Vaz 2121 aastast 1982.

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » E Aug 28, 2017 11:46 am

Nifa21 oled õieti aru saanud jah, flansid sharniiride vahele varasemalt juba treitud ( 3cm kõrgus) . Lähipäevil saab esisild kokku siis, lisan kogu kompotist pildi.

Pilt
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » E Aug 28, 2017 9:00 pm

Täna õhtu jõudsime niikaugele et, sild saigi alla. Tõste tundub et, sai hea, aga eks see pärast paistab täpsemalt kui autol raskus seljas. Külge vaja kruvida veel rooliotsad ja stabika kinnitused natuke ümber teha. Eks siis vaikselt vaatab kust ja mida edasi teha. Mõni pilt ka juurde.

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Nifa21 » L Sept 02, 2017 1:30 pm

Miks stabikakinnitusi vaja ümber teha? Kas silla või kere küljes?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » P Sept 03, 2017 11:27 am

Nifa21 kirjutas:Miks stabikakinnitusi vaja ümber teha? Kas silla või kere küljes?


Kuna tõste puhul võib hakata rooliots vastu stabikat käima silla poolt, siis tuleks stabikas kinnitada allapoole vedrukannu.
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » N Sept 21, 2017 8:41 pm

Tere. vahepeal natuke autojuures toimetatud. Esirauadade ja vintsi kinnitused said enamvähem valmis, praegu on enamus ühendused ainult punktitud , et jääks võimalus liigutada vajadusel. Kerepoolsed kinnitused on vähemalt valmis. esinina sai endale ka natuke uut plekki.

Pilt

Pilt

Snonrkli kinnitused ja läbiviik sai ka valmis mõeldud.

Pilt

Pilt

Täna sai ühepoole küljetoru ka külge proovitud.

Pilt

Pilt

Mõned keevitused ja plekitööd veel teha, tiivalaiendid külge proovida ja kinnitused teha , siis varsti peaks keretöid teha saama.
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Nifa21 » R Sept 29, 2017 9:37 am

Lahe värk, suur töö. Mismoodi sa küljetorud põhja alt kinnitasid? Tee pilti.
Kas küljetorudest kannatab tungiga auto külje õhku tõsta?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » L Sept 30, 2017 9:58 pm

[quote="Nifa21"]Lahe värk, suur töö. Mismoodi sa küljetorud põhja alt kinnitasid? Tee pilti.
Kas küljetorudest kannatab tungiga auto külje õhku tõsta?

Kuna karbi alumine osa on tehtud vinkelrauast ja karp on alt täiesti sirge, siis ei tahtnud karbi alla midagi kinnitada. Toru kerepoolsed kinnitused sai pandud läbi karbi. Nelikant toru otsa keevitasime 12 poldi mis kinnitub karbi tagumisse seina, ja väljapoolt keevitasime karbikülge kinni. Küljetorudest peaks kannatama autot tõsta küll.

Pilt
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » P Okt 01, 2017 5:48 pm

Täna sai siis, ühepoole tiivalaiendid külge pandud ajutiselt. Tundub,et sai hea.

Pilt

Pilt
Viimati muutis Rom2121, L Nov 04, 2017 4:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
toi
Fitting 44"
Postitusi: 477
Liitunud: R Okt 02, 2009 10:06 am
Asukoht: Tallinn ja Viljandi

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas toi » P Okt 01, 2017 6:28 pm

Mina paneks torudele 90 kraadised põlved otsa, muidu hakkavad igale poole kinni jääma.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » E Okt 02, 2017 9:16 am

toi kirjutas:Mina paneks torudele 90 kraadised põlved otsa, muidu hakkavad igale poole kinni jääma.


Torud lähevad kerele veidike lähemale ja toru otstesse on olemas ümarad metallist punnid, ja need keevitame otstesse. Torud on ka lihtsalt niikaugele valmis tehtud, et kerepoolsed kinnitused saaks valmis, et keretöid saaks tegema hakata ja et poleks pärast enam keevitamist.
Aga tänud tähelepanu juhtimast!
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » T Okt 10, 2017 9:06 pm

Tervist , natuke jälle autot tehtud. Tiivalaiendid said kõik korra külge proovitud. Viimased keevitused said lõpetatud. Väljast sai liivapritsiga nukataguseid veel puhastatud, siis sai kere lihvitud ja täna sa epokrunt peale lastud. Nüüd saab siis pahteldama vaikselt hakata.

Pilt

Pilt
Viimati muutis Rom2121, L Nov 04, 2017 4:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Nifa21 » N Okt 12, 2017 8:05 pm

:thumb:
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » L Nov 04, 2017 4:47 pm

Tervist. Natuke jälle autot tehtud. Kere sai vahepeal pahteldatud. pahtlik ikka kulus omajagu , aga sai hea. Kogu kere sai lihvitud ja lõpuks krunt peale. Sai siis uksed ja luugid lakapealt välja otsitud ja lasin liivapritsiga puhtaks. Tagaluugilt ja kapotilt tuli peale pritsimist päris koledaid kohti ilmsiks . Pidi hakkama keevitama, kapoti esimene äär sai maha lõigatud ja põlveotsas uus plekk painutatud. tagaluugil sai ka plekki vahetatud natuke. Ustel mädasi kohti polnud , lihtsalt veidike mõlkis ja vajavad pahtlit. Ustele sai epokrunt alla ja sai ka esimese kihi kiudpahtlit peale tõmmatud. Luuk ja kapott sobitamiseks külge pandud ajutiselt. Mõni pilt ka juurde tegemisest.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Rom2121
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 23, 2017 9:59 am

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas Rom2121 » T Nov 07, 2017 7:27 am

Tere. Mis targemad arvaksid sellisest plaanist, kui panna radikas kapotialla, varuratta kohapeale. Praegu sai originaal radikaga proovitud, mahuks nagu ära küll ja peale jääks vabalt ruum ka el vendile.
Esiklaasi poole äärde , kõige üless kannataks paisupaagi teha ja sealtkaudu käiks siis täitmine. Muidugi oleks ka võimalus mingit lääne radikat ka kasutada.

Pilt

Pilt

Kaks varjanti paigutamisest.

Ja külma õhu sisse saamiseks, lõikaks teiselt/teistelt niva kapotilt välja võred mis on originaalis keskel ja keevitaks need radika kohale kapotile. panen pildi juurde kus , markeriga peale joonistatud kuhu võred tuleksid.

Pilt

Mis siis, targemad arvaksid kas sihuke lahendus jääks toimima ? Plussideks oleks see, et vintsi ja esirauad saaks ninale lähemale tuua. Mudas sõites ei ummistaks radikat ära ja vent ei loobiks lund/vett kapotialla laiali. Kui keegi kaasa viitsib mõelda , siis tänud juba ette.
Viimati muutis Rom2121, T Nov 07, 2017 11:47 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2442
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

PostitusPostitas erik » T Nov 07, 2017 11:20 am

Jahutusradiaator tahab saada korraliku õhuvoolu, et normaalselt toimida, ega ta muidu auto ninas pole. Ilmselt suure skuubiga kapotil ta toimiks, kui võimas el. vent abiks on.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Landy, Roadler ja 4 külalist