Arutelu Navicupi teemal
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Re: Arutelu Navicupi teemal
Ma omale ei tellinudki dokki, vaid kompunnin prooviks millestki muust kokku, klambrid, magnetiga dokilaadija jne. Läpakale on ju enamus ise aluse ehitanud.
Kõik Androidi versioonid alates 4.0.3 toimivad. Neid testitakse erinevate emulaatoritega ja ka päris telefonidega.
Püüame kõigepealt asja Androidi peale söödavaks muuta, siis järgmisena tuleb IOS, Pisipehme.... Landil oli selles suhtes väike idee.
Kõik Androidi versioonid alates 4.0.3 toimivad. Neid testitakse erinevate emulaatoritega ja ka päris telefonidega.
Püüame kõigepealt asja Androidi peale söödavaks muuta, siis järgmisena tuleb IOS, Pisipehme.... Landil oli selles suhtes väike idee.
TR1 - SÖÖRIK
Re: Arutelu Navicupi teemal
Huvipärast vaatasin, mida Telia valikust antud kriteeriumitele vastavat pakub - juhtmevaba laadimine ja veekindlus:asko4x4 kirjutas:K.Kotkas. Kõik on äärmiselt õige. Õnneks võib sealt nimekirjast palju punkte maha tõmmata.
Vastan siis: (probleem - lahendus)
1. akuprobleem - laadimisdokk, nagu Enx juba katsetas, siis toimib ja ei hakka masinas ka ringi lendama.
2. veekindel - see pole navicupi probleem, asi ikka telefonis endas.
3. android jookseb kokku - ilmselt aeg uus telefon osta. Navicupiga on tuhandeid pilte tehtud, kellegi pole androidi fotokas kokku jooksnud.
4. pole kuhugi panna - fotoka asemele tasku?
5. ekraan ei toimi märjaga - probleem lahendamata, aga võimalik, et võtame kasutusele telefoni enda nupud nagu fotokal.
6. pimeda peale jäämine - flash slave, soovitan ka kõigile digifotoka omanikele. Ise tellisin üsna mitu erinevat lahendust, vaatan mis kõige asisem variant on.
7. metsas pole levi - milleks on pildistamiseks levi vaja? Pole muretseda vaja asja pärast millega äpp ise hakkama saab.
Allpool oli veel küsimusi
Navicup on tõene - ei saanud päris hästi aru, aga punktide muudatusi saab päris operatiivselt teha.
Korraga kasutatav mitmes seadmes - korraga ei tohi kasutada ka kahte fotokat, aga saan mõttest aru. Võimalik väikeste mööndustega, olen ise võistluse ajal telefoni vahetanud. Väljalogimise probleemi puhul tuleb helistada mandaati, kes vana seadme välja logivad. Informatsioon selle kohta oli puudulik. Siiski püüame ka sellele lahendust leida.
Töötab offline reziimis - kas mõtled seda leviprobleemi? Levi pole vaja pildistamiseks, piisab kui ainult vahest levi tekib, näiteks ülesõitudel.
Kiirendab pildistamist - see on nüüd tõesti suurem vaidluse teema. Aeglased telefonid jäävad kindlasti fotokale alla, aga mina oma Z1-ga ja õigete töövõtetega ei saanud väga asjast aru. Enam ei ole mingit nimekirjast punkti otsimist, nagu Saarekolli väljas olnud versioonil oli, vaid äärmistel juhtudel. Ainult pildi tegemine ja kõik.
Arendame seda kindlasti veel edasi ja tänud kui keegi võtab nõuks põhjalikult punktid kirja panna. Samas, kodurahu huvides soovin ka mina, et oleks paralleelselt võimalik mõlemat kasutada. Kui asi end õigustab, siis küll hakatakse kasutama.
2 tk valikus Galaxy S7 - 719€ ja S7 Edge - 819€. Väga ei raatsi nagu osta ja kui ostakski, siis võistlusele pori sisse seda kaasa vedama ei hakkaks (ära kaotamise oht päris suur).
Re: Arutelu Navicupi teemal
Tundub, et see Galaxy S7 polegi nii veekindel kui arvata: http://tehnika.postimees.ee/3762313/vai ... rus-testisLauriJ kirjutas:
Huvipärast vaatasin, mida Telia valikust antud kriteeriumitele vastavat pakub - juhtmevaba laadimine ja veekindlus:
2 tk valikus Galaxy S7 - 719€ ja S7 Edge - 819€. Väga ei raatsi nagu osta ja kui ostakski, siis võistlusele pori sisse seda kaasa vedama ei hakkaks (ära kaotamise oht päris suur).
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
Re: Arutelu Navicupi teemal
Lahtine usb, mis on tänapäeval moes + pori. Palun mine õue, viska telefon porri ja siis pane laadima, korda protseduuri 70 korda. Vaata usb porti. Üldiselt aga enamus telefone ei ole veekindlaid või kui ongi, siis nad ei tee väga pilti...asko4x4 kirjutas:K.Kotkas. Kõik on äärmiselt õige. Õnneks võib sealt nimekirjast palju punkte maha tõmmata.
Vastan siis: (probleem - lahendus)
1. akuprobleem - laadimisdokk, nagu Enx juba katsetas, siis toimib ja ei hakka masinas ka ringi lendama.
Kas offroadis pole see mitte üks esimesi probleeme, mis lahendada tuleks ? Ma ei nori siin vaid vaatan konkreetselt ATV/TR3/TR1 vaatevinklist.asko4x4 kirjutas: 2. veekindel - see pole navicupi probleem, asi ikka telefonis endas.
See on nüüd küll tees, mille peale ma veidi nina viltu tõmban. Sa ei saa lahendada probleemi nii, et ütled - osta uus telefon. Ma ei hakka veeretama veimevakka, et oi oi kõik on nii kallis jne vaid ütlen otse välja - kui soft crashib, siis ta teeb seda - seda siis mitte navicup vaid android. Ja 6.0 on nii pirtsakas et vastik hakkab..asko4x4 kirjutas: 3. android jookseb kokku - ilmselt aeg uus telefon osta. Navicupiga on tuhandeid pilte tehtud, kellegi pole androidi fotokas kokku jooksnud.
ei ole võrreldavad suurused. Veekindel fotokas talub päris palju...asko4x4 kirjutas: 4. pole kuhugi panna - fotoka asemele tasku?
Edasiminek, uutel torudel on aga nuppude kogus kesine. Ideel on jumetasko4x4 kirjutas: 5. ekraan ei toimi märjaga - probleem lahendamata, aga võimalik, et võtame kasutusele telefoni enda nupud nagu fotokal.
FFS ? kas ka annad endale aru oma soovituse absurdsust ? veel seade lisaks ?asko4x4 kirjutas: 6. pimeda peale jäämine - flash slave, soovitan ka kõigile digifotoka omanikele. Ise tellisin üsna mitu erinevat lahendust, vaatan mis kõige asisem variant on.
Tee mulle test kasutaja ja ma luban, et ma testin korralikult, peale seda võtan sõna. Mõista palun, et ma ei irise sellel teemal, et bööäää ei taha vaid vaatan realistlikult võistleja pilguga sellele otsa.asko4x4 kirjutas: Kiirendab pildistamist - see on nüüd tõesti suurem vaidluse teema. Aeglased telefonid jäävad kindlasti fotokale alla, aga mina oma Z1-ga ja õigete töövõtetega ei saanud väga asjast aru. Enam ei ole mingit nimekirjast punkti otsimist, nagu Saarekolli väljas olnud versioonil oli, vaid äärmistel juhtudel. Ainult pildi tegemine ja kõik.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: Arutelu Navicupi teemal
Luban, teen testkasutaja. Aga enne lõpetame puhkused ja teeme mõned juba teada täiendused ära.
Ei kasutaks lahtist usb-d see võib sodi küll täis minna, doki port on mugavam ja ei ole nii väga porisõltlane. Kavatsen katsetada kompaktset flash slave seadet, mida annab ehk ka kiivri külge kruvida. Ei julge enne midagi öelda kui ei ole ära testinud. Kui toimib, siis on see igatahes ka digifotokatele kasulik vidin.
Ei kasutaks lahtist usb-d see võib sodi küll täis minna, doki port on mugavam ja ei ole nii väga porisõltlane. Kavatsen katsetada kompaktset flash slave seadet, mida annab ehk ka kiivri külge kruvida. Ei julge enne midagi öelda kui ei ole ära testinud. Kui toimib, siis on see igatahes ka digifotokatele kasulik vidin.
Viimati muutis asko4x4, K Juul 13, 2016 11:28 pm, muudetud 2 korda kokku.
TR1 - SÖÖRIK
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Arutelu Navicupi teemal
Edaspidi tuleb hakata jälle 3 kohalisi autosid ehitama.
Kolmas liige saab tegeleda kirjaklambritest doki koos hoimisega ja pildi tegemise hetkel laseb törts välku ka juurde.
Huvitav kuhu see teema välja jõuab lõpuks.
Kolmas liige saab tegeleda kirjaklambritest doki koos hoimisega ja pildi tegemise hetkel laseb törts välku ka juurde.
Huvitav kuhu see teema välja jõuab lõpuks.
HM Racing Team
Re: Arutelu Navicupi teemal
Ma tean, et see ei ole üleüldiselt kuidagi minu teema aga..asko4x4 kirjutas:Luban, teen testkasutaja. Aga enne lõpetame puhkused ja teeme mõned juba teada täiendused ära.
Ei kasutaks lahtist usb-d see võib sodi küll täis minna, doki port on mugavam ja ei ole nii väga porisõltlane. Kavatsen katsetada kompaktset flash slave seadet, mida annab ehk ka kiivri külge kruvida. Ei julge enne midagi öelda kui ei ole ära testinud. Kui toimib, siis on see igatahes ka digifotokatele kasulik vidin.
Ei saa küsimata jätta - Kuidas see flash slave telefoniga ühendub?
Kui mingisuguse kaabli abil, siis see tõmbab veekindlusele kohe vee(ja pori ja muda) peale (v.a. mõned väga üksikud telefonid).
Kui sinihambaga siis on kohe veel üks element mis akut tühjendab + selle juures võib kohe sünkroniseerimise kiirusega probleeme tulla.
-- edit --
Sportlikust huvist vaatasin veekindlate fotokate hindu, keskmine IPX8 standardile vastav fotokas maksab ~250€, sellele vastavat telefoni ei suutnud isegi leida kuskilt.
Ainukesed mis ligilähedale saavad on CAT -i mudelid, need on aga lihtsalt sitad.
Kõik need Sony Z seeria, samsungi lipulaevad, mõned motorolad jne on küll pritsme-/niiskuse-/vee- ja tolmukindlad kuid lööki/põrutust ei talu neist ükski, ekraan teeb üsna kiirelt krõps.
Lisaks saab ühe telefoni hinna eest nii fotoka kui ka varufotoka osta ja jääb õllerahagi üle.
Re: Arutelu Navicupi teemal
Tellisin igasugu kraami, selliseid, mis toimivad bluetoothiga, siis pistikuga telefoni külge, ja päris sõltumatu flash slave, mis lööb välku siis kui fotokas välku teeb. Sellel sensor sees, kui fotoka välk tekib, siis millisekundi jooksul välgutab end ka ise. Oma patareid sees ja mingit juhet ei vaja. Ei oska enne midagi öelda kui pole järgi proovinud.
TR1 - SÖÖRIK
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Arutelu Navicupi teemal
asko4x4, Kotka ettepanekut asja üheskoos realsetes tingimustes testida tasub võtta tõsiselt.
Kotkas on IT ja telekomi alal toimetanud 20+ aastat ning sama kaua ka autodega muda sisse kippunud.
Sellal kui mina alles PC-sid remontisin, haldas tema juba servereid.
Ta on teinud tööd nii kruvikeerja, kui peaga ning väga vastustusrikastes valdkondades.
Ka uute lahenduste juurutamine ning lansseerimine pole talle võõrad.
Nii nagu ma ennist kirjutasin,siis võtmesõnad on testimine-testimine-testimine ning back-up lahendused.
P.S. Siin foorumis on ülltavalt suur hulk endiseid ja praegusid IT inimesi kes reeglina mõistavad mida sa soovid saavutada ning annavad hea nõu kuidas seda õigesti teha ning mis on pildil valesti.
Kotkas on IT ja telekomi alal toimetanud 20+ aastat ning sama kaua ka autodega muda sisse kippunud.
Sellal kui mina alles PC-sid remontisin, haldas tema juba servereid.
Ta on teinud tööd nii kruvikeerja, kui peaga ning väga vastustusrikastes valdkondades.
Ka uute lahenduste juurutamine ning lansseerimine pole talle võõrad.
Nii nagu ma ennist kirjutasin,siis võtmesõnad on testimine-testimine-testimine ning back-up lahendused.
P.S. Siin foorumis on ülltavalt suur hulk endiseid ja praegusid IT inimesi kes reeglina mõistavad mida sa soovid saavutada ning annavad hea nõu kuidas seda õigesti teha ning mis on pildil valesti.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Arutelu Navicupi teemal
Ei ütle kellegi abist ära kes soovivad aidata oma nõu või jõuga. Seda enam kui on veel vastava ala inimene. Tänud nõuande eest.
TR1 - SÖÖRIK
Re: Arutelu Navicupi teemal
Kiiruga viskasin pilgu peale nutust ja halast, et keegi tegi nalja jne.
3 lehekülge jama oli tekkinud päevaga, aga lihtsat vastust pole saanud, et miks ei sobi triipkood, või misiganes selle nimi on mida nutiseadmed tuvastavad..
Pildistama ei pea, akut laadima ei pea ja tulemuse teeb arvuti.
Plakatid viib metsa korraldaja nagu tänagi.
Milleks on vaja tänast pildistamist taandarengu näol edasi Arendada(kuigi taandareng on ka areng) ?Areng on pildita sõit ja mitte mingit asja laadides koguaeg,.
Kes pole tehnikaga kursis, siis Gps leiutati juba aastaid tagasi orienteerumiseks, seega pole navicup viimne päästerõngas teile.
3 lehekülge jama oli tekkinud päevaga, aga lihtsat vastust pole saanud, et miks ei sobi triipkood, või misiganes selle nimi on mida nutiseadmed tuvastavad..
Pildistama ei pea, akut laadima ei pea ja tulemuse teeb arvuti.
Plakatid viib metsa korraldaja nagu tänagi.
Milleks on vaja tänast pildistamist taandarengu näol edasi Arendada(kuigi taandareng on ka areng) ?Areng on pildita sõit ja mitte mingit asja laadides koguaeg,.
Kes pole tehnikaga kursis, siis Gps leiutati juba aastaid tagasi orienteerumiseks, seega pole navicup viimne päästerõngas teile.
Proto
53951597
53951597
Re: Arutelu Navicupi teemal
Sa mõtled triipkoodi arendusena QR koodi ilmselt. On selle koodi peale üles ehitatud orienteerumise mänge ka tehtud. See kahjuks ei garanteeri masina märgi juures asumist. Isegi kui telefon kindla pikkusega nööriga masina külge siduda, siis on võimalik QR koodi lugeda erinevatelt kaugustelt. Sisuliselt on see ka pildi tegemine sellest QR koodi märgist ja punnitamise peale on võimalik QR kood ära lugeda mitme meetri kauguselt. Plussiks muidugi see, et ei ole mingit jamamist GPSiga, kohtunikel piltide vaatamisega, aga nett ilmselt annaks võimaluse punktid lihtsalt varem kokku saada, kuigi punktide lugemise saaks siis küll täisautomaatseks teha. Kõige suurem miinus ikkagi see QR koodi tuvastamise kaugus, see ei garanteeri kuidagi, et masin selle läheduseski asuks.
Navicupile tuleb nagunii tulevikus ka see QR koodi liides külge, hoopis muu arendusega seoses. Aga masina punktis asumist tõendab reeglipärane pilt kindlasti oluliselt paremini kui QR kood. Samas, kui ära ei testi, siis ei saa ka 100% kindlalt väita. Võib prooviks katsetada kui kaugelt digital zuumiga QR koodi fokusseerida õnnestub.
Navicupile tuleb nagunii tulevikus ka see QR koodi liides külge, hoopis muu arendusega seoses. Aga masina punktis asumist tõendab reeglipärane pilt kindlasti oluliselt paremini kui QR kood. Samas, kui ära ei testi, siis ei saa ka 100% kindlalt väita. Võib prooviks katsetada kui kaugelt digital zuumiga QR koodi fokusseerida õnnestub.
TR1 - SÖÖRIK
Re: Arutelu Navicupi teemal
Kus juures oli ühel võistlusel Qr koodi pildistamine, eesmärgiga testida tarkvara ,et kui kaugelt seda pildistatakse. 1 pildi tegin kaugelt zoomiga ja hiljem korraldaja uuris kaugelt tegin, tema ja minu arvamus kattus +- 1 meetri täpsusega.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: Arutelu Navicupi teemal
Noh, avaldad lõpuks nime ka või niisama tegid tähtsaks?sepi kirjutas:To Erik: Pole vaja ärrituda. Indrekul on õigus. Staaritsemist oli ning võin ka selle inimese nime siin ära mainida kes sel hetkel seal halvustavalt suhtus. Olin samal hetkel kõrval. Kas seda on ikka vaja?
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Arutelu Navicupi teemal
Tooks veel ühe, ealise, iseärasuse. Offroadis on ka inimesi, kes peavad lugemisprille kasutama, telefoniekraani jälgimiseks, et veel prillid ka porisesse taskusse? Ei ole pidanud seda softi kasutama aga kujutlusvõime ja võistluskogemuse põhjal väidan, et see asi ei hakka tööle enne kui:
1. tuleb laiatarbesse (loe: vastuvõetava hinnaga) induktiivne laadimisdokk (igasuguse korduva kaabli ühendamise offroadvõistlustel peab VÄLISTAMA).
2. telefonid varustatakse fotoaparaadiga ja korraliku välguga (täna ei ole kumbagi)
3. tulevad tagasi mahutundlikud puuteekraanid (jällegi mõtlen vastuvõetavat hinda)
Seniks ei ole millestki rääkida, pakutud lahenduste hinna eest (igasse autosse 250- 750 eurine tehnika) saab SI jaamade süsteemi ja kõik, peale Navicupi müügist huvitatud ringkonna, on rahul.
Kui mulle ei maitse hele õlu, ei pea ma müüja ees vabandama ja midagi tõestama, et miks ma tumedat õlut ostan. See ei tähenda veel, et hele õlu on k...i.
1. tuleb laiatarbesse (loe: vastuvõetava hinnaga) induktiivne laadimisdokk (igasuguse korduva kaabli ühendamise offroadvõistlustel peab VÄLISTAMA).
2. telefonid varustatakse fotoaparaadiga ja korraliku välguga (täna ei ole kumbagi)
3. tulevad tagasi mahutundlikud puuteekraanid (jällegi mõtlen vastuvõetavat hinda)
Seniks ei ole millestki rääkida, pakutud lahenduste hinna eest (igasse autosse 250- 750 eurine tehnika) saab SI jaamade süsteemi ja kõik, peale Navicupi müügist huvitatud ringkonna, on rahul.
Kui mulle ei maitse hele õlu, ei pea ma müüja ees vabandama ja midagi tõestama, et miks ma tumedat õlut ostan. See ei tähenda veel, et hele õlu on k...i.
Tehtud, mõeldud.