Jutt kiire ja konkreetne.
Vajaks mõningast nokitsemist - vahekastipoolne püsikiirusliigend otsas omadega(esimene) (lihtsam ja odavam kardaan panna ja flantsid ära vahetada).
Rehvid 31x10.5r15 - suht mongoliidses seisundis aga veljed ajavad kikki.
Siit-sealt vajaks ehk ka mõni puks hella kätt.
Üks stabikakont pani eest jugama.
Läratoru lõppeb katalüsaatoriga.
Juhipoolne uks on tsipa ära vajunud hingedest.
Kuna sai algselt õnnetu mootoriga isend ostetud siis eelmine aasta sai vahetatud mootor. Vahekast ja käimar toimivad siiani OK-lt.
Veel said tehtud esimesed kundepoolsed sarniirid ja esimesed kettad ning klotsid. Uus rooliamort.
Kere on põhja alt ja üleüldiselt vägagi kõva ja heas korras kuigi on paar/kolm tüüpkohta kus mingit roostet võib täheldada - ei midagi hirmsat ja ületamatut.
Istmed on kaltsuga kaetud aga mugavad nagu ema süle.
Hind oleks nende velgede ja rehvidega 1600 kohalikku. Kelle jaoks tundub üle pea käivat selle jaoks olen lahkelt nõus lahutama sellest summast 200 ja keeran alla mingid huijooba Jeepi originaalveljed mingisuguste pitsalõikurlamellidega.
Kes veel mingit infot tahab see võib viisakalt PM'ida või helistada 539oo248
M : Jeep Grand Cherokee Laredo (ZJ). 4.0 R6 -97a
Moderaator: Moderators
Re: M : Jeep Grand Cherokee Laredo (ZJ). 4.0 R6 -97a
Usteäärte ja luugi rooste ga oled tegelenud? Mingi suurem probleem kaa et ülevaatus puudub?
Re: M : Jeep Grand Cherokee Laredo (ZJ). 4.0 R6 -97a
Ukseäärtel all pindmist - ei muud kui haljaks ja krunt selga. Luugi alumine siseserv omab mõnda auku aga üldiselt tugev.
Probleemid need mis kirjas on. Endal lihtsalt teised huvid tekkinud traktori/atv näol, sestap ka ei leia enam vajadust selle järgi.
Probleemid need mis kirjas on. Endal lihtsalt teised huvid tekkinud traktori/atv näol, sestap ka ei leia enam vajadust selle järgi.