No vot, selleks ongi vaja tervet meeskonda. Seda põnevam üritus tuleb, kui vahetuvad ka juhid. Ja mis peatusi puudutab, siis iga ühe oma asi, kui kaua aega tal juhi vahetus või mingi remont võtab. Ikkagi aja peale sõit ju.ennukas kirjutas:Formaat on põnev ja kui kuupäevad klapivad, siis soovin osaleda.
Pean aga tunnistama, et oma auto rooli ma kedagi teist küll ei luba (Väga eri-häda-sunnil vöibolla, aga sel juhul ähvardab vahekasti kangi puutumine karmi füüsilise noomitusega.)
Samuti ei tahaks olla kellegi teise maasturi roolis hetkel kui kepsud kotti, pooltelg pooleks või mõni hüplev känd ja jooksev puu satub olema.....
Oi seda vaidlust hiljem....
24 tunniks rajale.
Moderaatorid: Valge Hiir, topratohter, Moderators
+372 5028488
Mis põnevus see juhtide vahetumises siis ikka peitub? Mina teeks ilma, kes sõita ei jõua see heidab magama ja kogu lugu. Pealegi, ma ütleks et 24h jutti vintsman/kaardilugeja on palju raskem olla (oletame siinjuhul 9h+6hmagamist+9h) kui roolikeeraja. Eks siis vintsman kaardilugeja backupivad üksteist kui tahavad.
Üritus oleks meeskondlikum ja hea tulemuse saab ainult siis, kui kogu meeskond on tasemel. Võidab see, kelle juhid on kõige paremad ja kelle thnika on vastupidavam ning kelle peatused on lühimad. Kui Le'Mans stiilis, siis ikka Le'Mans. Mud Le'Mansrommi kirjutas:Mis põnevus see juhtide vahetumises siis ikka peitub?
Aga ei, ka üksiksõit 24h formaadis on paeluv piisavalt. Üks juht ja üks vintsman. Ei mingit vahetust. Puhkehetki pole ette nähtud, küll aga pole see keelatud. Oma aeg ju, tee mis tahad. Samas võib ka väljaspool pit-stop väljakut peatumiste eest hoopiski trahvipunkte määrata. See teeks pit-stoppi tuleku kohustuslikuks .... põnevust ju küll. Sillad ragisevad poole ringi peal, kuid pead teadma et on vaja pit-stoppi jõudma.
Ja eks iga mõttevälgatus aitab ehk korraldajatel üritust meelepärasemalt korraldada.
+372 5028488
siis peaks olema mingi ajalimiit millal trahv jooksma hakkab. Teeoludest sõltuvalt see offroad ongi ju üks suur peatumine kõikseaeg, võta sa nüüd kinni - kes mille pärast peatus. Kohtunike ja teiste elu lihtsustamiseks oleks ilmselt kõige mõistlikum sundida sõitjad vabalt valitud ajahetkel 6h-ks teenindusalasse tulema ning ülejäänud peatused on vabad. Jaak, ma ei taha uskuda, et kui sul ratas alt ära tuleb, siis sa 3 ratta peal veel 10km maha tahad sõita, et see teenindusalas alla keerata.jr kirjutas:Aga ei, ka üksiksõit 24h formaadis on paeluv piisavalt. Üks juht ja üks vintsman. Ei mingit vahetust. Puhkehetki pole ette nähtud, küll aga pole see keelatud. Oma aeg ju, tee mis tahad. Samas võib ka väljaspool pit-stop väljakut peatumiste eest hoopiski trahvipunkte määrata. See teeks pit-stoppi tuleku kohustuslikuks .... põnevust ju küll. Sillad ragisevad poole ringi peal, kuid pead teadma et on vaja pit-stoppi jõudma.
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
lugedes neid kommentaare, siis üha enam arvan, et võistlus peaks olema just nimelt kohustusliku juhi vahetusega, või siis kui oma rooli tiimikaaslasele ei usalda, siis lihtsalt auto seisab iga 6 tunni tagant 6 tundi boksis ja aeg käib omasoodu... Võib-olla olen asjadest valesti aru saanud aga tiimikaaslaste usaldamine ongi hea tiimi toimimise eelduseks. On ju kõigi tiimi liikmete eesmärgiks võistlus lõpetada. Selge see, et offroad võistlusel juhtub asju, aga taaskord on küsimus usalduses, ma ei usu, et keegi tiimi liikmetest hakkab meelega pooltelgi purustavas stiilis sõitma, kui on vastupidises eelnevalt kokkulepitud ja kui juhtub, no mis siis ikka, ennegi ju juhtunud... Mina isiklikult küll näiteks usaldaks nii Eriku, Lauri kui Kotka pimesi oma auto rooli, olles kindel, et nad teevad kõik endast oleneva, et võistlus võimalikult väikeste kadudega lõpetada. Seega mina just nimelt pooldaks kohustusliku juhi vahetusega sõitu, kui te oma tiimikaaslasi ei usalda, sorry, mina küll teie tiimis olla ei tahaks...
andres
andres
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Offroad "pendelteatejooksu" korraldamise au ja kuulsuse jätaks küll kellelegi teisele.tt kirjutas:täiesti uitmõttena: kui rooli ei taha võõrale anda (täiesti mõistetav), teha paarisvõstkonnad / teatemeeskonnad. Teate üleandmine x tunni/kilomeetri tagant, teatepulgaks vintsmann või kaardilugeja. veelkord: uitmõte.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
jama on selles, et kõik pole sellised profid nagu Erik, Lauri ja Kotkas. Mõned algajad tahavad veel algajatemaga koostööd teha ja siis võib just saatuslikuks saada vale sõiduvõte. Iseenesest igati nõus, et usaldus peab olema aga see oleneb minumeelest ka ikkagi konkreetsest tiimist ja olukorrast. Kokkuvõttes arvan, et mida rohkem keelamist-käskimist, seda vähem on osavõtjaid.hulkur kirjutas:lugedes neid kommentaare, siis üha enam arvan, et võistlus peaks olema just nimelt kohustusliku juhi vahetusega, või siis kui oma rooli tiimikaaslasele ei usalda, siis lihtsalt auto seisab iga 6 tunni tagant 6 tundi boksis ja aeg käib omasoodu... Võib-olla olen asjadest valesti aru saanud aga tiimikaaslaste usaldamine ongi hea tiimi toimimise eelduseks. Mina isiklikult küll näiteks usaldaks nii Eriku, Lauri kui Kotka pimesi oma auto rooli
Samas mine sa tea, äkki just uus ja põnev formaat, tekitabki vbl tegusaid ja püsivamaid kooslusi juurde, mis tegelikult on ju offroad-võistluskultuuri üks peamisi alustalasid.
PS! Ja erikule annaks ma vaid naabri mosset, sest minu autod pole ükski veel nii heas konditsioonis et sellist piinamist vastu peaks
Viimati muutis rommi, T Okt 02, 2007 8:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Hulkur kirjutas:
...võistlus peaks olema just nimelt kohustusliku juhi vahetusega...
Teistpidisel korral jääb võimaliku õnnetuse korral vastutajaks ettevõtmise korraldaja. St., et kui 20-dal tunnil juhtub, kas või asjaolude kokkulangemisest tingitud kräsh, siis eeskirjade looja, ehk siis antud formaadi looja, vastutab tagajärgede eest. Juht on ju kehtestatud võistlus-eeskirjade järgi sunnitud eirama nii liikluseeskija kui töö- ja puhkeaja seadust, kui ka kindlasti mitut hetkel mittemeenuvat seadust.
Aga, kui eesmärgiks on ainult mitteametlik ekstreemsus, siis juba tuntud Prantsuse ühiskonnategelane Hr. Guillotini väitis, et inimene harjub kõigega - korra siputab ning seejärel rahuneb .
...võistlus peaks olema just nimelt kohustusliku juhi vahetusega...
Teistpidisel korral jääb võimaliku õnnetuse korral vastutajaks ettevõtmise korraldaja. St., et kui 20-dal tunnil juhtub, kas või asjaolude kokkulangemisest tingitud kräsh, siis eeskirjade looja, ehk siis antud formaadi looja, vastutab tagajärgede eest. Juht on ju kehtestatud võistlus-eeskirjade järgi sunnitud eirama nii liikluseeskija kui töö- ja puhkeaja seadust, kui ka kindlasti mitut hetkel mittemeenuvat seadust.
Aga, kui eesmärgiks on ainult mitteametlik ekstreemsus, siis juba tuntud Prantsuse ühiskonnategelane Hr. Guillotini väitis, et inimene harjub kõigega - korra siputab ning seejärel rahuneb .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Andresega igati nõus. Ka minul pole probleem enda higi, vaeva ja rahaga hangitud auto oma teamikaaslase usaldada. Olem ju üheskoos seda autot ehitanud ja rajal lammutanud. Eeesmärk ju kogu tiimil ühine- sõita lõpuni ja kui veab siis vast isegi võita.hulkur kirjutas:lugedes neid kommentaare, siis üha enam arvan, et võistlus peaks olema just nimelt kohustusliku juhi vahetusega, või siis kui oma rooli tiimikaaslasele ei usalda, siis lihtsalt auto seisab iga 6 tunni tagant 6 tundi boksis ja aeg käib omasoodu... Võib-olla olen asjadest valesti aru saanud aga tiimikaaslaste usaldamine ongi hea tiimi toimimise eelduseks. On ju kõigi tiimi liikmete eesmärgiks võistlus lõpetada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
OK fantasjoorid, unistada ju võib.
Teatan enamuse siinkirjutanute kahjuks mõningad nõuded millest me ei tagane.
Teil on aega oma arusaami ja suhtumist muuta.
1) sõit toimub vahetustega
Üks vahetus ( piloot + vintsman/kaardilugeja ) sõidab 4-6 tundi.
Kui võistkonnas/teamis on ainult üks vahetus sõitjaid siis peavad nad peale ühte vahetust teise vahetuse jagu aega puhkama.
2) sõit toimub kinnisel ringil
Üritame raja teha nii aeglase kui võimalik ja nii kiire kui häda pärast peab.
Eesmärk ei ole miljonit ringi sõita ( selleks on Le'Mans mitte Le'Mud ) vaid selgitada vastupidavaim team. Individuaal arvestusega võistlusi on meil juba küll ja veel.
Kui teha kiire ring siis hakkame pihta turvapuuridest ( ja seda kõikidel startivatel autodel ) ja muust ohutusvarustusest mida nõub FIA.
3) vints on kohustuslik
4) sõit kestab 24 tundi
Mingeid aja seisma jätmisi ei tule. Kui on vaja remontida/hooldada sõidad boksi ( iga võistlev team saab omale eraldi boksi kus toimuvad sõitjate vahetused, söömine, puhkamine, auto hooldu jne. ) ja seda kõike jooksva aja sees.
Kindlasti võib siit, esmasest, loetelust üht-teist veel muutuda ja täieneda.
Ilmselt tulevad ka mingid piirangu max rehvimõõdule.
Muu tehniline pool jääb vabaks. Eesmärk on võimalikult vähe tehnilisi piiranguid seada ( nagu seda oli ka MudDag'il ).
Teatan enamuse siinkirjutanute kahjuks mõningad nõuded millest me ei tagane.
Teil on aega oma arusaami ja suhtumist muuta.
1) sõit toimub vahetustega
Üks vahetus ( piloot + vintsman/kaardilugeja ) sõidab 4-6 tundi.
Kui võistkonnas/teamis on ainult üks vahetus sõitjaid siis peavad nad peale ühte vahetust teise vahetuse jagu aega puhkama.
2) sõit toimub kinnisel ringil
Üritame raja teha nii aeglase kui võimalik ja nii kiire kui häda pärast peab.
Eesmärk ei ole miljonit ringi sõita ( selleks on Le'Mans mitte Le'Mud ) vaid selgitada vastupidavaim team. Individuaal arvestusega võistlusi on meil juba küll ja veel.
Kui teha kiire ring siis hakkame pihta turvapuuridest ( ja seda kõikidel startivatel autodel ) ja muust ohutusvarustusest mida nõub FIA.
3) vints on kohustuslik
4) sõit kestab 24 tundi
Mingeid aja seisma jätmisi ei tule. Kui on vaja remontida/hooldada sõidad boksi ( iga võistlev team saab omale eraldi boksi kus toimuvad sõitjate vahetused, söömine, puhkamine, auto hooldu jne. ) ja seda kõike jooksva aja sees.
Kindlasti võib siit, esmasest, loetelust üht-teist veel muutuda ja täieneda.
Ilmselt tulevad ka mingid piirangu max rehvimõõdule.
Muu tehniline pool jääb vabaks. Eesmärk on võimalikult vähe tehnilisi piiranguid seada ( nagu seda oli ka MudDag'il ).
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Tegelikult võiks ju meeskond ise määrata, mitu vahetust, millal ja millises järjekorras. On kohustuslik puhkeaeg, ( nt 8 tundi) mis tuleb kõigil välja võtta.Valge Hiir kirjutas: 1) sõit toimub vahetustega
Üks vahetus ( piloot + vintsman/kaardilugeja ) sõidab 4-6 tundi.
Kui võistkonnas/teamis on ainult üks vahetus sõitjaid siis peavad nad peale ühte vahetust teise vahetuse jagu aega puhkama.
Nii võib ka pmst individuaalselt võistelda Kuid see juba otsustatud, et tuleb meeskonna võistlus
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Andresele: Nõus, üldjoontes. Minu postitus ei ole mõeldud absoluutsena, vaid kajastamaks Urmole hetkeolukorda, kus tiimi kui sellist veel ei olegi, on auto, millega üksjagu vaeva nähtud, ja huvi osa võtta. "Team" tuleks alles komplekteerida. Hetkel tunduvad selleks reaalsetena ainult kaks valikut: kas ilma off-road kogemusteta muude motospordialadega tegelevad sõbrad, või oma auto "laiali" oleku tõttu eemalejäävad ohvrõuderid, kelledest kokkupuudet oman väga väikse hulgaga ja sedagi äärmiselt põgusalt... Usaldus ei teki üleöö, vaid tuleb välja teenida, ja see saab üldjuhul toimuda ainult ühistegevuse käigus. Mingi aja, või pigem küll koostöö hulga pärast on see kellegi suhtes olemas, ja kellegi suhtes mitte, aga see aeg on ilmselgelt pikem, kui kulub Alansi meestel selle ürituse korraldamiseks ja läbiviimiseks.
Küllo
PS! Üldiselt on ju rollijaotusega tiimid efektiivsemad kui kõik-teevad-kõike meeskonnad
Küllo
PS! Üldiselt on ju rollijaotusega tiimid efektiivsemad kui kõik-teevad-kõike meeskonnad