Silverbeast 2.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

erik kirjutas:Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?
Tugevdatud katted tellisin. Samu katteid pidid kasutama ka kiirendusautod ja tulemuseks pidi olema 2x rohkem starte ehk 4 stardi asemel 8 starti. Suvel ei ole eriti sõitnud ja vintsimist vähe olnud, seega ei oska öelda kuidas kestavad. Safari- ja võistlusautol ka väike vahe sees. samuti hobuste pisike vahe.

Pidasin silmas mitte labaga ketast aga kui näiteks sobivast pronksist needida tavalisele kettale peale pronksist "klotsikesed".
Küsimusi tuleb palju, pronksi hõõrdetegur - kas on suuremat survejõudu vaja, ketta suurem kuumenemine, sest metall annab kuumust paremini edasi.
Võibolla on keegi proovinud ja mõtted liiguvad hoopis vales suunas.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2858
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Pronks kestab kindlalt kordi kauem kui friktsioon, vahetada tuleb aga ilmselt koos korvi ja hoorattaga. Üsna kindlasti hakkab pronks- malm käsitlematult ebameeldivalt häälitsema ja ilmselt ka rapsima. Samuti kahtlen sügavalt SELLISTE kilovattide edasiandmises e. ilmselt hakkab läbi libisema. Iseenest müüakse MTZ le keraamiliste katetega (ka mingid rombikujulised klotsid) ketast, need peaks kannatama ka tavakettale neetida. Peaks olema odavaim lahendus HD sidurile, praktiline teostus (millega puurida, millised needid jne.) on iseasi e. toores idee.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Mtzi labadega sidur kestab 2aastat tava sidur 2kuud,seda siis esi laaduriga.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

erik kirjutas:Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?
Ma ei tea, kui ma viimati sel suvel pidurimeistris käisin, siis öeldi et nüüd on neil ainult tugevam materjal ja nad muud ei kasutagi. Ja no ma julgeks arvata siiski, et peaksite võistlemiseks ikkagi midagi tummisemat hankima ja pidurimeistri katetega ketta teise päeva tagavaraks jätma.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

rommi kirjutas:
erik kirjutas:Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?
Ma ei tea, kui ma viimati sel suvel pidurimeistris käisin, siis öeldi et nüüd on neil ainult tugevam materjal ja nad muud ei kasutagi. Ja no ma julgeks arvata siiski, et peaksite võistlemiseks ikkagi midagi tummisemat hankima ja pidurimeistri katetega ketta teise päeva tagavaraks jätma.
Nagu ma kirjutasin, elame näeme.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
777
Teoreetilised teadmised Praktikas
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 777 »

Labaketaste puhul loeb ka labade arv. Mida rohkem on labasid, seda parem on libistada.
Ehk siis kolmelabalisega on tänaval väga raske sõita, kuuelabalisega juba täitsa OK. Libistades muidugi labadega ketas kulub oluliselt kiiremini kui orgaaniline ketas.

Pildi järgi tundub, et on kasutusel päris suur hooratas, kuid siduriketas seal peal väga väike. Kas sinna suuremat ketast ja korvi ei annaks panna. Ketta läbimõõt oleks vast esimene asi, mis kindlasti momenditaluvust juurde annab. Suurema ketta jaoks hooratta ületreimine ja CNCs uute korvi aukude puurimine on suht lihtsad toimingud. Uurimist vajaks vajaliku läbimõõduga ketta ja vajaliku nuudi kombinatsioon - võimalik, et juba eksisteerib sobiv kombinatsioon, võimalik, et saab tellida, kuid võib-olla tuleb ise kokku panna.

Kui on teada mis on suurim võimalik korvi/ketta läbimõõt, siis saaksin komponentide valikul abiks olla, samuti hooratta treimise, freesimise ja puurimisega.
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Mulle tundub, jällegi tegemist on minu subjektiivse arvamusega, aga mingitest hobujõududest alates oleks offroadis mõtekas juba automaatkastile mõelda. Kas see käis teil autot projekteerides peast läbi?

Huvitav oleks teada kuidas kivironijad selle asja ära lahendanud on. Seal peaks veel rohkem libistamist olema.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4472
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Myrgel kirjutas:Huvitav oleks teada kuidas kivironijad selle asja ära lahendanud on. Seal peaks veel rohkem libistamist olema.
Aeglased ülekanded ja mootor millel on suur pöördemoment juba madalal pöördel
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Kivi ronijatel enamusel käsijuhtimisega automaat kast+V8 ja vahekast atlas mille aeglusti viimane käik on 10, midagi.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Härrased, üks variant on sõidustiili muuta. Minu ajaloo jooksul pole mul ühegil QKulguril veel siduri ketast vahetatud. Sammuti ei ole ma sinna sisse kuskilt tellinud mingeid eriti tugevaid ja ühkeid kettaid.

Seega üks variant on ka sõidustiili muuta.

Priit
QKulgur
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

TR Pjätt kirjutas:Härrased, üks variant on sõidustiili muuta. Minu ajaloo jooksul pole mul ühegil QKulguril veel siduri ketast vahetatud. Sammuti ei ole ma sinna sisse kuskilt tellinud mingeid eriti tugevaid ja ühkeid kettaid.

Seega üks variant on ka sõidustiili muuta.

Priit
QKulgur
Kuid tehnika võiks kesta sellegipoolest, isegi kui teed mõne lolli vea või lolluse.


Kaspar,:beer:
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Myrgel kirjutas:Mulle tundub, jällegi tegemist on minu subjektiivse arvamusega, aga mingitest hobujõududest alates oleks offroadis mõtekas juba automaatkastile mõelda. Kas see käis teil autot projekteerides peast läbi?

Huvitav oleks teada kuidas kivironijad selle asja ära lahendanud on. Seal peaks veel rohkem libistamist olema.

Urmas
Kõige aeglasematel masinatel on ratta rpm 1/min.
Kasutavad selliseid asju
Pilt
Pehmetes oludes on ka pikemaid käike vaja kui kivironimisel.
Ja automaatkast võib olulisel hetkel ka alt vedada, nagu oli ka Väos üks aasta hästi näha.
Tüüpiline setup mikis on SM465 ja v.kast NP205 nagu ma aru olen saanud.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Myrgel kirjutas:Mulle tundub, jällegi tegemist on minu subjektiivse arvamusega, aga mingitest hobujõududest alates oleks offroadis mõtekas juba automaatkastile mõelda. Kas see käis teil autot projekteerides peast läbi?

Huvitav oleks teada kuidas kivironijad selle asja ära lahendanud on. Seal peaks veel rohkem libistamist olema.

Urmas
Muidugi oli see meil mõttes, aga aretada ei viitsinud. BMW`l kohe otsa sobivat ja lollikindlat kasti ei olnud. Teiseks on autom kastid pikad ja rasked.
Ma ei arva, et see sidur saab olema mingi komistuskivi, mida pidama ei saa.
Priidul on pmst õigus, eks sõidustiil ja oma viga selle siduri lõhkuski. Vanal autol ei olnud siduriga pmst üldse mingeid probleeme, va. probleemid, mis tekkisid mitte hermeetilise sidurikojaga. Nüüd on koda veekindel ja enam ei tohiks vesi survelaagrit nahka keerata ja korv vesiheinast ummistuda.

Kui nüüd see nö parem kettakate kauem vastu ei pea, kui mõned võistlused, eks siis mõtleme edasi.

Suurem sidur tähendab uut custom hooratast, seda sellepärast, et olemasolev kahemassiline on servast oluliselt paksem, kuna leevendusvedrudele pole muidu ruumi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

nonäed. Ja auto ongi koos tagasi. Käisime männikul motomehi ka hirmutamas täna.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

K.Kotkas kirjutas:nonäed. Ja auto ongi koos tagasi. Käisime männikul motomehi ka hirmutamas täna.
No kurat. Siis Indreku lause, et "tundub nagu Silverbeast oleks" ei olnudki vale. Olime täpselt samal ajal samas kohas, järelikult natuke eemal :D
Tahtsime võtta raba KP-sid, aga üksi ei tihanud lageda pehme peale minna (seal pole mitte ühtegi puud). Hiljem suundusime veel Tõdvale. Oleks teadnud...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”