Auto oli algselt ZD30 mootoriga ja on läbinud ca 300 tuh km. Rohelist värvi enamuses.
Passis on 7 kohta, reaalselt olemas 5 kohta. Viimast rida kaasa pakkuda pole.
Tagasild eriti tugev H260 ja selles lülitatav lukk. Esisillas praegu orikad auto-hubid, olemas on komplektsed orikad manuaalid.
Kerel on oksapesu jälgi - värvkatte kriimud, paar väikest mõlki ja kohati plastikud kruvidega toetatud.
Sony radioola mängib plaati ja pulka.
Mis tehtud aasta jooksul:
Paigaldatud 4,2 vabalthingav diiselmootor TD42, mis on pärit minu endise Y60 pealt. Mootori läbisõit vähe alla 400 tuh ja tehpassis on märge ümberehituse kohta.
Mootoril ridapump. Eelsüüteküünlad nupuga kabiinist.
Mootorivahetuse käigus läks vahele uus Aisini sidurikomplekt, samuti puhastatud-korrastatud starter ja generaator. Uued mootori- ja käigukastipadjad.
Tõste 9 cm – Terrain Tameri suurendatud kandevõimega 2“ tõstevedrud pluss 4 cm PU padjad vedrude peal + Terrain Tameri jämedad amordid. Stabikad off.
Esisillal uued puksid (ekstsentrikud), rooliotsad, rooliamort Terrain Tamer, custom reguleeritav tugevam roolivarras. Ei mingeid wobblesid suure rattaga.
Panhardi varrastel uued PU puksid.
Uued kere ja raami vahelised puksid ja poldid.
Pidurid said esimesed uued kettad, kolvid, mansetid, klotsid. Tegevuse käigus esirattalaagritele uus määre ja regull. Tagapiduritel uued klotsid.
Tagaotsas paigaldatud „kõik ühes“ tuled tiibadesse ja alumised pornod eemaldatud.
All on uued 37/12,5 BFGoodrich MT rehvid 17/9 kergetel valudel. Veljed sai valitud kerged ja optimaalse ET-ga, et rehv keeramisel lääbadesse vastu ei käi ja samas auklikul teel liiga ei loobi. Kruusateel sõit ülihea.
Vints puldist juhitav T-Max 9500 korraliku pika trossiga ja CU releedega. Plokk, seeklid ja vöö on ka autos olemas.
Pagasiruumis on magamisriiul, mida on lihtne eemaldada.
Konditsioneerivalmidus, st radikas, torud, juhtimine on auto peal alles, korralik pump olemas. Vaja on pumbale kronsteini ja rihmaratast kiilrihma jaoks.
Lähipäevil läheb külge tutt-uus komplektne tagumine kardaan. Väiksemaid pudinaid on veel paigalduse ootel.
Autot on enda jaoks tehtud, aga väljaravimata seljatrauma tõttu pean mõneks aastaks pikemad autosõidud asendama ravivõimlemise ja jalutuskäikudega ümber sanatooriumi.
Hind 9000 eurot ja on vahetusvõimalus.
Vahetuseks sobib:
Kastikas või lühike kergem maastur.
Kaubik või istmetega buss.
Suurem mahtuniversaal või luukpära.
Asub Narva-Jõesuu lähedal.
Kontakt PS või 51neli664neli.




Edit: lisasin meeldetulnud infot.