Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Klapperjaht, uskumatu tehniline ebaõnn. Auto ei läinud lihtsalt käima, täpsemalt starter loobus koostööst, samuti põles maha värskelt remonditud generaator, siis sai aku tühjaks ja nii ta p***e läks.
Pärast võistlust, nii sama paarutades lahkus koostööst sidur, peab mootori maha võtma ja midagi tummisemat sinna panema, M5 stokk ei pidanud valule vastu. See saab paras pähkel olema, et leida sinna korralik asi, mis kannataks pikalt libistamist ja samas hoiaks kinni kogu selle väände ja jõu, läbi selliste rataste ja ülekande. Aeglustit ju eriti ei kasutaks...
On asjalike ideid?
Pärast võistlust, nii sama paarutades lahkus koostööst sidur, peab mootori maha võtma ja midagi tummisemat sinna panema, M5 stokk ei pidanud valule vastu. See saab paras pähkel olema, et leida sinna korralik asi, mis kannataks pikalt libistamist ja samas hoiaks kinni kogu selle väände ja jõu, läbi selliste rataste ja ülekande. Aeglustit ju eriti ei kasutaks...
On asjalike ideid?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Saab anda detailidele ka mu kuju, kui sirge - kandiline. Kerge lappida vajadusel. Kerge on ta ka. Meie kopott on päris tugev, ilmselt teeme sellest kunagi vormi ja sealt pealt siis uue ja sileda kapote. Aga ainult siis, kui muud midagi olulist teha polerommi kirjutas:Ok aga jättes tselluliiditeemad kõrvale ja keskendudes olulisele - kas sellise ekstreemse võistlusmasina puhul see nõrgaks ei jää? Kas keset sood võib sinna laia saapaga peale astuda, muretult seeklit või highlifti otsa toetada? Riffel on ju hea tugev ja saab ka vajadusel sirgeks taguda. Mis osas see plast hea alternatiiv on? Saaks aru kui on suur eelis kaalus. (sry, lihtsalt huvist uurin, mul endal pole klaasplastiga mitte mingit kogemust)erik kirjutas:Järgmine kord on asi oluliselt lihtsam, üldse väga hea materjal ja alternatiiv suht ülekasutatud riffel plekile.
PS! Võibolla ma eksin aga minumeelest need igasugu klaasplast tuuning stanged on kõik parajad räbalad esimese äärekivi puudutuse peale.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Ma loodan, et nüüd mootoriga puusse ei pannud, aga SEE KOMPLEKT tundub paljulubav..erik kirjutas:On asjalike ideid?
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mootoriga ei pannud üldse puusse, seal polegi mingit siduri vahet, kas m60, m62, s62Myrgel kirjutas:Ma loodan, et nüüd mootoriga puusse ei pannud, aga SEE KOMPLEKT tundub paljulubav..erik kirjutas:On asjalike ideid?
Urmas
Ise vaataks midagi sellist:
http://centerforce.com/technology.tpl?i ... 2161109431
Või siis mingi race korv ja olemasolevale kettale pidurimeistri katted, see on kindalasti odavam variant.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Ma arvan, et CF-i ketas ise on ka siiski parem kui tavaline. Mina teeks hoopis nii, et ostaks parem 1 komplekti ja 2 ketast, ning siis mingi aeg vahetaks katted ära. Nagunii keerate p***e, küsimus on lihtsalt, et millal
Kui tahate otse tellida, siis ma võin aidata. Vaatasin, et siin kohapeal poes maksab 350 dollarit komplekto.
Kui tahate otse tellida, siis ma võin aidata. Vaatasin, et siin kohapeal poes maksab 350 dollarit komplekto.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kuna sidurist lagunes ära ainult ketta kattematerjal, siis proovin pidurimeistri
nö tugevdatud katted ära, vähemalt näpuga katsudes ja visuaalis on viimaste kvaliteet oluliselt parem.
Ilmselt tänapäeval A - B varuosade turul peamiselt saasta tehaksegi, kokkuhoiu ja loodushoiu eesmärgil. Sest vanast siduri kattest oli järgi ainult hunnik klaasfiibrit. Sidurimeistri katte sees aga esineb ka vasktraati, süsinikkiudu, jne. Elame näeme
nö tugevdatud katted ära, vähemalt näpuga katsudes ja visuaalis on viimaste kvaliteet oluliselt parem.
Ilmselt tänapäeval A - B varuosade turul peamiselt saasta tehaksegi, kokkuhoiu ja loodushoiu eesmärgil. Sest vanast siduri kattest oli järgi ainult hunnik klaasfiibrit. Sidurimeistri katte sees aga esineb ka vasktraati, süsinikkiudu, jne. Elame näeme
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Pole vaja üle ka mõelda:) Ketta kattematerjal kaotas temperatuuriga püsivuse ja sentrifukaaljõud lammutas ta lõplikult. Sidurit lahutada püüdes pani see linnupesa ühes suunas ajama ja sinna ta jäi. Enam sidur ei lahutanud ja laiali võttes oli selline naljakas pilt. Hooratta poolne kate oli veel ühes tükis, aga ka täiesti pude.seenior2 kirjutas:Kui pilt ei peta,siis on see "linnupesa" poolel kettal,kas korv kuulub samasse "kvaliteediklassi" kettaga? Miski siin ei klapi,kas on ka korv vigane või k.kasti võll ei istu korralikult otsa,st,hooratta suhtes 90 kraadi ei ole? :roll:Või on võll väändunud?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Tuttav vaatepilt. Meie oma nägi välja selline:
Selle peale ütles pidurimeister BIG NONO ja pidin uue ketta tellima. Kui te saite parandatud seal siis ei läinud veel kõige hullemini.
Urmas
Selle peale ütles pidurimeister BIG NONO ja pidin uue ketta tellima. Kui te saite parandatud seal siis ei läinud veel kõige hullemini.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Sama vaatepildi olen saavutanud ka kombinatsioonis Volga mootor UAZ sidur lisavedrudega. Peal olid pidurimeistri katted ja Lehtse turbarabasse need jäid. Finisisse vedasid õnneks pidurimeistri poolt paigaldatud vaskneedid, mis täpselt finisi joone peal otsa said.
Kuna vintsides tahes tahtmata libistad, siis kuumus need katted ikkagi ära tapab, seega tekksid mõtted pronksist katete peale. Idee siit: http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... chen-2.htm
Kas kellelgi ei oleks huvi aretada ja katsetada, nii nagu seda piduriklotsidega siin keegi tegi?
Sry, et Uaz-i teemaga siia ronin!
Kuna vintsides tahes tahtmata libistad, siis kuumus need katted ikkagi ära tapab, seega tekksid mõtted pronksist katete peale. Idee siit: http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... chen-2.htm
Kas kellelgi ei oleks huvi aretada ja katsetada, nii nagu seda piduriklotsidega siin keegi tegi?
Sry, et Uaz-i teemaga siia ronin!
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.