4. leht 23-st

Postitatud: T Sept 30, 2008 2:55 pm
Postitas YellowTractor
the super pro bushes are good

Postitatud: T Sept 30, 2008 4:09 pm
Postitas ivan
erik kirjutas: Lähen vist zil`i - maz`i poodi kammima.
Kellel on veel ideid, paluks välja käia. Ja kellel on radius armidega usakas palun teada anda, tuleks nihikuga mõõtma.
Vaata http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1846 lk 121. Spiraalidel Uaz-i esisild. Enda oma just nende peale tehtud. Auke on proovitud, rehve maha sõidetud. Seni ei ole kuskil veel järgi andnud. Uaz-i tehase kaal on kuskil 1800 kg kanti,vene insenerid armastavad suurt varu. Mina ostsin näidatud puksid Mustlast Karterist. Seal kahjuks kraam tellimise peale millega võib mitu nädalata aega minna.

Postitatud: T Sept 30, 2008 4:14 pm
Postitas rommi
pisut OT aga üks võimalik lahendus radiaalvardale:

Pilt

Postitatud: T Sept 30, 2008 4:29 pm
Postitas erik
totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.
Hakkame asja uurima...

Postitatud: T Sept 30, 2008 4:48 pm
Postitas plarakas
erik kirjutas:
totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.
Hakkame asja uurima...
Mis materjali kavas kasutada?

Postitatud: T Sept 30, 2008 4:48 pm
Postitas rommi
erik kirjutas:
totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema. Hakkame asja uurima...
tõesti päris hea idee :idea: :)

Postitatud: T Sept 30, 2008 8:20 pm
Postitas erik
plarakas kirjutas:
erik kirjutas:
totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.
Hakkame asja uurima...
Mis materjali kavas kasutada?
Polyuretaan

Postitatud: T Sept 30, 2008 9:06 pm
Postitas jr
erik kirjutas:Nüüd olen ma juba tükkaega netis tuulanud ja leidnud, et mingitel usakatel on olemas radius arm, näit. nagu Jaak juba kirjutas suurel Bronco`l ja mõnel veel aga kuskilt krdi netist ei leia ma nende armide e. pukside mõõte. Lambist nagu tellida ka ei taha. Samuti nagu need mis rommi linkis, mõõte pole kusagil. Minuarust peaks siseava olema u. 1" ja välisläbimõõt 2" siis oleks ok. Otsisin ka universaalseid pukse aga nii suuri pole. Lähen vist zil`i - maz`i poodi kammima.
Kellel on veel ideid, paluks välja käia. Ja kellel on radius armidega usakas palun teada anda, tuleks nihikuga mõõtma.
Hehe, ei uskunud jah :twisted:

Küsi TQHQ foorumist, las mõni Bronco omanik mõõdab ära, seal neid küll. Mutter oli vist mingi nr. 37 keeratav kui õieti mäletan seal Radius armi otsas. Igastahes see oli SUUR. 2" võib isegi välisläbimõõt olla. Samad asjad on veel F150 all samast aastast. Väiksel Broncol on samad, aga vähe väiksemad. Elucas las võtab mõõdu.

Postitatud: T Sept 30, 2008 9:30 pm
Postitas ivan
erik kirjutas: Minuarust peaks siseava olema u. 1" ja välisläbimõõt 2" siis oleks ok.
Huvi pärast mõõtsin ära mis mõõtudega UAZ-i lääba puks on. Keere on M25, ehk siselääbimõõt ca 1", puksi välisäbimõõt kuskil 67 mm, ehk ca 2,5". Eriku arvestuste järgi võiksin oma 1500 kg kaaluva autoga 50 km/h vastu kivi vabalt põrutada. Kas tõesti vene inseneride poolt niipalju üle dimensioneeritud või peaks ehk raskemal autol siiski veelgi suuremad puksid olema?

Postitatud: T Sept 30, 2008 11:29 pm
Postitas erik
Pagan, nii palju head nõu. Ma läheks ja vaataks neid uaziku pukse, Karterisse jah? Nendega oleks muidugi hea, kui lähebki on lihtne hankida - vahetada.
50 km/h ja kändu, oleks selline tore piirmäär, mill oleks kena, et sild veel alla jääks ja edasi sõita saaks, mingu siis lääba ja selle kinnitused kõveraks aga mitte katki.

Postitatud: K Okt 01, 2008 12:50 pm
Postitas sass
Mis materjali radiaalvarrasteks kasutasid.Ja mis mõõtudega.

Postitatud: K Okt 01, 2008 1:12 pm
Postitas ivan
erik kirjutas:Pagan, nii palju head nõu. Ma läheks ja vaataks neid uaziku pukse, Karterisse jah? Nendega oleks muidugi hea, kui lähebki on lihtne hankida - vahetada.
50 km/h ja kändu, oleks selline tore piirmäär, mill oleks kena, et sild veel alla jääks ja edasi sõita saaks, mingu siis lääba ja selle kinnitused kõveraks aga mitte katki.
Info ja kontakt http://www.agrotehnika.ee/index.php?page=68.
Tasub ette helistada ja küsida kas laos olemas või tuleb tellida. Pakuvad ka mõistliku raha eest transporti Tallinna.
Vaatama ja mõõtma võid tulla Lagedile,

Postitatud: K Okt 01, 2008 2:36 pm
Postitas erik
sass kirjutas:Mis materjali radiaalvarrasteks kasutasid.Ja mis mõõtudega.
Alumine toru on 40x2,7 ülemine 30x2,7 teras st37. Alumisel torul on sees piki ribi, mis on läbi välisseina kinni keevitatud, varraste vahele tuleb veel 3 mm terasplekk, mille ma kavatsen ära perforeerida. Eile ma kaalusin, üks lääba tuleb koos puksidega täpselt 8 kilo.

Postitatud: K Okt 01, 2008 8:13 pm
Postitas D-90
Oleme proovinud igasuguseid unibole, kuid loksuma hakkavad kõik umbes 1-2 võistluse pärast.
Ennem proovisime igasuguseid polybush-e kuid minu sõidustiilli puhul ei kestnud need isegi tervet võistlust, eriti kiirematel ja tõusudega trassdel.
Ennem vedrustusekäiku suurendamist polybushidega eriti probleeme ei ole olnud.
Uniboli eelis ikkagi selles, et isegi kui ta loksub, ei loksu ta niipalju et võistlus pooleli peaks jätma. Kui aga mingi bush ikka tükkideks pudeneb (mis meil eranditult juhtus) siis väga ei sõida küll.
Soovitaksin ikkagi uniboli. :roll:

Postitatud: K Okt 01, 2008 8:39 pm
Postitas erik
Ma proovin need uaziku puksid ära, tundusid väga korralikud ning suured ja ei maksa midagi. Kui ei toimi, teen ringi. Tänud soovitusi jagamast.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.