Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Jah. See ju nii iseloomulik möirgamine, kui põhjagaasiga talda antakseK.Kotkas kirjutas:hääle järgi tundiste ära või
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Nii, Kukepea läbi. Masin toimis peaaegu nagu kell, aga oli ka mõningaid juhtumisi, mis röövisid võimaluse sõita esikohale.
Kõigepealt siis, hakkas jebima meie vana hea kompressor, see kahe pütaga T-Max. Õnneks olime seekord selleks valmis ja tagavara kompresseor sai oma tööga enamvähem hakkama, va paar üles sulanud vooliku otsa ja sellega kaasnenud korralikku litakat, kui voolik kompressori küljest irdus:)
Siis, kuskil võsas ragistades, oli vajadus tagurdada, otsustas mingi kuuse laadne kõva ja sirge roigas tungida kapote alla, võttis sekundiga mootori küljest ära õhulugeja, sisselaske tembianduri ja sikutas gaasitrossi nii, et peadaal kadus jalge alt. Tõstis ka kopote pmst pealt ära... No õnneks midagi väga katki ei läinud ja nipukate ning leatherman`iga oli võimalik asi ära remontida. Kuskil 2. katse lõpupoole, kui just tekkis arvamus, et vist jõuame kõik punktid siit katselt veel ära võtta, lõi salongi korralik õli kärsahais ja kohe pmst süttis ka õlituli. Selge, mootor kuival. Krt küll, asja uurides sai meile saatuslikuks õli voolik, mis läks õli radiaatorisse. See oli lihtsalt liitmikult maha libisenud. See on ka ainukesena selline voolik, mille üks ots on ilma press hülsita või ilma race liitmikuta. Ometi oli liitmik korraliku kuusega ja voolikul peal KAKS roostevaba homutti. Persse. No selge, Kotkas võttis jalad selga ja kadus õli tooma. Paari tunni pärast oli ta kuskilt midagi välja ajanud, valasime mahlad sisse, ja käima. Jõudsime finii tee äärest veel paar punni ära noppida ja jõudsime napilt aega. Kolmas katse oli lihtsalt imelik, algas kärjääris, kus punktid olid väga lihtsad ja lõppes see täielikus lankide labürindis, kus oli tunne, et siit ei saagi enam välja. Ja kus masin pidevalt kinni istus, igasuguste takistuste taga ja sees.
Võistluse nael oli krossi sprint, kus sai erinevalt esimeset katsest väga "vabas vees" korralikult vajutada ja õnnestus välja sõita parim aeg autodest ning ka enamustest ATV`dest. Sellest viimasest ei saa ma siiani aru, mis moodi see võimalik on, sest endalgi on mul ATV ja see väike masin peaks sellisel rajal ikka oluliselt nobedam olema.
Huvitav on see, et kui Klapperil hakkas meie starteri tõmberelee jebima ja keeras pmst terve võistluse nahka, siis nüüd ostsin ma vihaga tehase taastatud (loe uus) starteri ja ka selle tõmberelee hakkas kohe jebima, nii et ennem viimast katset oli tunne, et masin ei lähegi käima. See on juba päris imelik asi...
Lisaks veel see asi, et mõlematel gardaanidel on ristid läbi, pärast kändude otsas lammutamist.
Kõigepealt siis, hakkas jebima meie vana hea kompressor, see kahe pütaga T-Max. Õnneks olime seekord selleks valmis ja tagavara kompresseor sai oma tööga enamvähem hakkama, va paar üles sulanud vooliku otsa ja sellega kaasnenud korralikku litakat, kui voolik kompressori küljest irdus:)
Siis, kuskil võsas ragistades, oli vajadus tagurdada, otsustas mingi kuuse laadne kõva ja sirge roigas tungida kapote alla, võttis sekundiga mootori küljest ära õhulugeja, sisselaske tembianduri ja sikutas gaasitrossi nii, et peadaal kadus jalge alt. Tõstis ka kopote pmst pealt ära... No õnneks midagi väga katki ei läinud ja nipukate ning leatherman`iga oli võimalik asi ära remontida. Kuskil 2. katse lõpupoole, kui just tekkis arvamus, et vist jõuame kõik punktid siit katselt veel ära võtta, lõi salongi korralik õli kärsahais ja kohe pmst süttis ka õlituli. Selge, mootor kuival. Krt küll, asja uurides sai meile saatuslikuks õli voolik, mis läks õli radiaatorisse. See oli lihtsalt liitmikult maha libisenud. See on ka ainukesena selline voolik, mille üks ots on ilma press hülsita või ilma race liitmikuta. Ometi oli liitmik korraliku kuusega ja voolikul peal KAKS roostevaba homutti. Persse. No selge, Kotkas võttis jalad selga ja kadus õli tooma. Paari tunni pärast oli ta kuskilt midagi välja ajanud, valasime mahlad sisse, ja käima. Jõudsime finii tee äärest veel paar punni ära noppida ja jõudsime napilt aega. Kolmas katse oli lihtsalt imelik, algas kärjääris, kus punktid olid väga lihtsad ja lõppes see täielikus lankide labürindis, kus oli tunne, et siit ei saagi enam välja. Ja kus masin pidevalt kinni istus, igasuguste takistuste taga ja sees.
Võistluse nael oli krossi sprint, kus sai erinevalt esimeset katsest väga "vabas vees" korralikult vajutada ja õnnestus välja sõita parim aeg autodest ning ka enamustest ATV`dest. Sellest viimasest ei saa ma siiani aru, mis moodi see võimalik on, sest endalgi on mul ATV ja see väike masin peaks sellisel rajal ikka oluliselt nobedam olema.
Huvitav on see, et kui Klapperil hakkas meie starteri tõmberelee jebima ja keeras pmst terve võistluse nahka, siis nüüd ostsin ma vihaga tehase taastatud (loe uus) starteri ja ka selle tõmberelee hakkas kohe jebima, nii et ennem viimast katset oli tunne, et masin ei lähegi käima. See on juba päris imelik asi...
Lisaks veel see asi, et mõlematel gardaanidel on ristid läbi, pärast kändude otsas lammutamist.
Viimati muutis erik, T Nov 02, 2010 9:23 am, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
No vaata, meie ATV-d on traktorid (erinevat kola on väga palju peal, enamustel on 30" suured rehvid 25" asemel jne) nendega ei saa krossi sõita. Kui oleks võtnud 25" rehviga orig ATV oleks sinupoolt tehtud aeg nohu olnuderik kirjutas:Võistluse nael oli krossi sprint, kus sai erinevalt esimeset katsest väga "vabas vees" korralikult vajutada ja õnnestus välja sõita parim aeg autodest ning ka enamustest ATV`dest. Sellest viimasest ei saa ma siiani aru, mis moodi see võimalik on, sest endalgi on mul ATV ja see väike masin peaks sellisel rajal ikka oluliselt nobedam olema.
Suslik
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mis asi siis mul tagumiku all on WRC vä? Kuule ära nüüd röövi rõõmu, oleks ja poleks:). Kui mul oleks ka väiksemad rattad, normaalne rool ja veel kergem mass, mis siis saaksRtuning kirjutas: No vaata, meie ATV-d on traktorid (erinevat kola on väga palju peal, enamustel on 30" suured rehvid 25" asemel jne) nendega ei saa krossi sõita. Kui oleks võtnud 25" rehviga orig ATV oleks sinupoolt tehtud aeg nohu olnud
Suslik
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Veel OT :
Atv vennad võiks enne hinge tõmmata kui sellist jura kirjutavad.
Arvata on,et nad EI ole sõitnud 40"traktorirattaga,reduktorsillaga,hüdrorooliga kõrge pukiga mille vedrustus on atv oma kõrval viisakalt öeldes sitt ja mis ei ole mõeldud krossiks .Ka mul on atv ja ma olen sellega piisavalt sõitnud. Sellist aega välja sõites on tegemist kulgemise,mitte sõiduga.Viisakas oleks nurgas häbeneda ja tunnistada,et oled lihtsalt aeglane.
Atv vennad võiks enne hinge tõmmata kui sellist jura kirjutavad.
Arvata on,et nad EI ole sõitnud 40"traktorirattaga,reduktorsillaga,hüdrorooliga kõrge pukiga mille vedrustus on atv oma kõrval viisakalt öeldes sitt ja mis ei ole mõeldud krossiks .Ka mul on atv ja ma olen sellega piisavalt sõitnud. Sellist aega välja sõites on tegemist kulgemise,mitte sõiduga.Viisakas oleks nurgas häbeneda ja tunnistada,et oled lihtsalt aeglane.
HM Racing Team
Oled täpselt aru saanud, tegemist oli kulgemisega. Sest palju kiiremini nendega sõita ei saa. Ära mine nüüd õhku täis jälle, eksMovistar kirjutas:Veel OT :
Atv vennad võiks enne hinge tõmmata kui sellist jura kirjutavad.
Arvata on,et nad EI ole sõitnud 40"traktorirattaga,reduktorsillaga,hüdrorooliga kõrge pukiga mille vedrustus on atv oma kõrval viisakalt öeldes sitt ja mis ei ole mõeldud krossiks .Ka mul on atv ja ma olen sellega piisavalt sõitnud. Sellist aega välja sõites on tegemist kulgemise,mitte sõiduga.Viisakas oleks nurgas häbeneda ja tunnistada,et oled lihtsalt aeglane.
To: Erik
Polnud plaanis sinu rõõmu ära võtta, sinu sõit ja aeg olid tõesti super. Maasturipoolepealt on su masin WRC sarnane jah
Lisalt ATV sõtjaile oli see kross "vastukarva"
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Aga sa ise oled kõrgeks aetud, 30" ja ilma õhuta rehviga, amortidega, mis igas augus ratta koopasse peksavad ja mega raske raske esiotsaga sõitnud? Ma tean, et sul on/oli Raptor, see on täiesti teine teema.Movistar kirjutas:Veel OT :
Atv vennad võiks enne hinge tõmmata kui sellist jura kirjutavad.
Arvata on,et nad EI ole sõitnud 40"traktorirattaga,reduktorsillaga,hüdrorooliga kõrge pukiga mille vedrustus on atv oma kõrval viisakalt öeldes sitt ja mis ei ole mõeldud krossiks .Ka mul on atv ja ma olen sellega piisavalt sõitnud. Sellist aega välja sõites on tegemist kulgemise,mitte sõiduga.Viisakas oleks nurgas häbeneda ja tunnistada,et oled lihtsalt aeglane.
Igatahes on SB aeg väga kõva ja fännan täiega TR3-sid, ei taha maha teha, aga offroad ATV-ga veits kusine võrrelda
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
No jah, Avo sõit läks aia taha. Sai natuke tempoga mõtetult üle pingutatud ja proloogil rehv kuskile otsa ära lõhutud ja tagavara meil polnud. Nii lihtne see katkestamine ongi. Vaadates mis rajal toimus, siis on natuke häbi on ka, et Vabariigi au nii kehvalt kaitsesime, oleks ja poleks....
Eks järgmine võistlus vaatame seda asja uuesti. Ilmselt üritame järgmine hooaeg, lisaks Eesti võistlustele ka Baltis sõitmas käia, et saada rohkem võidusõidu kilomeetreid, et autoga rohkem harjuda. Safarid on toredad, aga võidusõiduga pole sellel midagi pistmist.
Keegi väga head rehvi vulkaniseerijat ja plaasterdajat teab? "Seal vist keegi teeb" infot ei vaja.
Eks järgmine võistlus vaatame seda asja uuesti. Ilmselt üritame järgmine hooaeg, lisaks Eesti võistlustele ka Baltis sõitmas käia, et saada rohkem võidusõidu kilomeetreid, et autoga rohkem harjuda. Safarid on toredad, aga võidusõiduga pole sellel midagi pistmist.
Keegi väga head rehvi vulkaniseerijat ja plaasterdajat teab? "Seal vist keegi teeb" infot ei vaja.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tartu mnt Vianor (Tallinnas siis).
Ma ostsin kunagi tagavararattaks kasutatud 38,5x11 boggeri, millel oli ca 7-8 cm pikkune läbiv lõhe küljel. Paigati ära nii et pole midagi aru saada. Tõsi küll - ma ei ole iial selle rehviga veel sõitnud
Ma ostsin kunagi tagavararattaks kasutatud 38,5x11 boggeri, millel oli ca 7-8 cm pikkune läbiv lõhe küljel. Paigati ära nii et pole midagi aru saada. Tõsi küll - ma ei ole iial selle rehviga veel sõitnud
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Ning erinevalt mitmest teisest poest, saadavad üsna otse uksest välja, kui nende arvates asja ei saa.
Ahjaa, garantii annavad tööle - mainides enne, et enamus vigastusi on sellised,mis ei kuulu tegelikult lappimisele, kuid klienditeeninduse huvides on nad nõus oma mainega riskima.
Mina igatahes olen nende rahulolev klient, küll pisiratastega. Kuid lapitavaid PM ja ehitusmasinate rehve on seal alailma pingis.
Ahjaa, garantii annavad tööle - mainides enne, et enamus vigastusi on sellised,mis ei kuulu tegelikult lappimisele, kuid klienditeeninduse huvides on nad nõus oma mainega riskima.
Mina igatahes olen nende rahulolev klient, küll pisiratastega. Kuid lapitavaid PM ja ehitusmasinate rehve on seal alailma pingis.