Mainor Team safariauto
Postitatud: N Sept 25, 2008 3:14 pm
Edit 2014-okt: TR3 asendatud "safariauto"-ga.
Nagu mõned on kuulnud, pürgime meiegi vabameestest TR3-ks.
Käesolev aasta on seni kulunud puhtalt autoehituse tingimuste loomisele, mõtete kogumisele ja nüüd mõned viimased kuud ka ehitamisele.
Märksõnadeks on kergus ja madalus.
Lühidalt võib öelda, et tuleb Suzuki nägu ja Toyota tegu.
Kere ja raam SJ410, sillad, käigu- ja vahekast Land Cruiser 75, mootor 4Runner (3.0 bensiin).
Rehvid 38,5 boggerid, esimene vints elektriline, tagumine ilmselt mehhaaniline.
Hetkeseisuga siis veel üks väheseid sirge sillaga TR3-esid.
Viimast asjaolu on siit ja sealt üritatud maha teha ja öelda, et TR3-s pole sirge sillaga enam midagi teha. Esialgu me jonni ei jäta ja rõhuks justnimelt võimalikult väiksele massile. Saab näha.
Eile said põhikomponendid üle kaalutud (aitäh Erikule vihje eest ja hr. Kiviloole selle sama popi kaalu eest!).
Arvestuslikult peaks auto tühimassiks tulema max 1600-1700 kg, mis on ülihea. Võistlusmass siis vast mitte üle 1800-1900 kg.
Selle auto erinevaid tehnilisi lahendusi on "Modifikatsioonide" all juba varemgi heietatud. Nüüd siis koondaks suuremad ehituse vaheetapid ja tähtsamad küsimused siinse teema alla.
Praeguseks on asi nii kaugel, et sillad koos vedrude ja kõigi varrastega on küljes (esialgu punktitud), järge ootab mootor ja käigukast ja samal ajal ka roolikarp.
Plaan on veel sel aastal sõitma saada.
Konstruktiivne kriitika ja kõik soovitused teretulnud
Kuna põhiliselt ehitan üksi, siis pildimaterjali on vähe ja ka suht udused (telefonipildid).
Pole piisavalt mahti klõpsida, aga midagi ikka on kogunenud: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/tr3
Nagu mõned on kuulnud, pürgime meiegi vabameestest TR3-ks.
Käesolev aasta on seni kulunud puhtalt autoehituse tingimuste loomisele, mõtete kogumisele ja nüüd mõned viimased kuud ka ehitamisele.
Märksõnadeks on kergus ja madalus.
Lühidalt võib öelda, et tuleb Suzuki nägu ja Toyota tegu.
Kere ja raam SJ410, sillad, käigu- ja vahekast Land Cruiser 75, mootor 4Runner (3.0 bensiin).
Rehvid 38,5 boggerid, esimene vints elektriline, tagumine ilmselt mehhaaniline.
Hetkeseisuga siis veel üks väheseid sirge sillaga TR3-esid.
Viimast asjaolu on siit ja sealt üritatud maha teha ja öelda, et TR3-s pole sirge sillaga enam midagi teha. Esialgu me jonni ei jäta ja rõhuks justnimelt võimalikult väiksele massile. Saab näha.
Eile said põhikomponendid üle kaalutud (aitäh Erikule vihje eest ja hr. Kiviloole selle sama popi kaalu eest!).
Arvestuslikult peaks auto tühimassiks tulema max 1600-1700 kg, mis on ülihea. Võistlusmass siis vast mitte üle 1800-1900 kg.
Selle auto erinevaid tehnilisi lahendusi on "Modifikatsioonide" all juba varemgi heietatud. Nüüd siis koondaks suuremad ehituse vaheetapid ja tähtsamad küsimused siinse teema alla.
Praeguseks on asi nii kaugel, et sillad koos vedrude ja kõigi varrastega on küljes (esialgu punktitud), järge ootab mootor ja käigukast ja samal ajal ka roolikarp.
Plaan on veel sel aastal sõitma saada.
Konstruktiivne kriitika ja kõik soovitused teretulnud
Kuna põhiliselt ehitan üksi, siis pildimaterjali on vähe ja ka suht udused (telefonipildid).
Pole piisavalt mahti klõpsida, aga midagi ikka on kogunenud: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/tr3