Mainor Team safariauto
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ausaltöeldes oli väga hea, et me laupäevasele testsõidule tulime, sest mingil põhjusel just seekord koorus välja terve rida puudusi, mis varasemalt pole välja tulnud (ja oleksid ilmselt avaldunud Mudakoonul).
Suuremateks olid nt
- kompressor - kondipump ei õigustanud ennast siiski - hoolimata karteri tuulutusest võetud "õlitusele" jooksis kokku. Tuleb asendada elektrilisega.
- esisilla roolikäppade kinnitus tuleb tugevamaks teha
- alla 0,3 bar rõhuga rehvides sõita ei saa - viskab varem või hiljem rehvi seestpoolt maha, parandaks rehvilukk sissepoole muidugi, aga esialgu las olla
- esikardaan vajab topeltristi ühte otsa, nurk liiga suur ja sööb riste
- elektilise vintsi tross andis saba, ilmselt tuleb lõpuks nööriga asendada (seni oli veel originaal )
- meh vints vajab freespooli jaoks õhusilindrit
- veel lugematu hulk pisiasju mis said paberile pandud...
- and last but not least - reduktorsildu oleks ikkagi vaja
Enne mudakoonu tuleb töine aeg
Suuremateks olid nt
- kompressor - kondipump ei õigustanud ennast siiski - hoolimata karteri tuulutusest võetud "õlitusele" jooksis kokku. Tuleb asendada elektrilisega.
- esisilla roolikäppade kinnitus tuleb tugevamaks teha
- alla 0,3 bar rõhuga rehvides sõita ei saa - viskab varem või hiljem rehvi seestpoolt maha, parandaks rehvilukk sissepoole muidugi, aga esialgu las olla
- esikardaan vajab topeltristi ühte otsa, nurk liiga suur ja sööb riste
- elektilise vintsi tross andis saba, ilmselt tuleb lõpuks nööriga asendada (seni oli veel originaal )
- meh vints vajab freespooli jaoks õhusilindrit
- veel lugematu hulk pisiasju mis said paberile pandud...
- and last but not least - reduktorsildu oleks ikkagi vaja
Enne mudakoonu tuleb töine aeg
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ja mis enne meelest läks - pärast grilliputka juurest ära sõitmist (võimalik, et juba kuskil "kiirtee" viimastes aukudes) hakkas hüdrorool väga imelikult käituma.
Nimelt ühele poole praktiliselt pöörata ei jõua (vasakule) - täpselt nagu ei tuleks üldse pumbast survet peale. Pöörab väga vaevaliselt, sarnaselt sellele, kui mootor ja pump seisavad. Samas paremale pöörab probleemideta.
Kas võib kahtlustada, et roolipea sees läks midagi tuksi? Täpset roolipea marki ei teagi, vist Valgevenest pärit, Belarusi oma. Erik äkki teab mudelit ka?
Head pilti pole panna, midagi on näha siin:
Nimelt ühele poole praktiliselt pöörata ei jõua (vasakule) - täpselt nagu ei tuleks üldse pumbast survet peale. Pöörab väga vaevaliselt, sarnaselt sellele, kui mootor ja pump seisavad. Samas paremale pöörab probleemideta.
Kas võib kahtlustada, et roolipea sees läks midagi tuksi? Täpset roolipea marki ei teagi, vist Valgevenest pärit, Belarusi oma. Erik äkki teab mudelit ka?
Head pilti pole panna, midagi on näha siin:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hinnalised metallitükid leidsid tõesti oma koha praegu betoonpõrandal.
Aga meelehärmi hakkab ilmselt kõige rohkem valmistama nüüd üle reeperi kasvav pealisehitis, mis takistab ratastel kooslusel liikuda siseneval ja väljuval suunal läbi avatud tühimiku...
Aga meelehärmi hakkab ilmselt kõige rohkem valmistama nüüd üle reeperi kasvav pealisehitis, mis takistab ratastel kooslusel liikuda siseneval ja väljuval suunal läbi avatud tühimiku...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tuleb soetada madalaprofiilsed transport rattad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Volvo sildadel saab otsareduktorid ilma suurte probleemideta 180 kraadi ringi pööratatarmo kirjutas:Hinnalised metallitükid leidsid tõesti oma koha praegu betoonpõrandal.
Aga meelehärmi hakkab ilmselt kõige rohkem valmistama nüüd üle reeperi kasvav pealisehitis, mis takistab ratastel kooslusel liikuda siseneval ja väljuval suunal läbi avatud tühimiku...
Korralik madaldussari .
HM Racing Team
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pole tükk aega midagi kirjutanud, aga see ei tähenda, et asjad seisaks.
Mõned niisama kiiruga klõpsitud pildid viimasest kuust ajast:
Mõned niisama kiiruga klõpsitud pildid viimasest kuust ajast:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Simmereid hoidev võru vast jah, aga probleem oli pidurisadulat hoidva rõnga panemisel.Praks1 kirjutas:Ei saa aru miks viimane fotol olev tykk pingis on,kuna sai v6ga tapselt m66tu lastud treida,
See üks rummutükk neljast oli teistest erineva auto alt ilmselt (natuke teistmoodi näeb välja ja pisut teised mõõdudki). Pildil on näha metallikarva rõngas (juba treitud) - sealt oligi vaja maha treida ca 1 mm.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mõni aeg tagasi said valmis kõik sillakinnitused ja talad värvitud ning talad on ka auto all kinni:
Samuti said valmis roolividinad, silindrikaitse jms:
Veljed on veel legona, komplekteerimine tõotab tulla üsna keeruline ja aeganõudev:
Eile said valmis kardaaniflantsid ja kardaanid ka autole uuesti alla:
Teha on veel:
- piduritorud
- õhuvoolikud
- pardad komplekteerida
- rummud koos õhupumpamise vidinatega komplekteerida
- leida uued rattapoldid (vanad jäid lõpuks ikkagi lühikeseks)
- veljed komplekteerida (PITA!)
Sai vist kõik. Järgnevad 2 päeva tulevad ülitihedad, kuid sellest hoolimata on valmis saamise tõenäosus suhteliselt väike...
Samuti said valmis roolividinad, silindrikaitse jms:
Veljed on veel legona, komplekteerimine tõotab tulla üsna keeruline ja aeganõudev:
Eile said valmis kardaaniflantsid ja kardaanid ka autole uuesti alla:
Teha on veel:
- piduritorud
- õhuvoolikud
- pardad komplekteerida
- rummud koos õhupumpamise vidinatega komplekteerida
- leida uued rattapoldid (vanad jäid lõpuks ikkagi lühikeseks)
- veljed komplekteerida (PITA!)
Sai vist kõik. Järgnevad 2 päeva tulevad ülitihedad, kuid sellest hoolimata on valmis saamise tõenäosus suhteliselt väike...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Suvesõit jäi küll lühikeseks selle tõttu:
Aga seni kaua, kuni masin liikus, oli kogu aeg lai irve näol
Lisaks läbivuse paranemisele sildade läbi on ka uute velgede abil muutunud rehviküljed tunduvalt vedelamaks ning madalaks lastud rehvirõhk annab ka mingeid reaalseid tulemusi. Vanasti püsis rehv ka 0 rõhu juures jäik, sest lukk poos ilmselt välimise külje liialt kinni. Sellepärast ka kõik rääkisid, et sõidate liiga suure rõhuga. Tegelikult oli rõhk väike, kuid rehv ei vajunud läbi...
Veidi täiustama peab rehvipumpamise voolikuid, et need viga ei saaks. Forankra 8 mm vintsitross ei õigustanud end siiski. Katkes juba teisel võistlusel.
Aga seni kaua, kuni masin liikus, oli kogu aeg lai irve näol
Lisaks läbivuse paranemisele sildade läbi on ka uute velgede abil muutunud rehviküljed tunduvalt vedelamaks ning madalaks lastud rehvirõhk annab ka mingeid reaalseid tulemusi. Vanasti püsis rehv ka 0 rõhu juures jäik, sest lukk poos ilmselt välimise külje liialt kinni. Sellepärast ka kõik rääkisid, et sõidate liiga suure rõhuga. Tegelikult oli rõhk väike, kuid rehv ei vajunud läbi...
Veidi täiustama peab rehvipumpamise voolikuid, et need viga ei saaks. Forankra 8 mm vintsitross ei õigustanud end siiski. Katkes juba teisel võistlusel.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Jah - rool on samuti nagu öö ja päev võrreldes varasemaga
Esiteks on nüüd pööramine vasakule ja paremale ühtlane, kuna silindripooled on võrdse mahuga (seda tulemust oli ka oodata). Teiseks kuna silindrimaht on veidi suurem varasemast, on pööramine lihtsam, eriti mudas. Pööramine on seetõttu ka aeglasem, kuid see on isegi plussiks.
Igaljuhul BHC silinder toimetas nii nagu pidi ja sellega mingeid probleeme ei tekkinud
Praeguse seisuga on (veel) ka hüdropump, milleks on 4Runneri roolivõimendi pump, piisavalt tootlik. Maksimaalne rõhk küündis ca 70 bar'i juurde, enamasti toimetas 50 bar'i kandis.
Esiteks on nüüd pööramine vasakule ja paremale ühtlane, kuna silindripooled on võrdse mahuga (seda tulemust oli ka oodata). Teiseks kuna silindrimaht on veidi suurem varasemast, on pööramine lihtsam, eriti mudas. Pööramine on seetõttu ka aeglasem, kuid see on isegi plussiks.
Igaljuhul BHC silinder toimetas nii nagu pidi ja sellega mingeid probleeme ei tekkinud
Praeguse seisuga on (veel) ka hüdropump, milleks on 4Runneri roolivõimendi pump, piisavalt tootlik. Maksimaalne rõhk küündis ca 70 bar'i juurde, enamasti toimetas 50 bar'i kandis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874