Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » E Apr 19, 2010 12:34 pm

Ausaltöeldes oli väga hea, et me laupäevasele testsõidule tulime, sest mingil põhjusel just seekord koorus välja terve rida puudusi, mis varasemalt pole välja tulnud (ja oleksid ilmselt avaldunud Mudakoonul).

Suuremateks olid nt
- kompressor - kondipump ei õigustanud ennast siiski - hoolimata karteri tuulutusest võetud "õlitusele" jooksis kokku. Tuleb asendada elektrilisega.
- esisilla roolikäppade kinnitus tuleb tugevamaks teha
- alla 0,3 bar rõhuga rehvides sõita ei saa - viskab varem või hiljem rehvi seestpoolt maha, parandaks rehvilukk sissepoole muidugi, aga esialgu las olla
- esikardaan vajab topeltristi ühte otsa, nurk liiga suur ja sööb riste
- elektilise vintsi tross andis saba, ilmselt tuleb lõpuks nööriga asendada (seni oli veel originaal :twisted: )
- meh vints vajab freespooli jaoks õhusilindrit
- veel lugematu hulk pisiasju mis said paberile pandud...
- and last but not least - reduktorsildu oleks ikkagi vaja 8)

Enne mudakoonu tuleb töine aeg :roll:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » E Apr 19, 2010 1:41 pm

Ja mis enne meelest läks - pärast grilliputka juurest ära sõitmist (võimalik, et juba kuskil "kiirtee" viimastes aukudes) hakkas hüdrorool väga imelikult käituma.
Nimelt ühele poole praktiliselt pöörata ei jõua (vasakule) - täpselt nagu ei tuleks üldse pumbast survet peale. Pöörab väga vaevaliselt, sarnaselt sellele, kui mootor ja pump seisavad. Samas paremale pöörab probleemideta.
Kas võib kahtlustada, et roolipea sees läks midagi tuksi? Täpset roolipea marki ei teagi, vist Valgevenest pärit, Belarusi oma. Erik äkki teab mudelit ka?
Head pilti pole panna, midagi on näha siin:

Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2629
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » N Mai 06, 2010 8:57 pm

Noh Tarmo, kas said vajalikud mehhaanilised seadeldised, mis oluliselt parandavad läbivust koju toodud?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1379
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

PostitusPostitas kala » N Mai 06, 2010 9:11 pm

pakun välja,et portaal sillad on need vajalikud mehhaanilised seadeldised? :twisted:
56157755
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » L Mai 08, 2010 10:29 pm

Hinnalised metallitükid leidsid tõesti oma koha praegu betoonpõrandal.

Aga meelehärmi hakkab ilmselt kõige rohkem valmistama nüüd üle reeperi kasvav pealisehitis, mis takistab ratastel kooslusel liikuda siseneval ja väljuval suunal läbi avatud tühimiku... :oops:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15494
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » L Mai 08, 2010 10:33 pm

Tuleb soetada madalaprofiilsed transport rattad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Movistar » L Mai 08, 2010 10:48 pm

tarmo kirjutas:Hinnalised metallitükid leidsid tõesti oma koha praegu betoonpõrandal.

Aga meelehärmi hakkab ilmselt kõige rohkem valmistama nüüd üle reeperi kasvav pealisehitis, mis takistab ratastel kooslusel liikuda siseneval ja väljuval suunal läbi avatud tühimiku... :oops:

Volvo sildadel saab otsareduktorid ilma suurte probleemideta 180 kraadi ringi pöörata :D
Korralik madaldussari .
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » R Juun 11, 2010 9:21 pm

Pole tükk aega midagi kirjutanud, aga see ei tähenda, et asjad seisaks.

Mõned niisama kiiruga klõpsitud pildid viimasest kuust ajast:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2231
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

PostitusPostitas Praks1 » L Juun 12, 2010 2:30 am

Ei saa aru miks viimane fotol olev tykk pingis on,kuna sai v6ga tapselt m66tu lastud treida,
Proto
53951597
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » L Juun 12, 2010 11:28 am

Praks1 kirjutas:Ei saa aru miks viimane fotol olev tykk pingis on,kuna sai v6ga tapselt m66tu lastud treida,

Simmereid hoidev võru vast jah, aga probleem oli pidurisadulat hoidva rõnga panemisel.
See üks rummutükk neljast oli teistest erineva auto alt ilmselt (natuke teistmoodi näeb välja ja pisut teised mõõdudki). Pildil on näha metallikarva rõngas (juba treitud) - sealt oligi vaja maha treida ca 1 mm.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » T Juun 29, 2010 9:38 am

Mõni aeg tagasi said valmis kõik sillakinnitused ja talad värvitud ning talad on ka auto all kinni:
Pilt

Samuti said valmis roolividinad, silindrikaitse jms:
Pilt

Veljed on veel legona, komplekteerimine tõotab tulla üsna keeruline ja aeganõudev:
Pilt

Eile said valmis kardaaniflantsid ja kardaanid ka autole uuesti alla:
Pilt
Pilt

Teha on veel:
- piduritorud
- õhuvoolikud
- pardad komplekteerida
- rummud koos õhupumpamise vidinatega komplekteerida
- leida uued rattapoldid (vanad jäid lõpuks ikkagi lühikeseks)
- veljed komplekteerida (PITA!)

Sai vist kõik. Järgnevad 2 päeva tulevad ülitihedad, kuid sellest hoolimata on valmis saamise tõenäosus suhteliselt väike... :evil:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2629
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » T Juun 29, 2010 10:31 am

Aga sa pinguta, paremat testimise varianti vist pole?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » E Juul 05, 2010 3:55 pm

Suvesõit jäi küll lühikeseks selle tõttu:
Pilt

Aga seni kaua, kuni masin liikus, oli kogu aeg lai irve näol :twisted:
Lisaks läbivuse paranemisele sildade läbi on ka uute velgede abil muutunud rehviküljed tunduvalt vedelamaks ning madalaks lastud rehvirõhk annab ka mingeid reaalseid tulemusi. Vanasti püsis rehv ka 0 rõhu juures jäik, sest lukk poos ilmselt välimise külje liialt kinni. Sellepärast ka kõik rääkisid, et sõidate liiga suure rõhuga. Tegelikult oli rõhk väike, kuid rehv ei vajunud läbi... :idea:

Veidi täiustama peab rehvipumpamise voolikuid, et need viga ei saaks. Forankra 8 mm vintsitross ei õigustanud end siiski. Katkes juba teisel võistlusel.

Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1114
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas Madis » E Juul 05, 2010 9:10 pm

Ja kuidas rool toimetas?
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » E Juul 05, 2010 9:17 pm

Jah - rool on samuti nagu öö ja päev võrreldes varasemaga :twisted:
Esiteks on nüüd pööramine vasakule ja paremale ühtlane, kuna silindripooled on võrdse mahuga (seda tulemust oli ka oodata). Teiseks kuna silindrimaht on veidi suurem varasemast, on pööramine lihtsam, eriti mudas. Pööramine on seetõttu ka aeglasem, kuid see on isegi plussiks.
Igaljuhul BHC silinder toimetas nii nagu pidi ja sellega mingeid probleeme ei tekkinud :thumb:

Praeguse seisuga on (veel) ka hüdropump, milleks on 4Runneri roolivõimendi pump, piisavalt tootlik. Maksimaalne rõhk küündis ca 70 bar'i juurde, enamasti toimetas 50 bar'i kandis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline