1. leht 2-st

Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 9:50 am
Postitas noname01
Puksiiriga sai Juuni lõpus Aare soovitusel toimetatud Jeep Grand Cherokee 3.1 usautoteenindusse. Seal ta siis seisis päikese, tuule ja vihma käes tänaseks juba üle kuu aja.
Aare sõnade kohaselt mootori moodul "läbi". Ütles, et too Vääna lammutusest, seal kindlasti on! Tõin. Siis tagumise istme all olev moodul "vist läbi"...aga ei, see nagu oleks korras. Jäi käigukasti aju...
Nüüdseks uus info, ikkagi mootori moodul läbi...seega uuele ringile...
Võtsin telefoni teel Aare`ga ühendust ja ütlesin, et "tulen autole järgi ja viin teise töökotta", "ära täna tule, tule järgmine nädal" oli vastuseks reedesel pealelõunal...tule taevas appi!
Selline teenindus aastal 2017 usautoteeninduses, ole hea mees ja ütle, et Sa ei taha sellise masinaga tegeleda...või mida iganes...kuu aega niisama töökoja hoovis...kui ei ole elektrik ega mootoridiagnostik siis ei ole...ütle palun...
Probleemiks oli peale käivitumist armatuurlauas e. näidikuteplokis tulede kustumine ja näidikute näit nullis, põles mootori vea tuli ja immobilisaatori tuli.
Mida arvatakse sellisest teost, kus tegin mina vea ja mis jäi Aare`l tegemata?
Jeep Grand Cherokee 2001a. 3.1 aut
Tänan
55950222

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 10:22 am
Postitas smurhv
noname01 kirjutas:Puksiiriga sai Juuni lõpus Aare soovitusel toimetatud Jeep Grand Cherokee 3.1 usautoteenindusse. Seal ta siis seisis päikese, tuule ja vihma käes tänaseks juba üle kuu aja.
Aare sõnade kohaselt mootori moodul "läbi". Ütles, et too Vääna lammutusest, seal kindlasti on! Tõin. Siis tagumise istme all olev moodul "vist läbi"...aga ei, see nagu oleks korras. Jäi käigukasti aju...
Nüüdseks uus info, ikkagi mootori moodul läbi...seega uuele ringile...
Võtsin telefoni teel Aare`ga ühendust ja ütlesin, et "tulen autole järgi ja viin teise töökotta", "ära täna tule, tule järgmine nädal" oli vastuseks reedesel pealelõunal...tule taevas appi!
Selline teenindus aastal 2017 usautoteeninduses, ole hea mees ja ütle, et Sa ei taha sellise masinaga tegeleda...või mida iganes...kuu aega niisama töökoja hoovis...kui ei ole elektrik ega mootoridiagnostik siis ei ole...ütle palun...
Probleemiks oli peale käivitumist armatuurlauas e. näidikuteplokis tulede kustumine ja näidikute näit nullis, põles mootori vea tuli ja immobilisaatori tuli.
Mida arvatakse sellisest teost, kus tegin mina vea ja mis jäi Aare`l tegemata?
Jeep Grand Cherokee 2001a. 3.1 aut
Tänan
55950222
Kes on Aare?

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 11:24 am
Postitas noname01
usautoteenindus, Hr. Karu

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 2:12 pm
Postitas smurhv
noname01 kirjutas:usautoteenindus, Hr. Karu
Veel segasem

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 4:52 pm
Postitas boob
Mis Sul siin segast on?
http://www.usautoteenindus.ee/

Ja seal kontaktiks Aare Karu 50 66 085.

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 5:23 pm
Postitas zilliver
Mis sunnib inimesi minema teenindusse, kes ütlevad, et "vist" on see katki ja leia uus?

Teenindus peab olema oma töös kindel ja kui eksivad, siis maksavad selle jupi enda kuludega kinni.

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 9:45 pm
Postitas smurhv
boob kirjutas:Mis Sul siin segast on?
http://www.usautoteenindus.ee/

Ja seal kontaktiks Aare Karu 50 66 085.

Tore kui sulle selge on !!!

Nüüd siis ka paljudel teistel. Sellest olekski pidanud alustama teemaalgataja et viisin auto ... usautoteenindusse (kodeleht www.usautoteenindus.ee), sealt kodanik A*** K*** ... jne

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 10:04 pm
Postitas boob
Tore. Foorumis on palju vanu tegelasi, keda teatakse ja soovitatakse hüüdnimede järgi. Kes teab see teab ja kes ei tea see küsib või otsib ise.

Teemasse ka. Mul on aastatetagune analoogne kogemus, kus autot ja mind jooksutati ja paluti aga juppe osta. Peale mõningast kannatamist pöördusin esindusse, kus probleemid lahendati umbes nädalase juppide ooteajaga. Palusin siis esimeselt töökojalt nende kokku keeratud ja esinduse remonditud käki eest hüvitist, saadeti algul kukele ja süüdistati mind, et ise ju läksin esindusse. Püüdsin küll viisakalt seletada, et ma ju olen olnud mitu kuud kannatlik ja raisanud oma tööaega auto toomisele ja viimisele aga tulemus negatiivne. Lõpuks panin kokku paberid kohtusse pöördumiseks ja pakkusin viimast võimalust omavahel jama ära klaarida, alles siis sai asjad korda.

Moraal: alati on mõistlik kokkulepped fikseerida, et mitte lasta mütsi pähe tõmmata. Muidugi mõistlikult, et hakka ju rehvivahetuseks pabereid tegema...

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: P Aug 06, 2017 11:16 pm
Postitas ahto42
Jep, Mina oleksin kohe küsinud, et kui diagnoos vale, mis siis saab? Kes kannab kahjud jne. Kindlasti mitte mina.
Paistab miskipärast et see on tänapäeval standart maksa valet diagnoosi kinni nii esindustes kui ka mujal. Aeg oleks nagu vastu hakata juba et see lollus lõpetada.
Kunagi ammu Nissanis öeldi ka, et puterdavale primera mootorile aitab aju vahetus, 12k eeku. Ok tehti ära, aga viga ikka alles. Otsiti siis ka oss väja ja leiti et kett veninud. OK tehti keti vahetus, aga arvel oli aju alles.
Läks vaja diktofoni ja julgemaid abilisi, et saada pädevaid selgitusi, miks on kliendil vaja osta 12k eeki maksev aju, mis mille vahetust ei olnud vaja, sest see ei teinud autot terveks. Õnneks oli neil vana veel alles ja said selle tagasi panna. vastasel juhul kui nad poleks seda aju enda jaoks kohe korstnasse, siis järgmine samm tarbijakaitse jne.

Ameerika yuutube diagnostikutel on ka ütlus- Don't be a parts changer, Diagnose it first and vertify the diagnose.

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: E Aug 07, 2017 12:24 pm
Postitas usamosse
zilliver kirjutas: Teenindus peab olema oma töös kindel ja kui eksivad, siis maksavad selle jupi enda kuludega kinni.
Teab keegi sellist firmat...?

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: E Aug 07, 2017 12:47 pm
Postitas Maaks
usamosse kirjutas:
zilliver kirjutas: Teenindus peab olema oma töös kindel ja kui eksivad, siis maksavad selle jupi enda kuludega kinni.
Teab keegi sellist firmat...?
HAVKAT AS (hea aga väga kallis autoteenindus)
Lootuse pst 20A

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: E Aug 07, 2017 1:39 pm
Postitas ahto42
usamosse kirjutas:
zilliver kirjutas: Teenindus peab olema oma töös kindel ja kui eksivad, siis maksavad selle jupi enda kuludega kinni.
Teab keegi sellist firmat...?
Tegelikult peaks see olema tänapäeval juba norm, aga kliendid on tavaliselt autovõõrad(hea kui tankimisega ja klaasipesuvee lisamisega hakkama saavad) ja siis saabki neile igast jama pähe lükata.
Kuidagi on nii kujunenud, et kui tahad mingit teenust osta, siis pead sellest valdkonnast midagi jagama, muidu on kott pähe tõmmatud. Olgu see siis autoremont, koduremont, ehitus, meditsiin jne.

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: E Aug 07, 2017 7:29 pm
Postitas fanatt
Kuidagi on nii kujunenud, et kui tahad mingit teenust osta, siis pead sellest valdkonnast midagi jagama, muidu on kott pähe tõmmatud. Olgu see siis autoremont, koduremont, ehitus, meditsiin jne.
Peab tõdema, et nii see paraku on kuid kurat küll, kõike ei saa ju osata.

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: E Aug 07, 2017 9:23 pm
Postitas ahto42
Aga pead, muidu ei saa.

Re: Miks nii käitutakse?

Postitatud: T Aug 08, 2017 1:33 pm
Postitas totu
Elav näide inimlikust saamatusest ja kasuahnusest. Lasime võistlusauto generaatorile teha täisremondi profesionaalidel (ettevõttel on ainult 2 tegevusala- 1.generaatorite remont, 2. starterite remont). Ridala sõidul oli teise ringi lõpuks elekter otsas ja auto rajamärgiks. Lahkamisel selgus, 6 eurisel pingeregulaatoril oli vahetatud harjad ja kuna päris õigeid ei olnud käepärast, taoti sinna kummihaamriga (ilmselt) veidi suuremad sisse. Edasine ei vaja ilmselt selgitusi. Üks etapp, aastarvestusest, lõppes "X" ga, kusjuures "spetsialist" teadis, millisele autole seda tema toodetud porri monteerima hakatakse. Ei ole see ühekordsete tulemasinate täitmise aeg kuhugi kadunud, harjuge ära, härrased. Ja taolised jamad ei ole mingid erandid või üksikjuhtumid. Tundub, et kellel on ajud, on suutnud endale laevapileti osta ja panevad põhjapool küprokit ja siis nende ülejäänutega täidetakse siin vabasid töökohti. Nii et kui kellelgi on oma kodustatud autolukksepp, ärge vinguge ja käige seal, paljudes kohtades on veel hullem.
PS: See teema võiks hoolduse ja remondi all olla, minuarust, las kistoru jääb globaalsemate murede jaoks.