7. leht 8-st

Re: Ifa L60

Postitatud: L Aug 02, 2014 9:15 am
Postitas Külahull
Mina jälle puutun veoautodega kokku igapäevaselt. Õhkpadja headus maanteel seisneb selles, et aitab vähendada vibratsiooni, mis lõhuvad oluliselt vähem autot/teed. Lisaks saab vastavalt vajadusele autot/haagist tõsta või langetada. Mingit erilist sillaliikuvust sealt küll ei tasu loota. Süsteem toimib siledal maal väga piiratud ulatuses. Jutt siis veoautode õhkpatjadest, ehk jänkistanis on mingid erilisemad õhkpadjad leiutatud, mis lubavad suuremat sillaliikuvust, kuid minu loogika kohaselt peaks olema siis autol iga padi ealdi juhitav, peal mingi süsteem, mis hoiab autot loodis jne...

Re: Ifa L60

Postitatud: P Veebr 17, 2019 9:05 pm
Postitas heints
Vahepeal on 4 aastat mööda läinud ja tekkis jälle motivatsioon mutreid keerata vahelduseks
Panen ühe pildi 2011 a ja tänase. 8 aastat ja sittagi pole muutunud :D

Pilt

Pilt

Re: Ifa L60

Postitatud: E Veebr 18, 2019 8:37 pm
Postitas marauder
Ooot miks se Volvo kabiin parem on?

Re: Ifa L60

Postitatud: T Veebr 19, 2019 9:04 pm
Postitas heints
Ifa oma oli esiteks suur ja raske. Volvo on oma pool tonni kergem arvatavasti. Lisaks oli Ifa putka igatepidi sodiks sõidetud. Ja mul on see kiiks ,et Vene kabiini ei taha seega Volvo sobis. Boonusena oli Volvo juba 24v elektriga.

Re: Ifa L60

Postitatud: T Veebr 19, 2019 9:10 pm
Postitas v6sa
Palju laiusevahet katusest on? Päris meetrit vist ei tule? Kuigi puude vahel uppi vajudes loeb iga sent.

Re: Ifa L60

Postitatud: K Veebr 20, 2019 5:21 pm
Postitas heints
Volvo putka katusest 165 cm lai. Ifa oli pigem 250cm.

Re: Ifa L60

Postitatud: R Mär 01, 2019 4:42 pm
Postitas heints
Oskab keegi kommenteerida cooleri torude pikkust. Kui cooleri radikas kabiin taha panna oleks 1,5m torusi radikani ja sama palju tagasi. Teine varjant oleks mootori peale või küljele. Siis aga oleks ta otse kuuma moto kõrval ja tahaks lisa ventikaid. Kolmas võimalus oleks õhk-vesi cooler mille mahutamisega pole mingit muret. Mida eelistada?

Re: Ifa L60

Postitatud: R Mär 01, 2019 8:16 pm
Postitas Movistar
Õhk vesi oleks minu valik.

Re: Ifa L60

Postitatud: R Mär 01, 2019 9:42 pm
Postitas heints
Õhk vesi cooler on mul olemas. Kui seda kasutada kas panna eraldi jahutusradikas või kasutada mootori jahutusradikat? Originaalis jahutas seda mootori jahutusradikas. Endale tunduks loogilisem kasutada eraldi jahutus radikat õhk vesi coolerile?

Re: Ifa L60

Postitatud: R Mär 01, 2019 10:00 pm
Postitas ahto42
Kindlasti eraldi.
Kunagi oli endal sama küsimus sõiduautoga, et 30 cm st sai 2meetrit. Pöördusin murega turboklubisse, sealt jõujaama Mihkel ütles, et väga muretsema ei peaks, sest cooler ja torustik täidetakse 40-50 pöördega. Ei tundnud ka sõidus viivet, aga lisa Nm olid küll tunda

Re: Ifa L60

Postitatud: L Mär 02, 2019 6:33 am
Postitas Movistar
heints kirjutas:Õhk vesi cooler on mul olemas. Kui seda kasutada kas panna eraldi jahutusradikas või kasutada mootori jahutusradikat? Originaalis jahutas seda mootori jahutusradikas. Endale tunduks loogilisem kasutada eraldi jahutus radikat õhk vesi coolerile?
Mismoodi see mootori jahuturadikaga võimalik on :shock:

Muud varianti kui oma radikas ei olegi.

Re: Ifa L60

Postitatud: L Mär 02, 2019 9:25 am
Postitas heints
Olemasolev õhk vesi cooler sai maha võetud metsa väljavedajalt. Seal käis mootori jahutusvedelik ka coolerist läbi. Aga tuleb siis eraldi radikas panna,saab tempi kindlasti rohkem alla.

Re: Ifa L60

Postitatud: L Mär 02, 2019 5:50 pm
Postitas totu
Tööstusmootoritel on mootori jahutusvedelikuga cooler üsna tavaline. Usun, et tepsib küll. Radika tagasivoolus max. 60-70 kraadi, peaks täitsa piisav olema.

Re: Ifa L60

Postitatud: P Mär 03, 2019 7:40 am
Postitas ahto42
Või siis coolerisse sisendile üks lisaradikas panna.

Re: Ifa L60

Postitatud: E Mär 18, 2019 7:16 am
Postitas heints
Sai kaalutud asju mis auto küljest eemaldatud. Tagasilla 1 poole pidurikolu kaalus 75 kilo. Kokku sääst tagasilla piduritelt 150kg. Tagumine kärukonks 20 kg. Esimene raudstange oli nii raske ,et pidi kraanaga tõstma. Lisaks sületäis kronsteine mille küljes midagi kunagi on olnud, kõik 2-5 kg tk. Uskumatu palju rauatükid kaaluvad