9. leht 13-st

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Okt 12, 2019 3:09 pm
Postitas LR90
Kuidas see vanasõna oligi, et tark õpib teiste vigadest, ....

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Okt 12, 2019 5:15 pm
Postitas KarlReimann
See on hea kui nõu antakse, arvamust avaldatakse. Kui ei tehta nii nagu nõuandja soovitas, ei maksa seda pahaks panna. Küsia või teema postitaja tahabki arutelu. Lõpuks teeb valiku ikkagi tegia, on see vale või õige jätame selle tegia probleemiks. Hea on kui olete oma arvamuse öelnud ja ütlete seda edaspidi. Kõige kegvem on veel hiljem parastamine "no ma ju ütlesin".

Minu arvamus

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Okt 12, 2019 5:47 pm
Postitas heeringas
erik kirjutas:Foorumites otsitakse oma ideedele kinnitust ja ei soovita kuulata teistsugust arvamust. Muidu paistaks asi ju rumal välja.

Aga minu arvates läheb see asi laiali, varem või hiljem. Aga eks tehase insenerid ongi natuke imelikud, et igasugu elastsed ühendusi igale poole topitakse.
Tehase insenerid on antud mudeli valmistanud esmalt 2wd varjandina ja siis hiljem tuli 4wd varjant.
Sealt ka see kardaanijupp,minu arust.
Laiali lähevad ka kõige toimivamad lahendused ükskord.

Aga ikkagi
heeringas kirjutas: Aga mina ei leia ühtegi mõjuvat põhjust miks ma peaks selle koha pehmeks tegema.
Pikkilõtku seal ei ole .
Väänet külgsuunas ka mitte
Tsentrite nihet ka ei ole, sestvõllid on koos (tsentris)
Raamiväänet no ma ei usu .Aga see ainuke miinus. Mul tuleb esi ja tagasilla kinnituste vahe umbes meeter ning sillakinnitus kahe varda ja vtalaga(4 link).
Pöörlemise hoiavad kinni originaal kandurid + jäikühendus vahe ja k.kasti vahel.
Kirjutage palun miks need asjad nii ei ole?
Sellest on ju vähe kasu kui te ütlete asi läheb katki ja loll ei õpi :oops:

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Okt 12, 2019 8:01 pm
Postitas MetsaVikat
Mu mõte arvab, et selline ühendus toimiks ainult siis kui vahekast kinnitada käigukasti külge, kui siiski. Jõud on suured seal ikka. Ise arvan, et jäiga ühenduse surmaks saab sul just raam väändumine, sest tegemist siiski offroadiga ning raam ju tegelikult väändub ikka räigelt. Silme ees mingi video kus hästi näha kuidas raam liigub, aga hetkel ei leia üles.

Üldiselt, äge ettevõtmine. Foorumi lugejana sooviks rohkem pilti ja vähem mõla.


Terv. Villu

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Okt 12, 2019 8:21 pm
Postitas heeringas
Mul tulevad spiraalvedrud ja 4link, sillakinnituse vahe 1m ning k.kast on vahekastiga ühendatud
Piltidega on nagu on, kui mõni itimees käib siis saab.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: P Okt 13, 2019 10:36 pm
Postitas heeringas
Täna sai siis k.kast ja vahekast lõplikult paaritatud. Eks näis kaua kestab? Või kas ültse rajale lastakse :cry:
Teema väilelt ka,
et ei tea kas tasubki eriti ehitada?
Lõpuks peab vedrud alla tagasi keerama ja hamba ksitsmed ostma.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: P Okt 13, 2019 10:58 pm
Postitas MetsaVikat
Miks siis järsku ehitada ei tasu?

heeringas kirjutas:Täna sai siis k.kast ja vahekast lõplikult paaritatud. Eks näis kaua kestab? Või kas ültse rajale lastakse :cry:
Teema väilelt ka,
et ei tea kas tasubki eriti ehitada?
Lõpuks peab vedrud alla tagasi keerama ja hamba ksitsmed ostma.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: P Okt 13, 2019 11:04 pm
Postitas heeringas
Hakatakse vist reegleid muutma
Mõned gaz imehed tahavad igasugu isetehtud vedrustust ja häid amorte poikoteerida. :evil:

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: P Okt 13, 2019 11:56 pm
Postitas Ural 6x6
heeringas kirjutas:Hakatakse vist reegleid muutma
Mõned gaz imehed tahavad igasugu isetehtud vedrustust ja häid amorte poikoteerida. :evil:
Ole nüüd hea ja rahune maha. Kui vanaraud läheb kuskile mujale sõitma ja vabastab koha headele amortidele ja igasugu isetehtud vedrustusele, siis seda ei saa nimetada reeglite muutmiseks.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: E Okt 14, 2019 8:31 am
Postitas erik
Klassi reegleid teevad ikkagi selles klassis võistlevad meeskonnad. Kui ühest seisukohta pole ja kokkuleppele ei jõuta, siis saab ka hääletada. Eal4x4 ootab juba ammu, et te enda hulgast klassivanema valiks, kelle abiga saaks reegleid täpsustada.

Ps keegi Teie eest aga midagi ära tegema ja otsustama ei hakka, initsiatiiv mingi tehnilise nüansi muutmiseks või täpsustamiseks peaks tulema ikka klassi seest. Pole neid veokaid nii palju, et sõitude korraldajal, või teil endil huvi oleks kahte eraldi klassi jooksutama hakata.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: E Okt 14, 2019 1:41 pm
Postitas heeringas
Siit siis kohe küsimus, kas ma võin ka kaasa rääkida ?
Või võivad ainult need kes juba sõidava?
Ja üldse kas on kedagi kelle poole mõne konkreetsema küsimusega pöörduda?
Enda auto loodan talvega valmis saada, kui reegleid ei muudeta.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: K Okt 30, 2019 4:21 pm
Postitas KarlReimann

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: K Okt 30, 2019 7:27 pm
Postitas heeringas
Täna toodi veel üks zil 130 kohale, ei tea veel kas läheb selle või siis 157 kabiin, aga 51 oma on ikka väikke. :roll:

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: N Okt 31, 2019 8:20 am
Postitas erik
51 kabiinid on rallimeestel u 10cm salongiosast pikemaks keevitatud. See pole lahendus? Ma kujutan ette kui kaunis see ZIL on, kui sellega rajaäärseid objekte ja konkurente riivata.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Nov 02, 2019 2:10 pm
Postitas heeringas
erik kirjutas: Ma kujutan ette kui kaunis see ZIL on, kui sellega rajaäärseid objekte ja konkurente riivata.
Õigust räägid, läheb siis ZIL130 asemel 157 kabiin.