Tugevdatud katted tellisin. Samu katteid pidid kasutama ka kiirendusautod ja tulemuseks pidi olema 2x rohkem starte ehk 4 stardi asemel 8 starti. Suvel ei ole eriti sõitnud ja vintsimist vähe olnud, seega ei oska öelda kuidas kestavad. Safari- ja võistlusautol ka väike vahe sees. samuti hobuste pisike vahe.erik kirjutas:Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?
Pidasin silmas mitte labaga ketast aga kui näiteks sobivast pronksist needida tavalisele kettale peale pronksist "klotsikesed".
Küsimusi tuleb palju, pronksi hõõrdetegur - kas on suuremat survejõudu vaja, ketta suurem kuumenemine, sest metall annab kuumust paremini edasi.
Võibolla on keegi proovinud ja mõtted liiguvad hoopis vales suunas.