Silverbeast 2.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Klapperjaht, uskumatu tehniline ebaõnn. Auto ei läinud lihtsalt käima, täpsemalt starter loobus koostööst, samuti põles maha värskelt remonditud generaator, siis sai aku tühjaks ja nii ta p***e läks.

Pärast võistlust, nii sama paarutades lahkus koostööst sidur, peab mootori maha võtma ja midagi tummisemat sinna panema, M5 stokk ei pidanud valule vastu. See saab paras pähkel olema, et leida sinna korralik asi, mis kannataks pikalt libistamist ja samas hoiaks kinni kogu selle väände ja jõu, läbi selliste rataste ja ülekande. Aeglustit ju eriti ei kasutaks...

On asjalike ideid?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

rommi kirjutas:
erik kirjutas:Järgmine kord on asi oluliselt lihtsam, üldse väga hea materjal ja alternatiiv suht ülekasutatud riffel plekile.
Ok aga jättes tselluliiditeemad kõrvale ja keskendudes olulisele - kas sellise ekstreemse võistlusmasina puhul see nõrgaks ei jää? Kas keset sood võib sinna laia saapaga peale astuda, muretult seeklit või highlifti otsa toetada? Riffel on ju hea tugev ja saab ka vajadusel sirgeks taguda. Mis osas see plast hea alternatiiv on? Saaks aru kui on suur eelis kaalus. (sry, lihtsalt huvist uurin, mul endal pole klaasplastiga mitte mingit kogemust)
PS! Võibolla ma eksin aga minumeelest need igasugu klaasplast tuuning stanged on kõik parajad räbalad esimese äärekivi puudutuse peale.
Saab anda detailidele ka mu kuju, kui sirge - kandiline. Kerge lappida vajadusel. Kerge on ta ka. Meie kopott on päris tugev, ilmselt teeme sellest kunagi vormi ja sealt pealt siis uue ja sileda kapote. Aga ainult siis, kui muud midagi olulist teha pole
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

erik kirjutas:On asjalike ideid?
Ma loodan, et nüüd mootoriga puusse ei pannud, aga SEE KOMPLEKT tundub paljulubav..

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Myrgel kirjutas:
erik kirjutas:On asjalike ideid?
Ma loodan, et nüüd mootoriga puusse ei pannud, aga SEE KOMPLEKT tundub paljulubav..

Urmas
Mootoriga ei pannud üldse puusse, seal polegi mingit siduri vahet, kas m60, m62, s62

Ise vaataks midagi sellist:

http://centerforce.com/technology.tpl?i ... 2161109431

Või siis mingi race korv ja olemasolevale kettale pidurimeistri katted, see on kindalasti odavam variant.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

DF144144 on centerfoce kood. Pole mõtet vist muud otsidagi.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Minu pisikesele kogemusele rajanedes on nende korvid küll head kuid ketta materjal võiks parem olla.Isiklikult võtaks sealt ainult korvi ja Pidurimeistrist uued katted kettale.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Ma arvan, et CF-i ketas ise on ka siiski parem kui tavaline. Mina teeks hoopis nii, et ostaks parem 1 komplekti ja 2 ketast, ning siis mingi aeg vahetaks katted ära. Nagunii keerate p***e, küsimus on lihtsalt, et millal :)
Kui tahate otse tellida, siis ma võin aidata. Vaatasin, et siin kohapeal poes maksab 350 dollarit komplekto.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kuna sidurist lagunes ära ainult ketta kattematerjal, siis proovin pidurimeistri
nö tugevdatud katted ära, vähemalt näpuga katsudes ja visuaalis on viimaste kvaliteet oluliselt parem.
Ilmselt tänapäeval A - B varuosade turul peamiselt saasta tehaksegi, kokkuhoiu ja loodushoiu eesmärgil. Sest vanast siduri kattest oli järgi ainult hunnik klaasfiibrit. Sidurimeistri katte sees aga esineb ka vasktraati, süsinikkiudu, jne. Elame näeme
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Panen pildi sellest "linnupesast" mis pärast korvi eemaldamist mulle vastu vaatas :lol:

Pilt
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 977
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Postitus Postitas uppund kana »

:shock: sellist asja näen esimestkorda. Tundub nagu oleks suisa põlema läinud.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Kui pilt ei peta,siis on see "linnupesa" poolel kettal,kas korv kuulub samasse "kvaliteediklassi" kettaga? Miski siin ei klapi,kas on ka korv vigane või k.kasti võll ei istu korralikult otsa,st,hooratta suhtes 90 kraadi ei ole? :roll:Või on võll väändunud?
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

seenior2 kirjutas:Kui pilt ei peta,siis on see "linnupesa" poolel kettal,kas korv kuulub samasse "kvaliteediklassi" kettaga? Miski siin ei klapi,kas on ka korv vigane või k.kasti võll ei istu korralikult otsa,st,hooratta suhtes 90 kraadi ei ole? :roll:Või on võll väändunud?
Pole vaja üle ka mõelda:) Ketta kattematerjal kaotas temperatuuriga püsivuse ja sentrifukaaljõud lammutas ta lõplikult. Sidurit lahutada püüdes pani see linnupesa ühes suunas ajama ja sinna ta jäi. Enam sidur ei lahutanud ja laiali võttes oli selline naljakas pilt. Hooratta poolne kate oli veel ühes tükis, aga ka täiesti pude.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Tuttav vaatepilt. Meie oma nägi välja selline:

Pilt

Selle peale ütles pidurimeister BIG NONO ja pidin uue ketta tellima. Kui te saite parandatud seal siis ei läinud veel kõige hullemini.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

Sama vaatepildi olen saavutanud ka kombinatsioonis Volga mootor UAZ sidur lisavedrudega. Peal olid pidurimeistri katted ja Lehtse turbarabasse need jäid. Finisisse vedasid õnneks pidurimeistri poolt paigaldatud vaskneedid, mis täpselt finisi joone peal otsa said.
Kuna vintsides tahes tahtmata libistad, siis kuumus need katted ikkagi ära tapab, seega tekksid mõtted pronksist katete peale. Idee siit: http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... chen-2.htm
Kas kellelgi ei oleks huvi aretada ja katsetada, nii nagu seda piduriklotsidega siin keegi tegi?

Sry, et Uaz-i teemaga siia ronin!
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”