15. leht 19-st

Postitatud: E Apr 19, 2010 12:34 pm
Postitas tarmo
Ausaltöeldes oli väga hea, et me laupäevasele testsõidule tulime, sest mingil põhjusel just seekord koorus välja terve rida puudusi, mis varasemalt pole välja tulnud (ja oleksid ilmselt avaldunud Mudakoonul).

Suuremateks olid nt
- kompressor - kondipump ei õigustanud ennast siiski - hoolimata karteri tuulutusest võetud "õlitusele" jooksis kokku. Tuleb asendada elektrilisega.
- esisilla roolikäppade kinnitus tuleb tugevamaks teha
- alla 0,3 bar rõhuga rehvides sõita ei saa - viskab varem või hiljem rehvi seestpoolt maha, parandaks rehvilukk sissepoole muidugi, aga esialgu las olla
- esikardaan vajab topeltristi ühte otsa, nurk liiga suur ja sööb riste
- elektilise vintsi tross andis saba, ilmselt tuleb lõpuks nööriga asendada (seni oli veel originaal :twisted: )
- meh vints vajab freespooli jaoks õhusilindrit
- veel lugematu hulk pisiasju mis said paberile pandud...
- and last but not least - reduktorsildu oleks ikkagi vaja 8)

Enne mudakoonu tuleb töine aeg :roll:

Postitatud: E Apr 19, 2010 1:41 pm
Postitas tarmo
Ja mis enne meelest läks - pärast grilliputka juurest ära sõitmist (võimalik, et juba kuskil "kiirtee" viimastes aukudes) hakkas hüdrorool väga imelikult käituma.
Nimelt ühele poole praktiliselt pöörata ei jõua (vasakule) - täpselt nagu ei tuleks üldse pumbast survet peale. Pöörab väga vaevaliselt, sarnaselt sellele, kui mootor ja pump seisavad. Samas paremale pöörab probleemideta.
Kas võib kahtlustada, et roolipea sees läks midagi tuksi? Täpset roolipea marki ei teagi, vist Valgevenest pärit, Belarusi oma. Erik äkki teab mudelit ka?
Head pilti pole panna, midagi on näha siin:

Pilt

Postitatud: N Mai 06, 2010 8:57 pm
Postitas erik
Noh Tarmo, kas said vajalikud mehhaanilised seadeldised, mis oluliselt parandavad läbivust koju toodud?

Postitatud: N Mai 06, 2010 9:11 pm
Postitas kala
pakun välja,et portaal sillad on need vajalikud mehhaanilised seadeldised? :twisted:

Postitatud: L Mai 08, 2010 10:29 pm
Postitas tarmo
Hinnalised metallitükid leidsid tõesti oma koha praegu betoonpõrandal.

Aga meelehärmi hakkab ilmselt kõige rohkem valmistama nüüd üle reeperi kasvav pealisehitis, mis takistab ratastel kooslusel liikuda siseneval ja väljuval suunal läbi avatud tühimiku... :oops:

Postitatud: L Mai 08, 2010 10:33 pm
Postitas Landy
Tuleb soetada madalaprofiilsed transport rattad.

Postitatud: L Mai 08, 2010 10:48 pm
Postitas Movistar
tarmo kirjutas:Hinnalised metallitükid leidsid tõesti oma koha praegu betoonpõrandal.

Aga meelehärmi hakkab ilmselt kõige rohkem valmistama nüüd üle reeperi kasvav pealisehitis, mis takistab ratastel kooslusel liikuda siseneval ja väljuval suunal läbi avatud tühimiku... :oops:
Volvo sildadel saab otsareduktorid ilma suurte probleemideta 180 kraadi ringi pöörata :D
Korralik madaldussari .

Postitatud: R Juun 11, 2010 9:21 pm
Postitas tarmo
Pole tükk aega midagi kirjutanud, aga see ei tähenda, et asjad seisaks.

Mõned niisama kiiruga klõpsitud pildid viimasest kuust ajast:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: L Juun 12, 2010 2:30 am
Postitas Praks1
Ei saa aru miks viimane fotol olev tykk pingis on,kuna sai v6ga tapselt m66tu lastud treida,

Postitatud: L Juun 12, 2010 11:28 am
Postitas tarmo
Praks1 kirjutas:Ei saa aru miks viimane fotol olev tykk pingis on,kuna sai v6ga tapselt m66tu lastud treida,
Simmereid hoidev võru vast jah, aga probleem oli pidurisadulat hoidva rõnga panemisel.
See üks rummutükk neljast oli teistest erineva auto alt ilmselt (natuke teistmoodi näeb välja ja pisut teised mõõdudki). Pildil on näha metallikarva rõngas (juba treitud) - sealt oligi vaja maha treida ca 1 mm.

Postitatud: T Juun 29, 2010 9:38 am
Postitas tarmo
Mõni aeg tagasi said valmis kõik sillakinnitused ja talad värvitud ning talad on ka auto all kinni:
Pilt

Samuti said valmis roolividinad, silindrikaitse jms:
Pilt

Veljed on veel legona, komplekteerimine tõotab tulla üsna keeruline ja aeganõudev:
Pilt

Eile said valmis kardaaniflantsid ja kardaanid ka autole uuesti alla:
Pilt
Pilt

Teha on veel:
- piduritorud
- õhuvoolikud
- pardad komplekteerida
- rummud koos õhupumpamise vidinatega komplekteerida
- leida uued rattapoldid (vanad jäid lõpuks ikkagi lühikeseks)
- veljed komplekteerida (PITA!)

Sai vist kõik. Järgnevad 2 päeva tulevad ülitihedad, kuid sellest hoolimata on valmis saamise tõenäosus suhteliselt väike... :evil:

Postitatud: T Juun 29, 2010 10:31 am
Postitas erik
Aga sa pinguta, paremat testimise varianti vist pole?

Postitatud: E Juul 05, 2010 3:55 pm
Postitas tarmo
Suvesõit jäi küll lühikeseks selle tõttu:
Pilt

Aga seni kaua, kuni masin liikus, oli kogu aeg lai irve näol :twisted:
Lisaks läbivuse paranemisele sildade läbi on ka uute velgede abil muutunud rehviküljed tunduvalt vedelamaks ning madalaks lastud rehvirõhk annab ka mingeid reaalseid tulemusi. Vanasti püsis rehv ka 0 rõhu juures jäik, sest lukk poos ilmselt välimise külje liialt kinni. Sellepärast ka kõik rääkisid, et sõidate liiga suure rõhuga. Tegelikult oli rõhk väike, kuid rehv ei vajunud läbi... :idea:

Veidi täiustama peab rehvipumpamise voolikuid, et need viga ei saaks. Forankra 8 mm vintsitross ei õigustanud end siiski. Katkes juba teisel võistlusel.

Pilt

Postitatud: E Juul 05, 2010 9:10 pm
Postitas Madis
Ja kuidas rool toimetas?

Postitatud: E Juul 05, 2010 9:17 pm
Postitas tarmo
Jah - rool on samuti nagu öö ja päev võrreldes varasemaga :twisted:
Esiteks on nüüd pööramine vasakule ja paremale ühtlane, kuna silindripooled on võrdse mahuga (seda tulemust oli ka oodata). Teiseks kuna silindrimaht on veidi suurem varasemast, on pööramine lihtsam, eriti mudas. Pööramine on seetõttu ka aeglasem, kuid see on isegi plussiks.
Igaljuhul BHC silinder toimetas nii nagu pidi ja sellega mingeid probleeme ei tekkinud :thumb:

Praeguse seisuga on (veel) ka hüdropump, milleks on 4Runneri roolivõimendi pump, piisavalt tootlik. Maksimaalne rõhk küündis ca 70 bar'i juurde, enamasti toimetas 50 bar'i kandis.