Unimog 404 le sai peale pandud 3 liitrine diiselmootor, hüdrodosaatoriga roolisüsteem, jõuvõtuvõlli reduktor, hüdromootor, mehhaaniline tiguvints ja kallutav kast. Sai ka jäetud ruumi edasisteks arendusteks. Lisan ka mõned pildid.
Saan aru, et teleskoopsilindri juures olev pump ongi selle silindri jaoks? Mis põhjusel sellel kahte kiirust saab valida (nuudi peal ümber tõstes) ja kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Kas detailid jäävadki haljaks või läheb värv ka selga?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
tarmo kirjutas:kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Tegemist ju traktoritel kasutatava jõuvõtuvõlliga, mida stoperdatakse poldi-mutriga. Olemas ka veel nn. kiirstopper. Näpuga vajutades stopper maas, võtad näpu ära, surub vedru stopperi tagasi peale.
tarmo kirjutas:Saan aru, et teleskoopsilindri juures olev pump ongi selle silindri jaoks? Mis põhjusel sellel kahte kiirust saab valida (nuudi peal ümber tõstes) ja kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Kas detailid jäävadki haljaks või läheb värv ka selga?
Kuna eesmärgiks oligi tagada pumbale natukene suurem kiirus ja vintsile aeglasem, siis sellel põhjusel kasutasingi olemasolevat reduktorit(võllid sai uued tehtud). Olemasolev hüdropump on kallutamiseks ilmselgelt liiga võimas. Hüdropumbale on plaanis tõsisemaid rakendusi. Tuleks ära märkida, et jõuvõtuvõlli pöörlemissuund on sõltuv reeversi kangi asendist(vints töötab kahes suunas; hüdropump ainult "reevers edasi" asendis).
Mõned pildid roolivõimendist, kahjuks kui ise peaks midagi nendest piltidest aru saama, siis vist midagi väga välja ei tuleks.. Roolivõimendi juures kasutatud Belarusi dosaatorit ja silinder omavalmistatud. Tuleks mainida, et suhtluses arvutiga ei ole mul tekkinud kirge ega ka oskusi, siis vastaks küsimustele meelsamini telefoni teel (56490209)
Mõte oli siis selles, et paljud MOG´i omanikud otsivad võimalust kuidas ehitada mogile roolivõim selliselt ,et säiliks tänavalegaalsus.(auto läbiks ülevaatuse) See hüdrorooli lahendus mis on kasutusel ka TR3 võistlusautodel selleks ei sobi.
Loodsin , et on leitud mingi teine lahendus.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Mis probleem on ülevaatusel hüdrorooliga?Traktoritel kõigil roolisüsteem selline,isegi nendel mis 80 km/h lendavad.Või tuleks lasta teh.passi märkida kiirusepiirang 30 km/h
[quote="Movistar"] Ilmselgelt andsin ma endale aru.et selline roolisüsteem on ebakindlam kui originaal ja maanteel sõites ka ebamugavam,kuid mina ei ole küll leidnud põhjust miks peaks sellise masinaga teed nühkima.Pigem on temaga teel sõit ekstreemsus.Kui aga tekib vajadus metsateel originaalrooliga sõita ja manööverdada,siis peate tunnistama kurba tõsiasja,et isegi vana vene traktoriga võrreldes on Unimog kohmakas ja pidevas võitluses rooliga kipub viimane võitjaks jääma.
Minule meeldivad ka antud sihtotstarbelised lahendused. Minumeelest on vägagi tubli töö tehtud. Ja selle nn. värvilise traadi külge riputamine pole ju enam muud kui vaid disaini küsimus, juhul kui need lahendused kõik toimivad. Selle Toyota 3B mootoriga ei ole maanteele niikuinii asja. Tippkiirus jääb ju sinna 50km/h kanti?