Soovin saada G projekti, päris mobilest osta ei taha (no pole nii palju eure), samas sobib kellegi poolei jäänud projekt või mittetäielik projekt.
Eelisseisus on isendid '79 ja vanemad.
Asuda võiks Eestis aga ei pea.
D
5589025
O: MB G projekti
Moderaator: Moderators
Re: O: MB G projekti
Kui sa just prototüüpi ei otsi siis vanemaid kui 1979 ei leidu. Kuigi liin pandi käima veebruaris jõudsid esimesed masinad müügile alles augustis ning selle aasta toodang oli ka väiksem võrreldes järgnevatega, MB+Puch kokku 2811 masinat.
Lisaks veel, esimeste aastate mudelitel on mõningaid detaile, mida nüüd on varuosana raskem leida aga hilisemate mudelite juppide vastu ei saa vahetada ilma teiste oluliste ja tihti kalliste detailideta.
Kuna ma noor ja loll alustasin aastaid tagasi ühe G projektiga, how hard can it be, siis minu lühike soovitus ajas tagasi oleks: leia võimalikult komplektne, võimalikult vähe modifitseeritud ja ’parendatud’ ning võimalikult vähese pleki roostega isend makstes kõik, mis oled nõus andma. Rappest auto tegemine ei ole odavam. Lisaks meeletu töö, mille ainuke mõte saab olla enese meelelahutus ja -parandus. Kui on soov G-st UAZ kokku käkerdada, siis võib ehk kohe UAZ-i osta.
Need olid lihtsalt paar mõtet, muidugi vist mitte palju abiks. Kindlasti olen ma nõus teatud summa eest oma projektist enda käed puhtaks pühkima aga mul on siin juba tutika rahva-auto jagu igasugu uusi MB varuosasid.
Lisaks veel, esimeste aastate mudelitel on mõningaid detaile, mida nüüd on varuosana raskem leida aga hilisemate mudelite juppide vastu ei saa vahetada ilma teiste oluliste ja tihti kalliste detailideta.
Kuna ma noor ja loll alustasin aastaid tagasi ühe G projektiga, how hard can it be, siis minu lühike soovitus ajas tagasi oleks: leia võimalikult komplektne, võimalikult vähe modifitseeritud ja ’parendatud’ ning võimalikult vähese pleki roostega isend makstes kõik, mis oled nõus andma. Rappest auto tegemine ei ole odavam. Lisaks meeletu töö, mille ainuke mõte saab olla enese meelelahutus ja -parandus. Kui on soov G-st UAZ kokku käkerdada, siis võib ehk kohe UAZ-i osta.
Need olid lihtsalt paar mõtet, muidugi vist mitte palju abiks. Kindlasti olen ma nõus teatud summa eest oma projektist enda käed puhtaks pühkima aga mul on siin juba tutika rahva-auto jagu igasugu uusi MB varuosasid.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: O: MB G projekti
Vastan kõigile ühiselt, sry kui keegi tunneb puudutatuna.
Olen ehitanud mõningaid masinaid, olen projekte pooleli jätnud, seal hulgas tükkideks lõiganud ning ka uuesti kokku korjanud ja lõpetanud. Kuimitu töötundi läheb ühe või teise asja peale on ka selge ... nagu praktiliselt: tagumiku, raske töö ja suure (raha)kuluga ... samas ei ole ma ikkagi vabanenud soovist saada endale 5-uksega G 110kw w140 mootoriga ... tegelt on 5-ukseline küll kaasa kinnisidee, ma ise rahulduks täiesti 3-ukselisega. Seega teie nõuanded on täiesti asjakohased ... aga hetkel kurtidele kõrvadele, pole vaja teha ennetlikke järeldusi ... lihtsalt nii on vaja. Samas ei taha G-d resstaureerida, seega ümberehitused teen nii nagu juppide saadavus on või rahakott lubab jnejne
Ja raha pole kunagi palju aga turg määrab alati hinna ja turuvõrdlust oskame pea kõik teha, mõningad näited:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 0-216-2140
aasta õige, kere ka, mootori kaal õoge, mootor ise vale
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 3-216-3719
minu lemmikmudel, mootor tahaks vahetamist aga on kah
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -216-20354
mootor ja aastaarv
Loodan, et Landy ei pahanda ja aktsepteerib seda vaimuvälgatust kui "UP"-i
Teie, Dad.
Olen ehitanud mõningaid masinaid, olen projekte pooleli jätnud, seal hulgas tükkideks lõiganud ning ka uuesti kokku korjanud ja lõpetanud. Kuimitu töötundi läheb ühe või teise asja peale on ka selge ... nagu praktiliselt: tagumiku, raske töö ja suure (raha)kuluga ... samas ei ole ma ikkagi vabanenud soovist saada endale 5-uksega G 110kw w140 mootoriga ... tegelt on 5-ukseline küll kaasa kinnisidee, ma ise rahulduks täiesti 3-ukselisega. Seega teie nõuanded on täiesti asjakohased ... aga hetkel kurtidele kõrvadele, pole vaja teha ennetlikke järeldusi ... lihtsalt nii on vaja. Samas ei taha G-d resstaureerida, seega ümberehitused teen nii nagu juppide saadavus on või rahakott lubab jnejne
Ja raha pole kunagi palju aga turg määrab alati hinna ja turuvõrdlust oskame pea kõik teha, mõningad näited:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 0-216-2140
aasta õige, kere ka, mootori kaal õoge, mootor ise vale
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 3-216-3719
minu lemmikmudel, mootor tahaks vahetamist aga on kah
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -216-20354
mootor ja aastaarv
Loodan, et Landy ei pahanda ja aktsepteerib seda vaimuvälgatust kui "UP"-i
Teie, Dad.
Re: O: MB G projekti
1979 masinad on kuue või nelja uksega ehk taga topelt uks.
Kui sa ei pea oluliseks originaal komplektsust (eriti veel numbers matching), siis ära pane eriti rõhku sellele, mis mootor hetkel vahel on. MB mootoreid on palju ja mootori vahetus on väike töö võrreldes ussitanud kere lappimisega. Sama kehtib natuke ka muude G tehnika sõlmede kohta: need kõik on võimalik üle käia nii, et saab hea asja väga pikaks ajaks. Puksid, simmerid, laagrid – pea kõik on saada, hinnad muidugi sellele autole vastavad. Aga plekk-kere taastamine on meeletud tunnid ja puuduvate või rikutud detailide asendamine on palju raha. Vähemalt minu isiklik soovitus on keskenduda kere roostel ja komplektsusel. Ja enne teha selgeks, missugust keretüüpi ja varustusastet ikkagi sooviks: euroopa turul on piisavalt ka viisakaid eks-sõjaväe masinaid aga need on tihiti väga askeetlikud ja neile hiljem mugavuste juurde lisamine ei ole jälle eriti mõttekas.
Eelmise aasta kevadel oli Okidokis üks pikk 300GD müüa 1200 euroga. Klaasid, veljed ja mõningad salongidetailid paistsid pildi pealt isegi kasutatavad. Ilmselt ka veermik oli taastatav. Kere…
Kui sa ei pea oluliseks originaal komplektsust (eriti veel numbers matching), siis ära pane eriti rõhku sellele, mis mootor hetkel vahel on. MB mootoreid on palju ja mootori vahetus on väike töö võrreldes ussitanud kere lappimisega. Sama kehtib natuke ka muude G tehnika sõlmede kohta: need kõik on võimalik üle käia nii, et saab hea asja väga pikaks ajaks. Puksid, simmerid, laagrid – pea kõik on saada, hinnad muidugi sellele autole vastavad. Aga plekk-kere taastamine on meeletud tunnid ja puuduvate või rikutud detailide asendamine on palju raha. Vähemalt minu isiklik soovitus on keskenduda kere roostel ja komplektsusel. Ja enne teha selgeks, missugust keretüüpi ja varustusastet ikkagi sooviks: euroopa turul on piisavalt ka viisakaid eks-sõjaväe masinaid aga need on tihiti väga askeetlikud ja neile hiljem mugavuste juurde lisamine ei ole jälle eriti mõttekas.
Eelmise aasta kevadel oli Okidokis üks pikk 300GD müüa 1200 euroga. Klaasid, veljed ja mõningad salongidetailid paistsid pildi pealt isegi kasutatavad. Ilmselt ka veermik oli taastatav. Kere…
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?