Mainor Team safariauto
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hetkel seis selline:
Näis mis tulemuse kaante survestamine annab. Juhul, kui avaldus selle mootori väidetav tüüpviga (originaalis vigased kaanetihendid), siis jätkame sama mootoriga.
Juhul, kui kaas või ka mõlemad on kõverad/katki, peab pikemalt järele mõtlema. Üks võimalik lahendus on mõttena laagerdumas.
Näis mis tulemuse kaante survestamine annab. Juhul, kui avaldus selle mootori väidetav tüüpviga (originaalis vigased kaanetihendid), siis jätkame sama mootoriga.
Juhul, kui kaas või ka mõlemad on kõverad/katki, peab pikemalt järele mõtlema. Üks võimalik lahendus on mõttena laagerdumas.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!
Viljandis on üks härra, kes meelitab sellest mootorist turbo ja pumba peale keeramisega kena jõu välja.
Kaspar
Viljandis on üks härra, kes meelitab sellest mootorist turbo ja pumba peale keeramisega kena jõu välja.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Keda sa silmas pead?Jünger kirjutas:Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!
Viljandis on üks härra, kes meelitab sellest mootorist turbo ja pumba peale keeramisega kena jõu välja.
Kaspar
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sellele ma vihjasin jah, kui ütlesin, et üks mõte on peas laagerdumas.Jünger kirjutas:Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!
Selline kindlasti ei mahu, rida-6 ei mahuks ka. V6 ja R4 olekski ainukesed variandid. Seetõttu ka 3.0TD-le sai otsa vaadatud ja tõenäoliselt ta sinna sisse ka mahuks (täpsemalt veel mõõtnud ei ole).erik kirjutas:V8 vist sinna kapote alla ei mahu. Toyotal on ka vist mõni selline....
Aga esialgu siiski prooviks olemasolevaga jätkata. Kui tõesti olid tihendid vanad ja ka kehvad (sellele mootorile olevat tehtud kaanetihendite tõttu tehase callback), siis võib veel asja saada. Näis mis tulemuse survestamine annab.
Iseenesest nõrk see praegune mootor küll ei ole selle auto jaoks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Tarmo - tee remont ära mootorile ja siis vaata mis saab. Vanal mootoril ikka juhtub asju ja et sinu käes nüüd juhtus, noh ju siis oli aeg käes. Selle pärast selle mootoriga lusikat nurka ei tasu visata. Kaanetihendid on probleemiks sellel mootoril, kui punase jahutusvedelikuga sõita. See sööb originaaltihendid ära.
+372 5028488
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Võibolla ennem vaataks ka nukkvõllid üle ennem kui kokku läheb.Võibolla polegi enam nukkvõll vaid muhkvõll
Need seltsimed siin http://www.trdusa.com/ panid ka minu mäletamist mööda ka sellele mootorile mahtkompressori peale.Lihtsalt ma mõtlen selle peale,et kuidas sinna alt otsa väänet juurde saada.UK-st igatahes leiab nukkasid mis on mõeldud töötama koos tehase pritsega kuid madalal pöördel on rohkem väänet.
Veiko
Need seltsimed siin http://www.trdusa.com/ panid ka minu mäletamist mööda ka sellele mootorile mahtkompressori peale.Lihtsalt ma mõtlen selle peale,et kuidas sinna alt otsa väänet juurde saada.UK-st igatahes leiab nukkasid mis on mõeldud töötama koos tehase pritsega kuid madalal pöördel on rohkem väänet.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Sellel mootoril peamiseks probleemiks on plokikaane tihendi disain, mis ei absoluutselt ei talu ploki ja kaane omavahelist nihkumist (tekib temperatuuride erinevuse tõttu). Punase jahutusvedeliku probleemist pole varem kuulnud.
Kogu jutt tehase recallist on siin: http://www.brian894x4.com/V6headgasketrecall.html
Mina ei soovita sellel mootoril surveastet mingil juhul tõsta, tava-tihenditega kindlasti mitte. Üleüldse, tuunimiseks pole see kindlasti parim mootor. Parem otsiks järgmise generatsiooni 3.4 fourcami. 3VZE-st ei käi eriti õhku läbi ja mingit erilist perfomance mootorit ei tule sealt niiehknaa.
Tarmo asemel teeks selliselt, et:
1. survestaks kaaned ja kasutaks korralikke tihendid (liigub ka mingit peeglis hiina paska, mida ei tohi kindlasti kasutada - uuri netist. Kui tihend tagurpidi panna, siis on varsti jälle sama jama)
2. kaotaks ära selle idiootse sumpa crosspipe, mis mõttetult kuumutab mootorit ühest otsast. Selle kohale on ehitatud sensor pad, kus juhtmed murenevad kuumuse käes jnejne. Originaalide asemele paneks torukolled, see pole ulmeline investeering... väidetakse, et annab selle mootori puhul päris palju juurde. Pilt ka tagumisest otsast ja sensoritest: http://www.toyotaperformance.com/000_0020.jpg
3. Õhuvõtu rägastik minema ja asemele sirge roostevaba toru, annab väga palju juurde just teravust ja pedaalile tundlikkust. Kui saaks siis ma annaks võrrelda milline oli minu mootor enne ja pärast modifitseerimist.
Need oleks odavad modid ja offroadi jaoks piisaks sellest mootorist küll.
Tõeline edasiminek 3VZE-l oleks kasutada DOA racingu päid aga see tähendab suuri kulutusi. http://www.doaracingengines.com/page7/page7.html
Minule isiklikult meeldivad bensiinikad aga no 3.0TD pigistatakse ka üsna koledaid numbreid välja. Stockis nagu mingit megaolulist erinevust ei paistagi.
3.0TD (1KZ-TE)
Maximum power - 125 hp @ 3600 rpm
Maximum torque - 295 Nm @ 2000 rpm
3.0V6 (3VZ-E)
Maximum power - 143 hp @ 4600 rpm
Maximum torque - 240 Nm @ 3400 rpm
3.4V6 (5VZ-E)
Maximum power - 186 hp @ 4800 rpm
Maximum torque - 294 Nm @ 3600 rpm
Ja kui peaks tekkima vähegi võimalus soetada kuskil 3.4V6 siis haara sellest võimalusest 2 käega. Isegi 3.0TD kahvatub selle mootori kõrval, Endalgi on plaan peagi üks selline osta
Kogu jutt tehase recallist on siin: http://www.brian894x4.com/V6headgasketrecall.html
Mina ei soovita sellel mootoril surveastet mingil juhul tõsta, tava-tihenditega kindlasti mitte. Üleüldse, tuunimiseks pole see kindlasti parim mootor. Parem otsiks järgmise generatsiooni 3.4 fourcami. 3VZE-st ei käi eriti õhku läbi ja mingit erilist perfomance mootorit ei tule sealt niiehknaa.
Tarmo asemel teeks selliselt, et:
1. survestaks kaaned ja kasutaks korralikke tihendid (liigub ka mingit peeglis hiina paska, mida ei tohi kindlasti kasutada - uuri netist. Kui tihend tagurpidi panna, siis on varsti jälle sama jama)
2. kaotaks ära selle idiootse sumpa crosspipe, mis mõttetult kuumutab mootorit ühest otsast. Selle kohale on ehitatud sensor pad, kus juhtmed murenevad kuumuse käes jnejne. Originaalide asemele paneks torukolled, see pole ulmeline investeering... väidetakse, et annab selle mootori puhul päris palju juurde. Pilt ka tagumisest otsast ja sensoritest: http://www.toyotaperformance.com/000_0020.jpg
3. Õhuvõtu rägastik minema ja asemele sirge roostevaba toru, annab väga palju juurde just teravust ja pedaalile tundlikkust. Kui saaks siis ma annaks võrrelda milline oli minu mootor enne ja pärast modifitseerimist.
Need oleks odavad modid ja offroadi jaoks piisaks sellest mootorist küll.
Tõeline edasiminek 3VZE-l oleks kasutada DOA racingu päid aga see tähendab suuri kulutusi. http://www.doaracingengines.com/page7/page7.html
Minule isiklikult meeldivad bensiinikad aga no 3.0TD pigistatakse ka üsna koledaid numbreid välja. Stockis nagu mingit megaolulist erinevust ei paistagi.
3.0TD (1KZ-TE)
Maximum power - 125 hp @ 3600 rpm
Maximum torque - 295 Nm @ 2000 rpm
3.0V6 (3VZ-E)
Maximum power - 143 hp @ 4600 rpm
Maximum torque - 240 Nm @ 3400 rpm
3.4V6 (5VZ-E)
Maximum power - 186 hp @ 4800 rpm
Maximum torque - 294 Nm @ 3600 rpm
Ja kui peaks tekkima vähegi võimalus soetada kuskil 3.4V6 siis haara sellest võimalusest 2 käega. Isegi 3.0TD kahvatub selle mootori kõrval, Endalgi on plaan peagi üks selline osta