Chevy

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 229
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » N Mär 12, 2020 4:44 pm

Sisul esimene pidur väga hästi ei pea. Sellise tõmbega autol pööre ei muutu, ehk võiks arvata, et jõudu on. Kiirust tundub vähe olema. Panin praegu lühikese jupi trossi peale, rohkem trossi tähendab rohkem kiirust.

Aga noh, tegelikult on sellest jõu asjast veel vara rääkida aga esimese hooga tundub nii olevat.

https://photos.app.goo.gl/Cgk1DeMPLmvv7uFv9
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1067
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Chevy

PostitusPostitas marauder » N Mär 12, 2020 11:13 pm

Kuidas nüüd järsku hüdro möte tuli? Kuidas pumpa lülitad?
Team saarlased
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 229
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » R Mär 13, 2020 6:38 am

Hüdro mõte tuli koos Volvo sildadega. Põhjuseks, ikka see sama teooria, et rattad ja vints võiksid liikuda sama kiirusega. Kuna varem oli ülekanne nii aeglane, et aeglustiga esimest käiku polnud põhjust muul juhul kasutada, kui vintsides siis sai ülekannet veidi kiiremaks tehtud. Ratas suurem, sild ja vahekast tiba kiirem. Vahekastile tegin igaksjuhuks meh vintsi väljavõtte ikkagi. Põhjuse juurde tagasi tulles siis ei kasuta hetkel meh vintsi kuna kõige aeglasema käigu ülekanne on liiga kiire, et samal kiirusel ei jagu vintsile piisavalt jõudu.

Vintsi lülitus on läbi kabiinis oleva kolmikkraani. Nimelt ühes asendis läheb surve jagajasse ja sealt filtrisse, teises aga otse imu voolikusse tagasi.
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1067
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Chevy

PostitusPostitas marauder » R Mär 13, 2020 9:48 am

Pumpa ei lülitagi välja? Pööre sellele haiget ei tee?
Team saarlased
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 229
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » R Mär 13, 2020 9:58 am

Eks paistab. Mootor arendab maksimaalselt 3600rpm ja sellel ajal koormust ei ole. Veoautodel pole ilmselt küll üks-ühele ülekanne aga pump on samuti koguaeg järgi. Vahe ainult selles, et klapp (minu puhul kraan) on vahetult peale pumpa. Minul siis 1,5m kaugusel (voolikud on jämedad).
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2494
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Chevy

PostitusPostitas totu » R Mär 13, 2020 10:16 am

Miks Te kõik nende hammaratasjunnidega jamate? Kolbpump ja -mootor kannatavad rahulikult 10 000 rpm, annavad rõhku ka madalal pöördel ja kestavad ka veidi. Ei ole need hinnad enam nii kosmos, igatahes, võrreldes kogu projektiga, marginaalne lisakulu. Vene või ukraina asjad ka täiesti mõisliku kvaliteediga, igal juhul paremad kui hammasratastega "tippkvaliteet".
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 229
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » R Mär 13, 2020 10:26 am

Kõik ei kasuta hammasratas pumpa, näteks antud juhul mina.

https://photos.app.goo.gl/SrxDYeVAfbfYx7iD7
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2494
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Chevy

PostitusPostitas totu » L Mär 14, 2020 5:59 pm

KarlReimann kirjutas:Kõik ei kasuta hammasratas pumpa, näteks antud juhul mina.

https://photos.app.goo.gl/SrxDYeVAfbfYx7iD7

Mõistlik :D
Kui õlile vaba tagasivool anda, ei juhtu sellega midagi.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 229
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » N Mär 26, 2020 8:52 pm

Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4307
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Chevy

PostitusPostitas uputaja » R Mär 27, 2020 8:47 am

Oleks nüüd veel mingi normaalne mootor ka selle kollu küljes, võiks juba sõita.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 229
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » R Mär 27, 2020 10:49 am

Iga asi omal ajal. Kõigepealt peab järele proovima, kas ülejäänud sõlmed vastu peavad.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 229
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » R Mär 27, 2020 3:06 pm

Kuna väljakannatamatu tahtmine on ka sillalukke proovida ja kompressorit pole käepärast, tegin olemasolevatest komponentidest sellele asendaja. Tegu silla lukkudega.

https://photos.app.goo.gl/EvH1X8r4xhTu9R9S8
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 229
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » R Mär 27, 2020 6:28 pm

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2740
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Chevy

PostitusPostitas erik » R Mär 27, 2020 9:06 pm

Kle, hakkab looma! Kiidame! No kui veel kapote all u. 5x rohkem pauku ka oleks...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4288
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevy

PostitusPostitas Movistar » R Mär 27, 2020 9:08 pm

erik kirjutas:Kle, hakkab looma! Kiidame! No kui veel kapote all u. 5x rohkem pauku ka oleks...

Siis pudeneks laiali ka 5x kiiremini :wink:
TR3

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist