Postitatud: T Sept 30, 2008 2:55 pm
the super pro bushes are good
Vaata http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1846 lk 121. Spiraalidel Uaz-i esisild. Enda oma just nende peale tehtud. Auke on proovitud, rehve maha sõidetud. Seni ei ole kuskil veel järgi andnud. Uaz-i tehase kaal on kuskil 1800 kg kanti,vene insenerid armastavad suurt varu. Mina ostsin näidatud puksid Mustlast Karterist. Seal kahjuks kraam tellimise peale millega võib mitu nädalata aega minna.erik kirjutas: Lähen vist zil`i - maz`i poodi kammima.
Kellel on veel ideid, paluks välja käia. Ja kellel on radius armidega usakas palun teada anda, tuleks nihikuga mõõtma.
Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Mis materjali kavas kasutada?erik kirjutas:Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Hakkame asja uurima...
tõesti päris hea ideeerik kirjutas:Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema. Hakkame asja uurima...totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Polyuretaanplarakas kirjutas:Mis materjali kavas kasutada?erik kirjutas:Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Hakkame asja uurima...
Hehe, ei uskunud jaherik kirjutas:Nüüd olen ma juba tükkaega netis tuulanud ja leidnud, et mingitel usakatel on olemas radius arm, näit. nagu Jaak juba kirjutas suurel Bronco`l ja mõnel veel aga kuskilt krdi netist ei leia ma nende armide e. pukside mõõte. Lambist nagu tellida ka ei taha. Samuti nagu need mis rommi linkis, mõõte pole kusagil. Minuarust peaks siseava olema u. 1" ja välisläbimõõt 2" siis oleks ok. Otsisin ka universaalseid pukse aga nii suuri pole. Lähen vist zil`i - maz`i poodi kammima.
Kellel on veel ideid, paluks välja käia. Ja kellel on radius armidega usakas palun teada anda, tuleks nihikuga mõõtma.
Huvi pärast mõõtsin ära mis mõõtudega UAZ-i lääba puks on. Keere on M25, ehk siselääbimõõt ca 1", puksi välisäbimõõt kuskil 67 mm, ehk ca 2,5". Eriku arvestuste järgi võiksin oma 1500 kg kaaluva autoga 50 km/h vastu kivi vabalt põrutada. Kas tõesti vene inseneride poolt niipalju üle dimensioneeritud või peaks ehk raskemal autol siiski veelgi suuremad puksid olema?erik kirjutas: Minuarust peaks siseava olema u. 1" ja välisläbimõõt 2" siis oleks ok.
Info ja kontakt http://www.agrotehnika.ee/index.php?page=68.erik kirjutas:Pagan, nii palju head nõu. Ma läheks ja vaataks neid uaziku pukse, Karterisse jah? Nendega oleks muidugi hea, kui lähebki on lihtne hankida - vahetada.
50 km/h ja kändu, oleks selline tore piirmäär, mill oleks kena, et sild veel alla jääks ja edasi sõita saaks, mingu siis lääba ja selle kinnitused kõveraks aga mitte katki.
Alumine toru on 40x2,7 ülemine 30x2,7 teras st37. Alumisel torul on sees piki ribi, mis on läbi välisseina kinni keevitatud, varraste vahele tuleb veel 3 mm terasplekk, mille ma kavatsen ära perforeerida. Eile ma kaalusin, üks lääba tuleb koos puksidega täpselt 8 kilo.sass kirjutas:Mis materjali radiaalvarrasteks kasutasid.Ja mis mõõtudega.