Suhteliselt hästi sobivad komponendid peaks olema ka Patrol Y60 tagumised pidurikettad ja nt 160 esimesed saduladtotu kirjutas:Sai aretatud Toyota tagasillale ketaspidurid, kusjuures täiesti toimivad. Jooniseid ei teinud. Pajero ketaste ja Scorpio sadulatega tuli nihe pooltelje kinnituspoltide ja sadula kinnitusavade vahel ca. 11 mm.
Mainor Team safariauto
Moderaator: Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Viimati muutis MahviaDeTyrk, K Okt 01, 2008 10:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
'MahviaDeTyrk kirjutas:Suhteliselt hästi sobivad komponendid peaks olema ka Patrol Y60 tagumised pidurikettadtotu kirjutas:Sai aretatud Toyota tagasillale ketaspidurid, kusjuures täiesti toimivad. Jooniseid ei teinud. Pajero ketaste ja Scorpio sadulatega tuli nihe pooltelje kinnituspoltide ja sadula kinnitusavade vahel ca. 11 mm.
Y60=Y61 ja maksid kuskil 700 tk.Just sai vahetatud,sellised võin anda kellelegi katsetamiseks.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Totu soovitusel sai uuritud Pajero kettaid. Tunduvad sobivat, natuke muret teeb ketta kõrgus (ketta paksus+rummu külge kinnituv silinder), mis on Pajero kettal ca 87 mm. Palju see mõõt Patrolil olla võiks?
Pajero ketta kasuks räägib ka hind - uuena alla 400 kr.
Käigukasti ülekanded vaatan uuesti üle.
Edit: Olle - sul oleks kõige lihtsam vist kasutada turbo variandi tagapidureid (minu autol on taga kettad stockis). Kui neid komponente raske leida või ei sobi, siis muidugi tuleb aretada...
Pajero ketta kasuks räägib ka hind - uuena alla 400 kr.
Käigukasti ülekanded vaatan uuesti üle.
Edit: Olle - sul oleks kõige lihtsam vist kasutada turbo variandi tagapidureid (minu autol on taga kettad stockis). Kui neid komponente raske leida või ei sobi, siis muidugi tuleb aretada...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Ma pakun, et kui ma neid turbo osi lähen poest ostma , siis alla 15 kilo ilmselt jutule ei võeta sadulad, kettad sadulate kinnitused jne jne. B-osana vast kettaid ja klotse liigub, hea juhuse korral ka sadulaid. kuid julgen arvata, et korraliku B-sadula eest küsitakse ka mingi 3kilo tükist. Lisaks veel käsipiduri kompott... Ühesõnaga ilmselt oleks kaval vaadata kuskilt üks "pees" turbo tagasild või tuua oopis inglismaalt doonor, kus siis juba lisaks kõiki muid vahvaid osasi oleks... aga hetkel ei hakka inglise variandile hammas peale...
Seega kui keegi teab, kus võiks vedeleda üks mõistliku hinnaga ilma sisuta turbo tagasild, siis annaks ainuüksi info avaldajale terve pudeli õlut
Sorry, et teemat risustan oma silla jutuga
Seega kui keegi teab, kus võiks vedeleda üks mõistliku hinnaga ilma sisuta turbo tagasild, siis annaks ainuüksi info avaldajale terve pudeli õlut
Sorry, et teemat risustan oma silla jutuga
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Läheb jah kuidagi piduri teemaks. Seisupidurit kettasisese trumlina ei soovita küll metsa- või võistlusautole. Kas samale kettale toimiv või vahekastil asuv ketaspidur toimib, see sisene trummel läheb pori täis ja sööb klotsid meetritega ära, automaatreguleerimist neil minuteada ei ole (kui ongi, ei toimi niikuinii) ja hästi tüütu on iga katse järel seisupidurit pingutada.
Tehtud, mõeldud.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei oska keegi Patroli ketta kõrgust ja läbimõõtu siis öelda? Supportiteks lähevad 4runneri esimesed. Seetõttu on kasutatava ketta max läbimõõt 300 mm.
Erik - käigukasti ülekanded (silma järgi mõõdetuna):
1. käik 4,25:1
2. käik 2,35:1
3. käik 1,45:1
4. käik 1:1
5. käik 0,8:1
Vahekast: 1,95:1
Edit:
Kui jätaks kõik nii nagu on, tuleb auto üldiseks aeglaseimaks ülekandeks 34,06:1. Kui palju võiks 38-39" rehvi puhul see TR3 autol normaalne olla?
Kui palju nt Luigel, HMM'il või mõnel muul sirge sillaga masinal on?
Erik - käigukasti ülekanded (silma järgi mõõdetuna):
1. käik 4,25:1
2. käik 2,35:1
3. käik 1,45:1
4. käik 1:1
5. käik 0,8:1
Vahekast: 1,95:1
Edit:
Kui jätaks kõik nii nagu on, tuleb auto üldiseks aeglaseimaks ülekandeks 34,06:1. Kui palju võiks 38-39" rehvi puhul see TR3 autol normaalne olla?
Kui palju nt Luigel, HMM'il või mõnel muul sirge sillaga masinal on?
Viimati muutis tarmo, N Okt 02, 2008 10:44 pm, muudetud 3 korda kokku.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Võta esisilla B-osa kettad ja suppordid. Bolt pattern on juba paigas, ainult vaja tagasilla külge kinnitus teha suppordile ja ongi olemas... või mis?tarmo kirjutas:Totu soovitusel sai uuritud Pajero kettaid. Tunduvad sobivat, natuke muret teeb ketta kõrgus (ketta paksus+rummu külge kinnituv silinder), mis on Pajero kettal ca 87 mm. Palju see mõõt Patrolil olla võiks?
Pajero ketta kasuks räägib ka hind - uuena alla 400 kr.
Käigukasti ülekanded vaatan uuesti üle.
Edit: Olle - sul oleks kõige lihtsam vist kasutada turbo variandi tagapidureid (minu autol on taga kettad stockis). Kui neid komponente raske leida või ei sobi, siis muidugi tuleb aretada...
+372 5028488
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
B-osad võtangi, aga asi ei ole päris nii lihtne. Nimelt on esiketaste silindrilise keskosa ava liiga väike ja ei mahu tagarummule peale. Lisaks on väike ka keskava, kuigi seda annaks treimisega suurendada.jr kirjutas:Võta esisilla B-osa kettad ja suppordid. Bolt pattern on juba paigas, ainult vaja tagasilla külge kinnitus teha suppordile ja ongi olemas... või mis?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Praegusel masinal (39,5" rehv, diisel) on - sild 6,17:1(37:6); vahekast 2,14:1; esimene käik 6,157:1; kokku 81,25:1. Ei ole veel metsas käinud aga loodame, et on piisav. Kivironimises on see paras automaatkasti ülekanne (räägitakse ~70:1), käsikastil peaks kaks korda aeglasem olema.tarmo kirjutas: Kui jätaks kõik nii nagu on, tuleb auto üldiseks aeglaseimaks ülekandeks 34,06:1. Kui palju võiks 38-39" rehvi puhul see TR3 autol normaalne olla?
Kui palju nt Luigel, HMM'il või mõnel muul sirge sillaga masinal on?
Vanal versioonil oli käigukast kiirem, kuskil 4,5:1 ülekandega ehk lõppülekandega ~60. Natuke jäi vajaka. Ronimisel ja eriti vintsimisel, kus tahaks rattaga natuke kaasa aidata, et roniks kamara peale. Ei jõudnud või lasi ratta ringi ja tegi kamara katki/kaevas sisse.
34:1 on natuke vähe. Üks doubler ei tee paha. Minu subjektiivne arvamus.
Aga eks see sõltu ka ülejäänust masinast ja juhi sõidustiilist. Kerged võimsad masinad, pulgad peavad vastu, pole võibolla väga aeglasi ülekandeid vaja. Kuidas keegi.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ülekanne alla 50:1 on liiga kiire sellise ratta puhul. Sõita saab kõigega aga koormus sidurile ja krooniline jõu puudus on asjad, mis kimbutama hakkavad. Kõige odavam oleks paigaldada lisaaeglusti aga see ei ole hea lahendus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
[quote="tarmo"]Ei oska keegi Patroli ketta kõrgust ja läbimõõtu siis öelda? Supportiteks lähevad 4runneri esimesed. Seetõttu on kasutatava ketta max läbimõõt 300 mm.
Patroli tagumise ketta mõõdud saad õhtuks,kui garaažis ära käin.
Aga nüüd pikem jutt.Ei soovitaks esimese suppordi ja tagumise ketta combot.Põhjus lihtne:esimesed kettad on tavaliselt ventileeritavad,tagumised aga mitte.Sellest tulenevalt on esiketas tunduvalt paksem,kui tagumine ja vastavalt ka supordi vahe laiem.Kui nüüd klots ära kulub,siis ta laseb sealt suurest vahest jalga.Mul oli just case,kus Patrolil(Y61) olid taha pandud miskise Toyota esimesed suppordid ja avastasin selle talvel,kui lumel pidurdades üks ratas ei võtnud.Veljeaukude vahelt sisse vaadates avastasin,et ühte klotsi polegi???Sai need siis küljest roogitud ja läksid külge Y60 omad(bolt on),kuna Y61 omad olid kasutatud peast 4000EEK kallimad.Ketas neil üldse sama koodiga.Ja esisuppordil pole ju miskit kässarivarianti kah,nagu sel Scorpa tagumisel.
Samusedki Toyotsi suppordid võin kellelegi kinkida,töötasid ilusti.
Patroli tagumise ketta mõõdud saad õhtuks,kui garaažis ära käin.
Aga nüüd pikem jutt.Ei soovitaks esimese suppordi ja tagumise ketta combot.Põhjus lihtne:esimesed kettad on tavaliselt ventileeritavad,tagumised aga mitte.Sellest tulenevalt on esiketas tunduvalt paksem,kui tagumine ja vastavalt ka supordi vahe laiem.Kui nüüd klots ära kulub,siis ta laseb sealt suurest vahest jalga.Mul oli just case,kus Patrolil(Y61) olid taha pandud miskise Toyota esimesed suppordid ja avastasin selle talvel,kui lumel pidurdades üks ratas ei võtnud.Veljeaukude vahelt sisse vaadates avastasin,et ühte klotsi polegi???Sai need siis küljest roogitud ja läksid külge Y60 omad(bolt on),kuna Y61 omad olid kasutatud peast 4000EEK kallimad.Ketas neil üldse sama koodiga.Ja esisuppordil pole ju miskit kässarivarianti kah,nagu sel Scorpa tagumisel.
Samusedki Toyotsi suppordid võin kellelegi kinkida,töötasid ilusti.