Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Veiko kirjutas:Roolikarp liiga palju taga pool ei ole?Miks ei võetud hüdrorooli kasutusele?
See oli enamvähem ainuke koht, kuhu roolikarp üldse ära mahtus. Kui sa mõtled seda, et käpa ots liiga taga on, siis see on ainult praegu seal nii. Käpp läheb otsaga ettepoole hiljem (enne tuleb lühemaks teha). Ja et ennetada hoiatusi, et vaadake, et rool valepidi rattaid pöörama ei hakka, siis sellele oleme mõelnud 8)
Karbi enda paneme parasjagu sellise nurga alla, et võll ongi enamvähem otse roolikardaani suunas. Probleem võib tekkida roolikardaani enda mahtumisega (väljalaskekollektor jääb ette), aga seda ei näe nii kui nii enne kui kere on peal ja mootori asukohta muuta pole võimalik (roolivardad ja sild ise jääks alt ette). Kui jama tekib, eks siis tuleb üks laagripukk vahele panna ja viia kardaan nö ümber nurga.

Miks ei teinud hüdrorooli - põhjus on väga lihtne, nimelt hinnas. Praegu tegime enda jaoks järgmise võimaliku stsenaariumi rooli osas:
1. tavaline rool karbiga (koos rooliamordiga)
kui karp nõrgaks jääb või lihtsalt pöörata ei jõua, siis
2. karbile väljavõtted + hüdrosilinder kaasa aitama
3. täishüdro
Paratamatult tuleb teha kompromisse, kui kogu elu ei olegi ainult offroad. See on üks neist :oops:
Veiko kirjutas:Mootori patjadest niipalju,et kasuta mõne esisilla veolise auto omi.Asi selles,et mahest juhtub ka nii,et alt tuleb mõni asi ja tahab mootorit ülespoole kergitada.Defekal ka on väga asjalikud selle kohapealt.
inseneer kirjutas:Väga vinged vigurid on Patroli 3,3d mootoripadjad, mis peavad ilusti seda suurt malmpalli nurga all kinni, soovitan.
Ma tulen su juurest inseneer mõni päev läbi. Vaataks neid patroli omi ja siis defeka omi ka. Äkki mõni sobibki.


Kuna esisild ja roolivardad hakkaksid vastu karterit käima, siis mootor nihkus meil tunduvalt tahapoole, kui me alguses olime planeerinud (pildil on ta juba õigesti).
Õnneks on see V6 ikka piisavalt väike, et mahtumisega probleeme veel ei ole. Küll aga lihtsustas see jahutuse ehitamist. Ilmselt mahub radiaator ikkagi originaalsele asukohale mootori ees.
Kas originaalne rihma pealt aetav ventilaator (siduriga) tuleks igal juhul asendada elektrilisega, et vee alla minnes välja saaks lülitada või sõidetakse originaalventikatega ka vee all?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

totu kirjutas:Kas on keegi proovinud jäika poltkinnitust? Tean küll et ebamugavalt vibreerib aga kuidas oleks lollikindlusega? Millegipärast tundub hea mõte, ilmselt eksin. Tarvikpadjad jätaks jah valikust välja ja see ei sõltu turustajast. Ehk on mõistlik , kasvõi romulas, lahtiste silmadega ringi vaadata- kindlasti on standardautodel kasutatud julgestusega mootoripatju või siis tekitada ise läbiva poldiga padjad a´la GAZ id.
V6 pole just väga tasakaalus mootor kahjuks, mina jätaks padjad.
tarmo kirjutas: Kas originaalne rihma pealt aetav ventilaator (siduriga) tuleks igal juhul asendada elektrilisega, et vee alla minnes välja saaks lülitada või sõidetakse originaalventikatega ka vee all?
ülivajalik ehitus. Ma panin enda omale 2 venti - üks käsitsi lülitatav, teine termoanduriga. Väga kasulik mod.

PS! Originaalventikaga vette sõites lõpetab see üsna ruttu koostöölepingu.
Viimati muutis rommi, R Okt 17, 2008 12:10 pm, muudetud 2 korda kokku.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Tunduavad pildi järgi väga korralik kraam olevat. Tõenäolisus , et selline konstruktsoon saba annab on nullilähedane.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Võistlusmasin - mootor, kast ja vahekast kõik jäigalt raami külge kinni. Eeldusel, et raam läbi ei flexi!!! Siis on üks lüli ristide purunemisel eemaldatud ja muret peab selle võrra vähem tundma.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mitmekesi te sõitma hakkate?Asi selles,et kas ei oleks võimalik kuidagi radikat taha ja kõrgemale paigutada?
Jaaguga nõus.Mootor ja kast annavad raamile tunduvalt jäikust juurde.Ainuke mure on vibra kuid istme ja rooli samba võib ju põhimõtteliset kummipatjadele panna.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Koduste vahenditega täiesti tehtav konstruktsioon, selle asja eest 50 ja enam naela maksta oleks lollus.
Viimati muutis erik, L Okt 18, 2008 10:07 am, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

jr kirjutas:Võistlusmasin - mootor, kast ja vahekast kõik jäigalt raami külge kinni. Eeldusel, et raam läbi ei flexi!!! Siis on üks lüli ristide purunemisel eemaldatud ja muret peab selle võrra vähem tundma.
Mina näit ei julgeks uuemaid alu mootoreid jäigalt kinnitada, (ei kehti muidugi Tarmo kone kohta), nende käpad on mõeldud avariis purunema ja kinnitus plokile on nelja M8 poldiga tavaliselt, pole just väga veenev...
Viimati muutis erik, P Okt 19, 2008 12:39 am, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

erik kirjutas:
Koduste vahenditega täiesti tehtav konstruktsioon, selle asja eest 50 ja enam naela maksta oleks lollus.
Eks ma seda isetegemise rõõmu silmas pidasingi,
tuleb ainult sobivad puksid leida, kas või polybushid.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:
jr kirjutas:Võistlusmasin - mootor, kast ja vahekast kõik jäigalt raami külge kinni. Eeldusel, et raam läbi ei flexi!!! Siis on üks lüli ristide purunemisel eemaldatud ja muret peab selle võrra vähem tundma.
Mina näit ei julgeks uuemaid alu mootoreid jäigalt kinnitada, (ei kehti muidugi Tarmo kone kohta), nende käpad on mõeldud avariis purunema ja kinnitus plokile on 4 M8 poldiga tavaliselt, pole just väga veenev...
Tegelikult küll. Mõned uued aluplokid on nii materjalisäästlikult tehtud ja õhukeste seintega, et ilmselt ei peaks vastu küll kui masin üle kuudi kuidagi lollilt läheb ja raam pinge alla satub. Malmikärakate puhul ma korraliku toruraami puhul teisiti ei mõtleks.
+372 5028488
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Need siuksed mootoripadjad saab teha näiteks väikeveoki vedrupuksidest.Ei ole eriti kallid vidinad.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Veiko kirjutas: Mitmekesi te sõitma hakkate?Asi selles,et kas ei oleks võimalik kuidagi radikat taha ja kõrgemale paigutada?
Arvestades minimaalset kaalu ja väiksust, tuleb kohti 2. Selles mõttes kannataks radikat taha üles viia küll, aga kas on mõtet? Lihtsam ja töökindlam oleks ta jätta ette. Mis mõte radiaatori üles ja taha viimisel üldse on, peale selle, kui ta näiteks kapoti alla lihtsalt ära ei mahu?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Elementaarne Watson!
Taga asuva radiaatorini jõuavad muda, savi, jää ja oksad oluliselt harvemini, kui ees asuva radikani.
Viimati muutis Landy, P Okt 19, 2008 11:45 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Taga on hea, väga hea aga seda, kas originaal veepump jaksab ka seda süsteemi tsirkuleerida näeb alles siis, kui süsteem töötab. Hiljem saab alati lisa pumba vahele panna. Korralik selline pump on jälle u. 3 ja rohkem raha.
Viimati muutis erik, P Okt 19, 2008 12:41 am, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Landy kirjutas:Elementaarne Watson!
Taga asuva radiaatorinhi jõuavad muda, savi, jää ja oksad oluliselt harvemini, kui ees asuva radikani.
Peale selle järeldas Watson veel, et tagumine radikas võib olla mõõtudelt oluliselt suurem kui kapoti alla mahuks ja olulisemalt isastema ventide ja ümbrisega mis ühtegi rihma, ega rullikut segama ei hakka. Seejärel avastas Watson veel, et el.vent+el.veepump koostöös läbi mahuka ja suure läbilaskevõimega radika ja tihedalt ümber istuva kaitse/suunava ümbrisega ka suht suure kriitilise temperatuurini aetud isolohko päris nobedasti tervete kraadideni tagasi toovad/mõistlikul tarbimisel seal hoiavad-ilma perearsti konsultatsioonita,tarbimata ibumaxi ja rahustite raha eest saad paari aastaga uued 39.5 swamperid ja mudase naeratuse.
Virgo
Mudas alates 2003.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”