Mainor Team safariauto
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mainor Team TR3
Suvesõidul osalemine on kõige suurema tõenäosusega sel aastal, aga pole seegi veel 100% kindel.
Lihtsalt pere nõuab oma osa ja ei ole kuigi lihtne jätta naist kahe põnniga (2a+2k) üksi koju mässama (mida ta nii kui nii päevast päeva peab tegema) ja siis ise mitmeks päevaks ära kaduda ja metsa hullama minna
Lihtsalt pere nõuab oma osa ja ei ole kuigi lihtne jätta naist kahe põnniga (2a+2k) üksi koju mässama (mida ta nii kui nii päevast päeva peab tegema) ja siis ise mitmeks päevaks ära kaduda ja metsa hullama minna
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Mainor Team TR3
prioriteedid on paigas.Lihtsalt pere nõuab oma osa
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mainor Team TR3
Pole ammu midagi kirjutanud, järelikult ka teinud, rääkimata sõitmisest.
Sel aastal on auto praktiliselt ainult seisnud pärast eelmist lumelükkamist. Kuna see tõenäoliselt jälle varsti päevakorda kerkib, siis sai ette võetud töö, mis ammugi juba ootas - välja vahetatud 4Runneri riidest istmed BMW nahast sportistmete vastu.
Kuna Suzukis on teatavasti ruumi äärmiselt vähe, siis oli üldse imelugu, et need istmed sisse mahtusid. Esiteks tuli vahetada omavahel kohad - juhi oma kõrvalistujale ja vastupidi. Vastasel juhul poleks mahtunud reguleerimise kangid. Teiseks tuli alusraame tuunida nii kitsaks, kui võimalik. Pärast seda jäi ca 5 mm kummalegi poole raami "vaba" ruumi
Tulemus tundub olevat päris hea, sest kogu iste on eelmisega võrreldes tagapool ja seega ruumi tekkis juurde (uue istme seljatugi on vist õhem, kui eelmistel). Samuti on reguleerimisvõimalusi tunduvalt rohkem.
Põhieesmärk oli muidugi see, et iste toetaks sõidul paremini keha ning loodetavasti on nahkkate ka uputamisel veidi sõbralikum. Vahetamisele läksid ka turvavööd. 4Runneri 20 aasta vanuste vööde asemele läksid 2005a Lincolni omad, mille tagasitõmbe vedru on mõnevõrra erksam veel.
Muide - uutel istmetel on isegi istmesoojendused. Talvel võiks päris hästi sobida
Paar pilti kah:
Muuhulgas sai mälu järgi enda jaoks kirja pandud erinevate autode margid, millelt ehitamise käigus üldse juppe on võetud. Nimekiri sai üllatavalt pikk ja tõenäoliselt võib midagi veel ununenud olla:
1. Suzuki SJ410 (Samurai) - kere, raam
2. Toyota 4Runner - mootor, radikas, elekter
3. Toyota Land Cruiser - käigu- ja vahekast, meh vints, kardaanid, veljed, rool, ketaspidurid, amordid
4. Volvo C303 - portaalsillad
5. Land Rover Defender/Discovery - sillalääbad ja diagonaalvardad
6. Jeep Wrangler - bensiinipaak
7. Vaz 2102 - tagavedrud
8. Mercedes-Benz S500 - esivedrud
9. Audi something - bensiinipump
10. Nissan Patrol - bensiiniluuk
11. traktor Belarus MTZ82 - orbitrol ehk roolipea
12. BMW e34 5-seeria - sportistmed
13. Lincoln Aviator - turvavööd
Sel aastal on auto praktiliselt ainult seisnud pärast eelmist lumelükkamist. Kuna see tõenäoliselt jälle varsti päevakorda kerkib, siis sai ette võetud töö, mis ammugi juba ootas - välja vahetatud 4Runneri riidest istmed BMW nahast sportistmete vastu.
Kuna Suzukis on teatavasti ruumi äärmiselt vähe, siis oli üldse imelugu, et need istmed sisse mahtusid. Esiteks tuli vahetada omavahel kohad - juhi oma kõrvalistujale ja vastupidi. Vastasel juhul poleks mahtunud reguleerimise kangid. Teiseks tuli alusraame tuunida nii kitsaks, kui võimalik. Pärast seda jäi ca 5 mm kummalegi poole raami "vaba" ruumi
Tulemus tundub olevat päris hea, sest kogu iste on eelmisega võrreldes tagapool ja seega ruumi tekkis juurde (uue istme seljatugi on vist õhem, kui eelmistel). Samuti on reguleerimisvõimalusi tunduvalt rohkem.
Põhieesmärk oli muidugi see, et iste toetaks sõidul paremini keha ning loodetavasti on nahkkate ka uputamisel veidi sõbralikum. Vahetamisele läksid ka turvavööd. 4Runneri 20 aasta vanuste vööde asemele läksid 2005a Lincolni omad, mille tagasitõmbe vedru on mõnevõrra erksam veel.
Muide - uutel istmetel on isegi istmesoojendused. Talvel võiks päris hästi sobida
Paar pilti kah:
Muuhulgas sai mälu järgi enda jaoks kirja pandud erinevate autode margid, millelt ehitamise käigus üldse juppe on võetud. Nimekiri sai üllatavalt pikk ja tõenäoliselt võib midagi veel ununenud olla:
1. Suzuki SJ410 (Samurai) - kere, raam
2. Toyota 4Runner - mootor, radikas, elekter
3. Toyota Land Cruiser - käigu- ja vahekast, meh vints, kardaanid, veljed, rool, ketaspidurid, amordid
4. Volvo C303 - portaalsillad
5. Land Rover Defender/Discovery - sillalääbad ja diagonaalvardad
6. Jeep Wrangler - bensiinipaak
7. Vaz 2102 - tagavedrud
8. Mercedes-Benz S500 - esivedrud
9. Audi something - bensiinipump
10. Nissan Patrol - bensiiniluuk
11. traktor Belarus MTZ82 - orbitrol ehk roolipea
12. BMW e34 5-seeria - sportistmed
13. Lincoln Aviator - turvavööd
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Mainor Team TR3
Tarmo, kas pühid Silver Beasti eeskujul järgmine aasta tolmu autolt ja siirdud võistlusradadele TR3 konkurentsi tihendama?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mainor Team TR3
See otsus ei sõltu teiste sõitjate plaanidest. Ei oska hetkel midagi öelda, sest prioriteedid ja huvi on praegu mujal.Landy kirjutas:Tarmo, kas pühid Silver Beasti eeskujul järgmine aasta tolmu autolt ja siirdud võistlusradadele TR3 konkurentsi tihendama?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Re: Mainor Team TR3
Kas käigukangi nupp ei ole pärilt Ladalt?
Veiko
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mainor Team TR3
Polegi kunagi selle pilguga vaadanud, kogu aeg arvanud, et Land Cruiseri originaal (tuli koos LC kastiga).Veiko kirjutas:Kas käigukangi nupp ei ole pärilt Ladalt?
Veiko
Aga kui pilti silmitseda, siis tõepoolest 5. käiku seal peal polegi. Järelikult originaal ta olla ei saa ja kui ütled, et Lada, siis Lada
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Mainor Team TR3
loodame,et siirdud ka offroad radadele.
Ei viitsinud kogu teemat läbi kaevata,aga palju sul selle pilli kogu võistlus kaal on ilma mudata
Ei viitsinud kogu teemat läbi kaevata,aga palju sul selle pilli kogu võistlus kaal on ilma mudata
56157755
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Mainor Team TR3
kala kirjutas:loodame,et siirdud ka offroad radadele.
Ei viitsinud kogu teemat läbi kaevata,aga palju sul selle pilli kogu võistlus kaal on ilma mudata
leidsin eelmiselt lehelt selle
tarmo kirjutas:Täna õnnestus täitsa juhuslikult ja ootamatult väga täpse kaaluga masin veelkord üle kaaluda. Õigemini viimane mõõtmine toimuski enne Volvo sildade alla kruvimist ja seegi oli nö "kolhoosi" kaalu peal. Tookord oli tulemuseks ca 1750 kg.
Ja tänane tulemus on siin:
Ehk siis kokku 1761 kg (täis paagiga ja võistlusvarustuses), ilma inimesteta.
Seejuures kaalujaotus nii, et esiosa 873 kg ja tagaosa 889 kg.
Vasak külg 852 kg ning parem külg 910 kg. Mis on iseenesest hea, sest mina olengi vasakul raskem, kui Indrek kõrvalistmel
Arvasime, et parem külg on tõenäoliselt seetõttu raskem, et paremasse ossa jäävad: sildade difrid, kardaanid, vahekasti väljaviigud.
Lihtsalt huvitavad (vähemalt meie enda jaoks) faktid
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mainor Team TR3
Väiksed (ümber)ehitustööd käimas.
Uus generaator sai peale aretatud. Originaalse 60A Toyota (Denso) asemele läks Saab 9-5 pealt pärit Boschi genekas 140A. Garaažis tundus ka toimivat, eks näis kuidas päriselt on.
Suht lihtne ja mõnus swap - vaja oli ainult alumist kinnituskronsteini ringi teha, rihmaratta ava veidi suuremaks treida ja mootori õlivarrast tahapoole liigutada.
Kardaanid said hooldatud ja esimene kardaan teisipidi alla pandud. Eesmärk saada nuut vahekasti poolt ära silla poole, sest kui vahekasti poolne liigend on suht järsu nurga all, siis sillapoolne praktiliselt otse. Loodetavasti väheneb selle liigutusega vibra, mis on lisaks tingitud nuudi kergest loksust. Kui vibra ei kao, tuleb loksuga ka midagi ette võtta.
Hetkel on veel ümbertegemisel mehaanilise vintsi kardaan. Seal oli päris korralik vibra sees - sellest tahaks lahti saada.
Elektrivints sai kah ära hooldatud. Samuti kõik portaalid, kuhu läksid uued tihendid ja käändmike loksud eemaldatud. Kõik transmissiooniõlid kah uued.
Veel tahaks esivedrudega midagi ette võtta, et saaks vedrustuse pehmemaks, aga päris konkreetne plaan hetkel puudub.
Uus generaator sai peale aretatud. Originaalse 60A Toyota (Denso) asemele läks Saab 9-5 pealt pärit Boschi genekas 140A. Garaažis tundus ka toimivat, eks näis kuidas päriselt on.
Suht lihtne ja mõnus swap - vaja oli ainult alumist kinnituskronsteini ringi teha, rihmaratta ava veidi suuremaks treida ja mootori õlivarrast tahapoole liigutada.
Kardaanid said hooldatud ja esimene kardaan teisipidi alla pandud. Eesmärk saada nuut vahekasti poolt ära silla poole, sest kui vahekasti poolne liigend on suht järsu nurga all, siis sillapoolne praktiliselt otse. Loodetavasti väheneb selle liigutusega vibra, mis on lisaks tingitud nuudi kergest loksust. Kui vibra ei kao, tuleb loksuga ka midagi ette võtta.
Hetkel on veel ümbertegemisel mehaanilise vintsi kardaan. Seal oli päris korralik vibra sees - sellest tahaks lahti saada.
Elektrivints sai kah ära hooldatud. Samuti kõik portaalid, kuhu läksid uued tihendid ja käändmike loksud eemaldatud. Kõik transmissiooniõlid kah uued.
Veel tahaks esivedrudega midagi ette võtta, et saaks vedrustuse pehmemaks, aga päris konkreetne plaan hetkel puudub.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Mainor Team TR3
Oleks juba viimane aeg võistlema hakata, muidu portaalide ja vintsi hooldamisest ei ole küll mingit tolku.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mainor Team safariauto
Selguse huvides antud teema pealkiri muudetud.
Võistlusnumbrid ka ustelt eemaldatud.
Võistlusnumbrid ka ustelt eemaldatud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Mainor Team safariauto
Teisisõnu, pika ehitusaja ja muude eluliste asjdega seoses projekt devalveerus ja siht hägustus?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mainor Team safariauto
Auto uue peremehe käes. Teema jätan lahti, kuna auto on reaalselt ikkagi alles, kuigi mitte enam selle tiimi nimega.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874