Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
- YellowTractor
- passionate rescue for estonians
- Postitusi: 81
- Liitunud: N Veebr 28, 2008 2:53 pm
- Asukoht: Sometimes England, it depends
- Kontakt:
Vaata http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1846 lk 121. Spiraalidel Uaz-i esisild. Enda oma just nende peale tehtud. Auke on proovitud, rehve maha sõidetud. Seni ei ole kuskil veel järgi andnud. Uaz-i tehase kaal on kuskil 1800 kg kanti,vene insenerid armastavad suurt varu. Mina ostsin näidatud puksid Mustlast Karterist. Seal kahjuks kraam tellimise peale millega võib mitu nädalata aega minna.erik kirjutas: Lähen vist zil`i - maz`i poodi kammima.
Kellel on veel ideid, paluks välja käia. Ja kellel on radius armidega usakas palun teada anda, tuleks nihikuga mõõtma.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Hakkame asja uurima...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Mis materjali kavas kasutada?erik kirjutas:Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Hakkame asja uurima...
Wrangler TJ
tõesti päris hea ideeerik kirjutas:Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema. Hakkame asja uurima...totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Polyuretaanplarakas kirjutas:Mis materjali kavas kasutada?erik kirjutas:Väga mõistlik ettepanek, käisin juba Tööstusplastis maad kuulamas, toorik ei ole probleem ja treimine ka vist mitte, peab ainult custom terad tegema.totu kirjutas:Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.
Hakkame asja uurima...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Hehe, ei uskunud jaherik kirjutas:Nüüd olen ma juba tükkaega netis tuulanud ja leidnud, et mingitel usakatel on olemas radius arm, näit. nagu Jaak juba kirjutas suurel Bronco`l ja mõnel veel aga kuskilt krdi netist ei leia ma nende armide e. pukside mõõte. Lambist nagu tellida ka ei taha. Samuti nagu need mis rommi linkis, mõõte pole kusagil. Minuarust peaks siseava olema u. 1" ja välisläbimõõt 2" siis oleks ok. Otsisin ka universaalseid pukse aga nii suuri pole. Lähen vist zil`i - maz`i poodi kammima.
Kellel on veel ideid, paluks välja käia. Ja kellel on radius armidega usakas palun teada anda, tuleks nihikuga mõõtma.
Küsi TQHQ foorumist, las mõni Bronco omanik mõõdab ära, seal neid küll. Mutter oli vist mingi nr. 37 keeratav kui õieti mäletan seal Radius armi otsas. Igastahes see oli SUUR. 2" võib isegi välisläbimõõt olla. Samad asjad on veel F150 all samast aastast. Väiksel Broncol on samad, aga vähe väiksemad. Elucas las võtab mõõdu.
+372 5028488
Huvi pärast mõõtsin ära mis mõõtudega UAZ-i lääba puks on. Keere on M25, ehk siselääbimõõt ca 1", puksi välisäbimõõt kuskil 67 mm, ehk ca 2,5". Eriku arvestuste järgi võiksin oma 1500 kg kaaluva autoga 50 km/h vastu kivi vabalt põrutada. Kas tõesti vene inseneride poolt niipalju üle dimensioneeritud või peaks ehk raskemal autol siiski veelgi suuremad puksid olema?erik kirjutas: Minuarust peaks siseava olema u. 1" ja välisläbimõõt 2" siis oleks ok.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Pagan, nii palju head nõu. Ma läheks ja vaataks neid uaziku pukse, Karterisse jah? Nendega oleks muidugi hea, kui lähebki on lihtne hankida - vahetada.
50 km/h ja kändu, oleks selline tore piirmäär, mill oleks kena, et sild veel alla jääks ja edasi sõita saaks, mingu siis lääba ja selle kinnitused kõveraks aga mitte katki.
50 km/h ja kändu, oleks selline tore piirmäär, mill oleks kena, et sild veel alla jääks ja edasi sõita saaks, mingu siis lääba ja selle kinnitused kõveraks aga mitte katki.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Info ja kontakt http://www.agrotehnika.ee/index.php?page=68.erik kirjutas:Pagan, nii palju head nõu. Ma läheks ja vaataks neid uaziku pukse, Karterisse jah? Nendega oleks muidugi hea, kui lähebki on lihtne hankida - vahetada.
50 km/h ja kändu, oleks selline tore piirmäär, mill oleks kena, et sild veel alla jääks ja edasi sõita saaks, mingu siis lääba ja selle kinnitused kõveraks aga mitte katki.
Tasub ette helistada ja küsida kas laos olemas või tuleb tellida. Pakuvad ka mõistliku raha eest transporti Tallinna.
Vaatama ja mõõtma võid tulla Lagedile,
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Alumine toru on 40x2,7 ülemine 30x2,7 teras st37. Alumisel torul on sees piki ribi, mis on läbi välisseina kinni keevitatud, varraste vahele tuleb veel 3 mm terasplekk, mille ma kavatsen ära perforeerida. Eile ma kaalusin, üks lääba tuleb koos puksidega täpselt 8 kilo.sass kirjutas:Mis materjali radiaalvarrasteks kasutasid.Ja mis mõõtudega.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Oleme proovinud igasuguseid unibole, kuid loksuma hakkavad kõik umbes 1-2 võistluse pärast.
Ennem proovisime igasuguseid polybush-e kuid minu sõidustiilli puhul ei kestnud need isegi tervet võistlust, eriti kiirematel ja tõusudega trassdel.
Ennem vedrustusekäiku suurendamist polybushidega eriti probleeme ei ole olnud.
Uniboli eelis ikkagi selles, et isegi kui ta loksub, ei loksu ta niipalju et võistlus pooleli peaks jätma. Kui aga mingi bush ikka tükkideks pudeneb (mis meil eranditult juhtus) siis väga ei sõida küll.
Soovitaksin ikkagi uniboli.
Ennem proovisime igasuguseid polybush-e kuid minu sõidustiilli puhul ei kestnud need isegi tervet võistlust, eriti kiirematel ja tõusudega trassdel.
Ennem vedrustusekäiku suurendamist polybushidega eriti probleeme ei ole olnud.
Uniboli eelis ikkagi selles, et isegi kui ta loksub, ei loksu ta niipalju et võistlus pooleli peaks jätma. Kui aga mingi bush ikka tükkideks pudeneb (mis meil eranditult juhtus) siis väga ei sõida küll.
Soovitaksin ikkagi uniboli.
Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ma proovin need uaziku puksid ära, tundusid väga korralikud ning suured ja ei maksa midagi. Kui ei toimi, teen ringi. Tänud soovitusi jagamast.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.