Chevy
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Viitsimist on. Sai Unimog ostetud, et alustaks otsast peale. Kahega korraga tegelelemine käib aga selgelt üle jõu.
Viimati muutis KarlReimann, P Dets 24, 2023 1:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Panin Holley efi, Holley dual sync jagaja ja paagivälise pumba müügi eesmärgil tänavakõlbuliku Chevy peale. Saab veenduda et süsyeem toimib ja pakun seda 1000€ eest.
See käis kähku, müüdud.
See käis kähku, müüdud.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ei teagi kas oli õige otsus aga võtsin autolt rattad alt. Tegin tagumised veljed 10" laiaks nagu varem olin juba esimesed teinud. Lisaks keevitasin velje serva tugevusrõnga, nii kestavad kauem sirged. Kui velg oli 12" lai, korjas palju sodi rehvi vahele, 10" seda probleemi enam polnud. Veljed velgedeks.
Esmajärjekorras tahaks auto vastupidavust saavutada. Sealt mõte, et ma pean leidma hea tooriku. Kasutama vabriku tehnilisi lahendusi, mõningate ümberpaigutamistega. Hangitud sai Unimog. 4x ketaspidurid, portaalsillad, 8 kõiguline käigu ja vahekast koos, millele sillad kinnituvad.
Esimene ümberpaigutus oli suhteliselt lihtne. Silla ja kasti vaheline toru sai vahetatud, tagumine ette ja vastupidi. Toru sees kardaan samuti. Toru ja silla vahelised vardad jäid muidu originaalid aga mõnel tuli pikkust muuta. Sillad peaaegu paigas. Seda varrast, mis silda külgepidi hoiab, pean veel sättima. Originaalis maru madalal. Teiseks kinnitasin mõõduvõtuks raamile 5.7l Chevy V8 koos th400 käigukastiga. Kui asjaks läheb, asendan Chevy, kerge tuuningu läbinud mootoriga. Eks mingi aeg peabki nüüd kabiini proovima hakkama. Sooviks veidi madalamele sättida kui varem, aga eks näis, millisel määral see õnnestub.
Esmajärjekorras tahaks auto vastupidavust saavutada. Sealt mõte, et ma pean leidma hea tooriku. Kasutama vabriku tehnilisi lahendusi, mõningate ümberpaigutamistega. Hangitud sai Unimog. 4x ketaspidurid, portaalsillad, 8 kõiguline käigu ja vahekast koos, millele sillad kinnituvad.
Esimene ümberpaigutus oli suhteliselt lihtne. Silla ja kasti vaheline toru sai vahetatud, tagumine ette ja vastupidi. Toru sees kardaan samuti. Toru ja silla vahelised vardad jäid muidu originaalid aga mõnel tuli pikkust muuta. Sillad peaaegu paigas. Seda varrast, mis silda külgepidi hoiab, pean veel sättima. Originaalis maru madalal. Teiseks kinnitasin mõõduvõtuks raamile 5.7l Chevy V8 koos th400 käigukastiga. Kui asjaks läheb, asendan Chevy, kerge tuuningu läbinud mootoriga. Eks mingi aeg peabki nüüd kabiini proovima hakkama. Sooviks veidi madalamele sättida kui varem, aga eks näis, millisel määral see õnnestub.
Viimati muutis KarlReimann, N Dets 21, 2023 10:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
[atta
chment=0]20231221_191018.jpg[/attachment]- Manused
-
- 20231221_191018.jpg (2.31 MiB) Vaadatud 2423 korda
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Vana raam, kardaanid, sillad koos kinnitustega ja vahekast pakkuda 3000€
Uuel võiks pildil olev kõrgus olla sõiduasend. Kabiini veidi ettepoole liigutama ja tagumise rattakaare uuesti tegema.- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Chevy
Ilmselt sul kõik testitud ja arvestatud, aga juhin tähelepanu, et kui sa teise ratta alla lased, siis võib juhtuda, et see ratas enam sinna "koopasse" ära ei mahu. Sest kui sa teise otsa alla lükkad, siis su ratas liigub veel rohkem üles poole, kuna liikumise punkt on amordi kinnituse koht(umbes täpselt).
Muidu äge, edu.
Muidu äge, edu.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Videos polnud näha aga esmalt tõstsin nina nii kõrgele, kui amort võimaldas. Parempoolsele amordile panin täpse piiraja vahele ja vasakpoolse lasin nii kokku kui võimalik. Seejärel paigaldasin poritiiva kaare.
Tõstan tagumise otsa ka sõidu asendisse, vaatan, mõtlen, kui nähtavist väga ei takista ja otsustan, et näeb ok lahendus välja, teen teise poole ka. Muidu nagu imelik aga kui dakari vaadata, siis ultramoodsatel autodel on ka porikaared kõrgemad kui kapott.
Tõstan tagumise otsa ka sõidu asendisse, vaatan, mõtlen, kui nähtavist väga ei takista ja otsustan, et näeb ok lahendus välja, teen teise poole ka. Muidu nagu imelik aga kui dakari vaadata, siis ultramoodsatel autodel on ka porikaared kõrgemad kui kapott.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm