No nii- läheb lahti!
Moderaator: Moderators
Re: No nii- läheb lahti!
Nende bumpstop (läbilöögi pidur-piiraja) on ka nii,
et tellisin hydroscanist silindrid ning teen ise otsa.
See bumpstop siis praeguseks lahendunud.
et tellisin hydroscanist silindrid ning teen ise otsa.
See bumpstop siis praeguseks lahendunud.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2765514533heeringas kirjutas: Kõik minu peas peetud koosolekud on ikka sinna kuiva karteri poole viinud ja ka protsess on käivitunud.
Ja praegune takistus ongi see va topeltoump.
Mahuti peaks mahutama nii 20l õli(niipalju oli sees).
Tehnilise teostusega saan hakkama .
Ja sa teed selle mahuti odavamalt valmis, ku too asi seal ebay`s? Ja oled kindel, et tööle ka hakkab?
ps See seal mahutab pea 19 l.
Bumpstop silindrina, millel vasturõhuks suruõhk, on poolik lahendus. Aga ilmselt parem, kui kummipadi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: No nii- läheb lahti!
Ei valmistamisele ja ka hinnani pole veel mõelnud.erik kirjutas:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2765514533
Ja sa teed selle mahuti odavamalt valmis, ku too asi seal ebay`s? Ja oled kindel, et tööle ka hakkab?
ps See seal mahutab pea 19 l.
Bumpstop silindrina, millel vasturõhuks suruõhk, on poolik lahendus. Aga ilmselt parem, kui kummipadi.
Aga eks see anum ei peaks vähe varuga olema kui õli on 20L ja veel vahu mahalaskmiseks osa?
Kui bumpstopi lasta lämmastik siis peaks ju parem saama?
Viimati muutis heeringas, K Sept 25, 2019 1:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: No nii- läheb lahti!
Kurat tuli ikka ilma tifriluku nuudita.heeringas kirjutas:Pooltelg leitud. Hollandistheeringas kirjutas:Mure.
Kas keegi teeb poolteljele nuudi peale (sillaluku nuuti)
Pooltelg on peenem selle kohapealt kus nuut peaks olema
Või on kuskilt uut pooltelge saada
81.36402-6185 1049MM
Nii et mure jälle majas
Re: No nii- läheb lahti!
Kui sa bumpstopidega kuskile maale jõuad siis jaga kindlasti infot.
Re: No nii- läheb lahti!
No on selmaal on praegu ,et küljes (hüdrosilindrid 50x 1100 mm) .14H8 kirjutas:Kui sa bumpstopidega kuskile maale jõuad siis jaga kindlasti infot.
Aga sinnamaale on veel kõvasti aega kui proovida saab.
Eile sai esisilla kondikava kokku alles.
Re: No nii- läheb lahti!
Näita teistele ka neid meetriseid bumpstoppeheeringas kirjutas: No on selmaal on praegu ,et küljes (hüdrosilindrid 50x 1100 mm) .
Re: No nii- läheb lahti!
No kurat näpp vist värises , tegelikult on 100LauriJ kirjutas:Näita teistele ka neid meetriseid bumpstoppeheeringas kirjutas: No on selmaal on praegu ,et küljes (hüdrosilindrid 50x 1100 mm) .
Re: No nii- läheb lahti!
On sul mingit skeemi/joonist nendest? Kui nende valmistamine väga töökulukas ei ole siis prooviks jeebile kummi bumpstopide juurde mingeid sarnaseid veel lisaks.
Re: No nii- läheb lahti!
Ega seal midagi keerulist pole lihtne hüdrosilinder, neid igas mõõdus14H8 kirjutas:On sul mingit skeemi/joonist nendest? Kui nende valmistamine väga töökulukas ei ole siis prooviks jeebile kummi bumpstopide juurde mingeid sarnaseid veel lisaks.
Ainult võrreldes õige asjaga on raskem.
Kinnitusega on rohkem pusimist.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
Päris nii see pole. Õige asi on hüdropenumaatiline, ehk tema sees on amort. See mis teie teete on pneumaatiline padi, see asi töötab vedrustusele vastu... teine asi töötab selle osana.heeringas kirjutas: Ega seal midagi keerulist pole lihtne hüdrosilinder, neid igas mõõdus
Ainult võrreldes õige asjaga on raskem.
Kinnitusega on rohkem pusimist.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: No nii- läheb lahti!
Eks ta nii ole jah.erik kirjutas:Päris nii see pole. Õige asi on hüdropenumaatiline, ehk tema sees on amort. See mis teie teete on pneumaatiline padi, see asi töötab vedrustusele vastu... teine asi töötab selle osana.heeringas kirjutas: Ega seal midagi keerulist pole lihtne hüdrosilinder, neid igas mõõdus
Ainult võrreldes õige asjaga on raskem.
Kinnitusega on rohkem pusimist.
Aga parem kui kummipuks, ma loodan.
https://www.crawlpedia.com/bump_stops.htm
Re: No nii- läheb lahti!
Ahah. Alumine auk silindril kinni näiteks keevitada ja ülemisele täitmiseks ventiil siis? Tea see ventiil peaks mingi standardi järgi tulema et saaks kuskil töökojas ära lasta täita? Ja palju seal rõhku olla võiks, 50bar?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
Tehtud - mõeldud. Kui süveneks sekundiks...14H8 kirjutas:Ahah. Alumine auk silindril kinni näiteks keevitada ja ülemisele täitmiseks ventiil siis? Tea see ventiil peaks mingi standardi järgi tulema et saaks kuskil töökojas ära lasta täita? Ja palju seal rõhku olla võiks, 50bar?
50bar'i on, u. 1,01midagi kgcm2 x 50. Kui sa teed 50mm läbimõõduga silindri, siis selle kolvi pindala on midagi 19cm2, ehk sa suruksid stokki silindrist välja u. 950 kg jõuga. See pole bumpstop, see on raud-rauaga kokkupõrge. Edasine arvuta ise. Ja anna meile teada, mis võiks olla sulle sobilik baasrõhk, millega mängima hakata.
PS Tavaline amordi, või 0 ringiga ja muttriga veljeventiil on täitsa ok.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
Kummipuksist parem on ta selle pärast, et saab projekteerida
ja ehitada vedrustuse lõppasendi. Kummist ei sa ju aru, millal ta kokku vajumine otsa saab ja kas üldse saab. Samuti saab teda gaasi survega reguleerida.
Miinuseks, et ta omab lahti käigul pea sama palju energiat, kui oli vaja tema kokkusurumiseks. Ehk lisa komponent, mis rattaid tahaks maast lahti lüüa.
Otsa võiks POM plastikust leevendid teha, muidu ei kannata seda kolinat keegi välja.
ja ehitada vedrustuse lõppasendi. Kummist ei sa ju aru, millal ta kokku vajumine otsa saab ja kas üldse saab. Samuti saab teda gaasi survega reguleerida.
Miinuseks, et ta omab lahti käigul pea sama palju energiat, kui oli vaja tema kokkusurumiseks. Ehk lisa komponent, mis rattaid tahaks maast lahti lüüa.
Otsa võiks POM plastikust leevendid teha, muidu ei kannata seda kolinat keegi välja.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.