See oli enamvähem ainuke koht, kuhu roolikarp üldse ära mahtus. Kui sa mõtled seda, et käpa ots liiga taga on, siis see on ainult praegu seal nii. Käpp läheb otsaga ettepoole hiljem (enne tuleb lühemaks teha). Ja et ennetada hoiatusi, et vaadake, et rool valepidi rattaid pöörama ei hakka, siis sellele oleme mõelnudVeiko kirjutas:Roolikarp liiga palju taga pool ei ole?Miks ei võetud hüdrorooli kasutusele?
Karbi enda paneme parasjagu sellise nurga alla, et võll ongi enamvähem otse roolikardaani suunas. Probleem võib tekkida roolikardaani enda mahtumisega (väljalaskekollektor jääb ette), aga seda ei näe nii kui nii enne kui kere on peal ja mootori asukohta muuta pole võimalik (roolivardad ja sild ise jääks alt ette). Kui jama tekib, eks siis tuleb üks laagripukk vahele panna ja viia kardaan nö ümber nurga.
Miks ei teinud hüdrorooli - põhjus on väga lihtne, nimelt hinnas. Praegu tegime enda jaoks järgmise võimaliku stsenaariumi rooli osas:
1. tavaline rool karbiga (koos rooliamordiga)
kui karp nõrgaks jääb või lihtsalt pöörata ei jõua, siis
2. karbile väljavõtted + hüdrosilinder kaasa aitama
3. täishüdro
Paratamatult tuleb teha kompromisse, kui kogu elu ei olegi ainult offroad. See on üks neist
Veiko kirjutas:Mootori patjadest niipalju,et kasuta mõne esisilla veolise auto omi.Asi selles,et mahest juhtub ka nii,et alt tuleb mõni asi ja tahab mootorit ülespoole kergitada.Defekal ka on väga asjalikud selle kohapealt.
Ma tulen su juurest inseneer mõni päev läbi. Vaataks neid patroli omi ja siis defeka omi ka. Äkki mõni sobibki.inseneer kirjutas:Väga vinged vigurid on Patroli 3,3d mootoripadjad, mis peavad ilusti seda suurt malmpalli nurga all kinni, soovitan.
Kuna esisild ja roolivardad hakkaksid vastu karterit käima, siis mootor nihkus meil tunduvalt tahapoole, kui me alguses olime planeerinud (pildil on ta juba õigesti).
Õnneks on see V6 ikka piisavalt väike, et mahtumisega probleeme veel ei ole. Küll aga lihtsustas see jahutuse ehitamist. Ilmselt mahub radiaator ikkagi originaalsele asukohale mootori ees.
Kas originaalne rihma pealt aetav ventilaator (siduriga) tuleks igal juhul asendada elektrilisega, et vee alla minnes välja saaks lülitada või sõidetakse originaalventikatega ka vee all?