitusPostitas RaidoKol » N Juul 29, 2010 9:04 pm

Madis kirjutas:
RaidoKol kirjutas:Keda sa silmas pead?

Kärmas

Seda ma arvasin. Kärmas meiegi pumpasid ja pihusteid teinud. Enamasti hästi.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jr » R Juul 30, 2010 10:32 am

Tarmo - tee remont ära mootorile ja siis vaata mis saab. Vanal mootoril ikka juhtub asju ja et sinu käes nüüd juhtus, noh ju siis oli aeg käes. Selle pärast selle mootoriga lusikat nurka ei tasu visata. Kaanetihendid on probleemiks sellel mootoril, kui punase jahutusvedelikuga sõita. See sööb originaaltihendid ära.
+372 5028488
2008 VW Touareg R50
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1179
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

PostitusPostitas Veiko » R Juul 30, 2010 11:02 am

Kas sellele mootorile mitmeihilisi metallist tihendeid ei pakuta?Nendega muret tunduvalt vähem kui tavalistega.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jr » R Juul 30, 2010 11:33 am

Tegelt võiks ju üldse punasest vasest tihendid vahele teha. Olen ise lasknud teha jänki V8 diislile ja jäid pidama küll. Saakski surveaste ka ülesse ajada mootoril + väike kanalilihv ning jõudu ropult juures kohe koos suuremate pihustitega.
+372 5028488
2008 VW Touareg R50
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1179
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

PostitusPostitas Veiko » R Juul 30, 2010 9:03 pm

Võibolla ennem vaataks ka nukkvõllid üle ennem kui kokku läheb.Võibolla polegi enam nukkvõll vaid muhkvõll :shock:
Need seltsimed siin http://www.trdusa.com/ panid ka minu mäletamist mööda ka sellele mootorile mahtkompressori peale.Lihtsalt ma mõtlen selle peale,et kuidas sinna alt otsa väänet juurde saada.UK-st igatahes leiab nukkasid mis on mõeldud töötama koos tehase pritsega kuid madalal pöördel on rohkem väänet.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

PostitusPostitas rommi » L Juul 31, 2010 2:07 pm

Sellel mootoril peamiseks probleemiks on plokikaane tihendi disain, mis ei absoluutselt ei talu ploki ja kaane omavahelist nihkumist (tekib temperatuuride erinevuse tõttu). Punase jahutusvedeliku probleemist pole varem kuulnud.
Kogu jutt tehase recallist on siin: http://www.brian894x4.com/V6headgasketrecall.html

Mina ei soovita sellel mootoril surveastet mingil juhul tõsta, tava-tihenditega kindlasti mitte. Üleüldse, tuunimiseks pole see kindlasti parim mootor. Parem otsiks järgmise generatsiooni 3.4 fourcami. 3VZE-st ei käi eriti õhku läbi ja mingit erilist perfomance mootorit ei tule sealt niiehknaa.

Tarmo asemel teeks selliselt, et:
1. survestaks kaaned ja kasutaks korralikke tihendid (liigub ka mingit peeglis hiina paska, mida ei tohi kindlasti kasutada - uuri netist. Kui tihend tagurpidi panna, siis on varsti jälle sama jama)
2. kaotaks ära selle idiootse sumpa crosspipe, mis mõttetult kuumutab mootorit ühest otsast. Selle kohale on ehitatud sensor pad, kus juhtmed murenevad kuumuse käes jnejne. Originaalide asemele paneks torukolled, see pole ulmeline investeering... väidetakse, et annab selle mootori puhul päris palju juurde. Pilt ka tagumisest otsast ja sensoritest: http://www.toyotaperformance.com/000_0020.jpg
3. Õhuvõtu rägastik minema ja asemele sirge roostevaba toru, annab väga palju juurde just teravust ja pedaalile tundlikkust. Kui saaks siis ma annaks võrrelda milline oli minu mootor enne ja pärast modifitseerimist.
Need oleks odavad modid ja offroadi jaoks piisaks sellest mootorist küll.
Tõeline edasiminek 3VZE-l oleks kasutada DOA racingu päid aga see tähendab suuri kulutusi. http://www.doaracingengines.com/page7/page7.html

Minule isiklikult meeldivad bensiinikad aga no 3.0TD pigistatakse ka üsna koledaid numbreid välja. Stockis nagu mingit megaolulist erinevust ei paistagi.

3.0TD (1KZ-TE)
Maximum power - 125 hp @ 3600 rpm
Maximum torque - 295 Nm @ 2000 rpm

3.0V6 (3VZ-E)
Maximum power - 143 hp @ 4600 rpm
Maximum torque - 240 Nm @ 3400 rpm

3.4V6 (5VZ-E)
Maximum power - 186 hp @ 4800 rpm
Maximum torque - 294 Nm @ 3600 rpm

Ja kui peaks tekkima vähegi võimalus soetada kuskil 3.4V6 siis haara sellest võimalusest 2 käega. Isegi 3.0TD kahvatub selle mootori kõrval, Endalgi on plaan peagi üks selline osta ;)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1114
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas Madis » E Aug 02, 2010 10:10 am

Mina panustaks 3.0TD (1KZ-T(E)) -le. Saad väänet igas asendis ja lihtsustad oma kapotialust juhtmestiku näol tunduvalt. Ja nagu räägitud, siis onu Viljandist, keerab powerit juurde. Eelduseks on meh.pump.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2726
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » E Aug 02, 2010 10:47 am

Üritate siin inimesele mingit õlipressi pähe määrida :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 787
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

PostitusPostitas Jünger » E Aug 02, 2010 11:48 am

erik kirjutas:Üritate siin inimesele mingit õlipressi pähe määrida :lol:

Oled sa üldse kunagi sellise õlipressiga sõitnud?
Kui ei, siis Klapperil näeme.


Kaspar
Mudane aastast 2005.
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist