Tootmisaasta: 1994, Eestis alates apr 2010
Mootor: 5,2L V8 bensiin 158Kw
Käigukast: automaat 46RH
Vahekast: NP231 (2WD-4HI-N-4LO)
Vedrustus: Old Man Emu amordid, tõstevedrud
Rooliamort: Pro Comp
Rattad: väga vähe sõitnud Cragar 16x8 peidetud ventiilidega + Insa Turbo Special Track 5tk
Sillad: ees vaba differ, taga töötav LSD
Õhuvõtt: koonusfilter Green Twister Filter System + snorkel
Vints: ees ComeUp 9.5, juhtmega pult
Lisatuled: ette 4x27w LED, taha 1x27w LED
Side: CB Radio Midland Alan 78 Plus + magnetantenn
Audio: Pioneer cd raadio roolipuldiga + Infinity Gold orig võimendus ja kõlarid
Lisavarustus: labidas, latttungraud, 2kg pulberkustuti
Ülevaatus ja kindlustus: kehtivad
Kärukonks: jah
Käigukast tehtud veekindlaks ja mõlema kasti tuulutus toodud üles.Paigaldatud WJ lääbad, ehk suurema rattaga saab ilusti rooli välja keerata. WJ trackbar poly puksidega. Radiatooril alumiinium koda ja S-Blade racing el vent. Paigaldatud käigukasti õli temp näidik. Just sai tagasild uued laagrid ja uue LSD õli, LSD toimetab väga hästi. Ees on rauakuntsnik Urmase voolitud raudstange. Kummimatid salongis ja pagassis.
Hind 5000€. Vahetusvariandid täitsa olemas veesõiduki või ATV vastu. Väärtuste erinevusel kompensatsioon.
Näha ja proovima saab minna Tallinnas, või kuskil mujal kokkuleppel. Auto täiesti valmis kohe startima safarile või turistile.