M: Jeep Cherokee XJ 4.0 1997
Moderaator: Moderators
M: Jeep Cherokee XJ 4.0 1997
Jeep Cherokee XJ
Aasta: 1997
Mootor: 4.0 (131kw)
Kütus: Bensiin
Käigukast: Automaat
Läbisõit: 252000 km
Kere tüüp: Universaal
Kerel on roostet, aga mitte midagi läbivat ning karbid ja põhi on keevitatud. Armatuuril on tuled kustus, tagaluugil väsisid vedrud ära(tuleb käsitsi aeglaselt lahti lükata), õlivahetus tasuks ära teha ning millalgi vaja ka uus ülekanne panna(või terve tagasild). Mingi hetk hakkas ka konditsioneer ainult sooja õhku puhuma, aga ilmselt vaja uus vedelik panna. Lahti ei tule üks tagumine aken ning tagumine kojamees ei tööta. Rohkem puudusi ei tulegi pähe.
Autol on peaaegu uued rehvid(max 2000 km läbi sõitnud), mis enam-vähem originaalmõõdus(Nankang Mudstar 235/75/R15). Koopasse ei hõõru ja saab peaaegu igalt poolt läbi sellegipoolest(kui just sihilikult uputama ei lähe). Hiljaaegu vahetatud taga differentsiaali laagrid ja pandud uus õli. Nelikvedu ning aeglusti töötavad ilusti. Eelmised omanikud olid ka käigukasti õli ära vahetanud. Sisu on päris viisakas, ees on led tuled. Kaasa annan hunniku arveid. Masinal on kehtiv kindlustus ja ülevaatus kuni 09.2018.
See masin oli mul emotsiooni ost, aga müün seda siiski raske südamega. Kuna suve lõpus lähen autoga ringi reisima, siis vahetuseks võib ka pakkuda midagi, mis teele ei jäta ning oleks Jeebist tunduvalt odavam. Eelistan siiski pigem raha.
Hind: 3500€ (ainult foorumi kasutajale)
Tel: 58558534
Asukoht: Tallinn
Kuulutuse link: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2888357
Rohkem pilte kuulutuses.
Aasta: 1997
Mootor: 4.0 (131kw)
Kütus: Bensiin
Käigukast: Automaat
Läbisõit: 252000 km
Kere tüüp: Universaal
Kerel on roostet, aga mitte midagi läbivat ning karbid ja põhi on keevitatud. Armatuuril on tuled kustus, tagaluugil väsisid vedrud ära(tuleb käsitsi aeglaselt lahti lükata), õlivahetus tasuks ära teha ning millalgi vaja ka uus ülekanne panna(või terve tagasild). Mingi hetk hakkas ka konditsioneer ainult sooja õhku puhuma, aga ilmselt vaja uus vedelik panna. Lahti ei tule üks tagumine aken ning tagumine kojamees ei tööta. Rohkem puudusi ei tulegi pähe.
Autol on peaaegu uued rehvid(max 2000 km läbi sõitnud), mis enam-vähem originaalmõõdus(Nankang Mudstar 235/75/R15). Koopasse ei hõõru ja saab peaaegu igalt poolt läbi sellegipoolest(kui just sihilikult uputama ei lähe). Hiljaaegu vahetatud taga differentsiaali laagrid ja pandud uus õli. Nelikvedu ning aeglusti töötavad ilusti. Eelmised omanikud olid ka käigukasti õli ära vahetanud. Sisu on päris viisakas, ees on led tuled. Kaasa annan hunniku arveid. Masinal on kehtiv kindlustus ja ülevaatus kuni 09.2018.
See masin oli mul emotsiooni ost, aga müün seda siiski raske südamega. Kuna suve lõpus lähen autoga ringi reisima, siis vahetuseks võib ka pakkuda midagi, mis teele ei jäta ning oleks Jeebist tunduvalt odavam. Eelistan siiski pigem raha.
Hind: 3500€ (ainult foorumi kasutajale)
Tel: 58558534
Asukoht: Tallinn
Kuulutuse link: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2888357
Rohkem pilte kuulutuses.
Viimati muutis jaanusv, P Juul 22, 2018 1:29 pm, muudetud 1 kord kokku.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: M: Jeep Cherokee XJ 4.0 1997
Ei taha kedagi kurvastada, aga see roigas on suht vanaraua kandidaat. Seest on karbid kere külge silikooniga "keevitatud" Mingi Kohila sitanäpp oli vägivallatsenud oma säästumarketi keevitusega seal. tagavedru konksu poolsed kandurid seisavad õhu najal jne.poolraamid mädad jne. Vahekast oli talvel vett täis. Jumal teab kaua see nii sõitnud oli.
Pakuti sama pilli 1,6k eest, aga ma ei näinud pointi osta.
Õnne müügiga ja murelike kilumeetreid uuele omanikule.
Pakuti sama pilli 1,6k eest, aga ma ei näinud pointi osta.
Õnne müügiga ja murelike kilumeetreid uuele omanikule.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: M: Jeep Cherokee XJ 4.0 1997
Krt pakutaks mulle ka selliseid autosid sellise raha eest. Millal sulle pakuti seda? Äkki oled mõelnud, et võibolla on keegi seda jõudnud isegi remontida vahepeal? Mina olen terve Eesti muretult läbi sõitnud, kui hiljutine diffri remont välja jätta. Oleks terve tagasilla ära vahetanud, aga ei leidnud õige ülekandega.
Oli ikka sama auto?
Tule õige ise kohale ja vaatame koos üle, mis, kust ja kuidas tal keevitatud on!
Ma sõidaks hea meelega edasi selle autoga, aga pean müüma olude sunnil. Usun, et uuel omanikul saab neid muretuid kilomeetreid kindlasti olema.
Huviline tuleb ja vaatab ise üle.
Kui sul endal just huvi pole, siis ei ole vaja ka teiste kuulutusi risustada.
Oli ikka sama auto?
Tule õige ise kohale ja vaatame koos üle, mis, kust ja kuidas tal keevitatud on!
Ma sõidaks hea meelega edasi selle autoga, aga pean müüma olude sunnil. Usun, et uuel omanikul saab neid muretuid kilomeetreid kindlasti olema.
Huviline tuleb ja vaatab ise üle.
Kui sul endal just huvi pole, siis ei ole vaja ka teiste kuulutusi risustada.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: M: Jeep Cherokee XJ 4.0 1997
Kahjuks on see tõesti seesamane auto. Kohale ei viici tulla. Olen seda alt ja pealt piisavalt näinud Summuti pealt on kere keevitatud plekitüki ja silikooniga
Positiivse koha pealt: Uus lambda ja temp andur said sinna külge, uus Raptori summutipütt, kkasti õlitorud said klõpsu lükatud, sestap ka uus õli kuna tagasivoolust surus kõik teepeale.
Positiivse koha pealt: Uus lambda ja temp andur said sinna külge, uus Raptori summutipütt, kkasti õlitorud said klõpsu lükatud, sestap ka uus õli kuna tagasivoolust surus kõik teepeale.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: M: Jeep Cherokee XJ 4.0 1997
No kui sa nii ütled
Re: M: Jeep Cherokee XJ 4.0 1997
Igatahes auto toimetab väga hästi, huviline saab igatpidi üle vaadata, teha proovisõitu ja auto kõrval hinnast rääkida. Vanaraua kandidaadiga tegemist siiski pole.
Re: M: Jeep Cherokee XJ 4.0 1997
Positiivse poole pealt veel seda ka, et minu teada on seal ka uus radiaator paigaldatud u aasta tagasi ning uued pidurikettad ette.
See summutipealne lapp ei pidavat olema mitte päris silikooniga vaid ming spec tänapäeval autoehituses kasutatava liimiga, mis pidavat olema parem kui keevitus
See summutipealne lapp ei pidavat olema mitte päris silikooniga vaid ming spec tänapäeval autoehituses kasutatava liimiga, mis pidavat olema parem kui keevitus
______ ____
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)