Teema on pisut soiku jäänud. Autoga aga olen usinasti sõitnud ning loomulikult pisut ka edasi arendanud oma säästu projekti. Pisut on ka remonti saanud teha.
Vaatamata kõikide hirmu jutule on mu jeebi sillad püsinud suht ühes tüki 35" rehviga. Kusjuures sõidan 0.8bar rõhuga. Meenutan et taga silla remondi tegin kevadel(õli asemel oli vee emulsioon ja üks laager oli pisut kutu) ja suvel vahetasin ka ühe poolassi otsa eest ära, mis ragises juba kuude viisi ja lõpuks ka pooleks läks.
Uus/vana NP249 vahekast hakkas pisut krabisema kui raskes kohas pedaalis liialt tallata, ning lõpuks õnnestu leida üks diisli alt tulnud NP 231. Paar juppi 249 küljest 231 sisse, ning voilaa. Nüüd saab igas asendis pedaali põhjas hoida. NP231 on siis väidetavalt tugevam, kui kõik teised vahekastid, mis ZJ alla tehasest tulnud on. Lisaks on 2WD valik.
Esimene kardaan hakka topelt risti kohast suvel pisut häälitsema. Asemele läksid nii uued ristid kui liigendi osa.
Dragonil tõmbasin pooli põsed laiali. Seega sai hoolduseks lahti võetud, Põsed pressi all sirgu, puhastasin, panin uue määrde ja töötab taas nagu peab.
Pool on vingelt vastu käinud:
Kasti sisu...
Kuna tegemist on offroadi ja jahi autoga, ning valget aega meil tööst vabal ajal napib, siis sai eelmisel sügisel katusele pandud led barid. Kõige odavamad, mis saada olid. Taga ja külgedel 22“ ning ees 28“ odav hiinakas (12 000lm mis ilmselt on reaalsuses 8000lm). Eesmisega olin tegelikult rahul, kuid küljele jäi vahel valgust väheseks. Seega andsin kiusatusele järele ja tellisin ette mictuning curved 42" 240w Led bari (18 000lm), mis küll hiina toode, kuid ülimalt kiidetud valgusti ja bränd ja annab valgust ilmselt 2 või 3 korda enam, kui praegune. Külgedele lähevad 28“-ised. Lisaks läheb ette võre sisse üks 22“ ja et pimedat nurka vältida, siis ka nina peale kaks mictuningu väikest ledi, olemasolevate asemele(olemasolevad surid lihtsalt ära). Peaks päris äge jääma. Enamus jäävad eraldi lülitatavad, ning selle tarbeks tellisin ka mictuningu enda lülitite paneeli. Ennem sügist saab ehk külge. Tea kas peab teise lisa genaka ka vaatama?
Salongi sai pisut korrastatud. Nagises paar kohta ja ukse polster oli katki. Aitas kinga liim ja miski mögin.
Sõitmas on palju käidud. Nii rummu tuhamäe osas vaadet nautimas, raba servas luuratud ja ära vajutud, kui ka niisama sõidetud ja mülkaid leitud selt, kus neid ei ole esmapilgul.
Üks põnev koht oma maal liinide all, kus jookseb pisike oja, millest tekkis isu läbi minna peale liini aluse puhastamist. Tasakesi ojani minne vajus auto stangedeni maa sisse. Hiljem ei mõiganud pilte teha. Vintsisin oma tunni, ennem kui sain esi osa maapeale tagasi. Paraku leidis üks rihma rullik just sellel hetkel, et aeg on kinni joosta. Kadus laadimine ja jahutus. Koju viis vana hea MTZ82. Korra oli küll hirm, et mootor sai kuuma, kuid õnneks jäi kõik ellu.
Vana rullik oli pisut väsinud.
Muuhulgas käisime sõbraga Kreetal mägedes Jimnidega. Tee oli küllaltki ektreemne ja isegi pisut hirmus kohati. Õigemini tee puudus. Kalju sisse oli raiutud silumatta pinnas mis igas suunas kalde all
Paar ilusamat pilti.
Viisin ka töökaaslased vee ja mudaga tutvuma. Paar fotot.